Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovatko jotkut oikeasti että Nooan arkki-satu oli totta?

Vierailija
08.10.2025 |

Miten he perustelevat siinä olevat ongelmat itselleen?

Kommentit (1640)

Vierailija
1101/1640 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mene kuuntelemaan Youtubeen Pekka Reinikaisen luennot. Hakusanat: Eläimet opettavat. Pekka Reinikainen. Reinikainen oli ateisti, ei ole enää. Hän on lääkäri ja kovan luonnontieteen kannattaja."

Pekka Reinikainenko on kumonnut evoluutioteorian? Vai vain väittänyt että se on kumottu?

Molemmissa tapauksissa hän valehtelee. Miksiköhän?

Hän väittää että tiedemiehet ovat kumonneet sen. Tuo kannattaa maallikoidenkin tietää nykyään.

Mutku sen - suuri.

Ummehtuneen suomen s e n s u u r i.

Eli hän valehtelee. Onpa yllättävää. 

" Hän valehtelee."

Öyh öyh öyh. Eihän sinun ole pakko ottaa mistään asioista selvää. Kuuntele se videosarja ensiksi.

Minulla ei olisi mitään sitä vastaan, että eläimet olisi luotu vaikka miljoonia vuosia sitten. Kyse ei ole siitä, että käyn tässä jotain uskontaistelua sen puolesta, mikä oli tuo 6 vrk luomiskertomuksessa. Onko se kirjaimellinen.

Nykytieteen ja Raamatun mukaan se on kirjaimellinen.

Unohda jo se teologi ukko - Darwin. Tyyppi meni opiskelemaan teologiksi vakuuttaakseen kansan siitä, että Jumalaa ei ole. Suurin osa saatiin aivopestyä. 

Tämä ajatus sai alkunsa Ranskan vallankumouksesta.

Minä olen ottanut asioista laajasti selvää. Asioista otetaan selvää lukemalla, ei katsomalla tubevideoita. Koska olen ottanut asioista selvää, tiedän, ettei Reinikaisen videoissa ole mitään muuta kuin samaa materiaalia, jota kreationistit aina esittävät, ja joka ei millään muotoa kumoa evoluutioteoriaa. 

Nykytieteen mukaan 6 vuorokauden luomiskertomus ei todellakaan voi kirjaimellisesti pitää paikkaansa 😂😂😂. 

Olet ottanut selvää, mutta mistä?

Oletko koskaan tehnyt luovaa työtä? Oletko tarkkaillut luontoa ja eläimiä? Jos tarkkailet avoimesti, huomaat takuulla miten nerokkaasti ja loogisesti kaikki on luotu. Siihen on tarvittu täysin yliluonnollinen äly sekä esteettinen taju. Täysin yliluonnollinen, käsittämätön.

...

Ukko Darwin valehteli ihmisille. Kerrohan minulle, miten tämä tapahtui: maailma rakensi itse itsensä jostain bakteerikasasta, tähtisumusta tms. Tuo tarina on on uskomattoman lapsellinen satu. Tuohon uskominen vaatii äärimmäisen suurta uskoa. Minun uskoni ei ole niin vahva.

Epäilen ja kyseenalaistan asoita.

..

Selitä meille se mekanismi, miten maailma loi itse itsensä? Ei muuten ihme, että nimenomaan teologian ylioppilas kehitti tuon kertomuksen.

Olen tarkkaillut luontoa ja eläimiä todella paljon. Mikään ei todellakaan viittaa mihinkään suunnittelijaan, vaan täysin päinvastoin. Hirveä määrä kärsimystä, olennot on todella hauraita, herkästi haavoittuvia, sairastuvia, luonto ei ikinä ole tasapainossa, vaan jatkuvasti joku kanta paisuu liikaa, joillekin ei ole ravintoa jne. jne. Ihminenkin voi tukehtua ruokaan, miksi kukaan suunnittelisi hengitystiet ja ruokatorven niin?!? 

Darwinin tutkimukset ei liittyneet millään tavoin maailman syntyyn, vaan maapallon lajikirjon syntyyn. Totaalisen eri asioita. 

Maailma ei "luonut itse itseään", vaan muodostui fysiikan lakien säätelemänä. 

Öh, no kuka ne fysiikan lait loi? Vai uskotko, että ne syntyi kaaoksesta? 

Näkemäni mikään kaaos ei ole synnyttänyt mitään järkevää milloinkaan 

Vierailija
1102/1640 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä boat ollut Moosesta mukana eikä faaraoita . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1640 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä saanut vastausta tähän:

Miten bakteerikasa, tähtisumu jne. loi maailman 

Vastatkaa jo.

Selittäkää asia tieteellisesti.

aurinkokunnan muodostuminen        Aurinkokunta muodostui noin 4,5–4,6 miljardia vuotta sitten, kun suuri tähtienvälinen kaasu- ja pölypilvi romahti kasaan oman painovoimansa vaikutuksesta.Muodostumisen vaiheetKaasupilven romahdus: Häiriö, kuten lähellä räjähtänyt supernovatähti, sai aikaan kaasu- ja pölypilven tiivistymisen ja pyörimisen.Auringon synty: Suurin osa aineesta vajosi keskelle ja kuumeni niin paljon, että ydinreaktiot alkoivat. Näin syntyi Aurinko.Kertymäkiekko: Auringon ympärille jäänyt aines muodosti litteän pyörivän kiekon, jossa oli kaasua, jäätä ja pölyä.Planeettojen synty: Kiekon hiukkaset törmäilivät toisiinsa ja tarttuivat yhteen. Niistä kasvoi suurempia kappaleita, plutoideja ja lopulta kahdeksan planeettaa.Sisäpuolelle syntyivät kiviplaneetat (Merkurius, Venus, Maa, Mars) ja ulkopuolelle kaasu- sekä jääjättiläiset (Jupiter, Saturnus, Uranus, Neptunus).

Vierailija
1104/1640 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voinut uskoa, että koala olisi uinut Australiasta merien yli ja vaeltanut aavikoiden ja vuoristojen läpi päästäkseen arkkiin.

Vierailija
1105/1640 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin toi faaraojoukko o olemas ku ne olisi hukkunut silloin eikä niitä ollut arkissa .  

Vierailija
1106/1640 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mene kuuntelemaan Youtubeen Pekka Reinikaisen luennot. Hakusanat: Eläimet opettavat. Pekka Reinikainen. Reinikainen oli ateisti, ei ole enää. Hän on lääkäri ja kovan luonnontieteen kannattaja."

Pekka Reinikainenko on kumonnut evoluutioteorian? Vai vain väittänyt että se on kumottu?

Molemmissa tapauksissa hän valehtelee. Miksiköhän?

Hän väittää että tiedemiehet ovat kumonneet sen. Tuo kannattaa maallikoidenkin tietää nykyään.

Mutku sen - suuri.

Ummehtuneen suomen s e n s u u r i.

Eli hän valehtelee. Onpa yllättävää. 

" Hän valehtelee."

Öyh öyh öyh. Eihän sinun ole pakko ottaa mistään asioista selvää. Kuuntele se videosarja ensiksi.

Minulla ei olisi mitään sitä vastaan, että eläimet olisi luotu vaikka miljoonia vuosia sitten. Kyse ei ole siitä, että käyn tässä jotain uskontaistelua sen puolesta, mikä oli tuo 6 vrk luomiskertomuksessa. Onko se kirjaimellinen.

Nykytieteen ja Raamatun mukaan se on kirjaimellinen.

Unohda jo se teologi ukko - Darwin. Tyyppi meni opiskelemaan teologiksi vakuuttaakseen kansan siitä, että Jumalaa ei ole. Suurin osa saatiin aivopestyä. 

Tämä ajatus sai alkunsa Ranskan vallankumouksesta.

Minä olen ottanut asioista laajasti selvää. Asioista otetaan selvää lukemalla, ei katsomalla tubevideoita. Koska olen ottanut asioista selvää, tiedän, ettei Reinikaisen videoissa ole mitään muuta kuin samaa materiaalia, jota kreationistit aina esittävät, ja joka ei millään muotoa kumoa evoluutioteoriaa. 

Nykytieteen mukaan 6 vuorokauden luomiskertomus ei todellakaan voi kirjaimellisesti pitää paikkaansa 😂😂😂. 

Olet ottanut selvää, mutta mistä?

Oletko koskaan tehnyt luovaa työtä? Oletko tarkkaillut luontoa ja eläimiä? Jos tarkkailet avoimesti, huomaat takuulla miten nerokkaasti ja loogisesti kaikki on luotu. Siihen on tarvittu täysin yliluonnollinen äly sekä esteettinen taju. Täysin yliluonnollinen, käsittämätön.

...

Ukko Darwin valehteli ihmisille. Kerrohan minulle, miten tämä tapahtui: maailma rakensi itse itsensä jostain bakteerikasasta, tähtisumusta tms. Tuo tarina on on uskomattoman lapsellinen satu. Tuohon uskominen vaatii äärimmäisen suurta uskoa. Minun uskoni ei ole niin vahva.

Epäilen ja kyseenalaistan asoita.

..

Selitä meille se mekanismi, miten maailma loi itse itsensä? Ei muuten ihme, että nimenomaan teologian ylioppilas kehitti tuon kertomuksen.

Olen tarkkaillut luontoa ja eläimiä todella paljon. Mikään ei todellakaan viittaa mihinkään suunnittelijaan, vaan täysin päinvastoin. Hirveä määrä kärsimystä, olennot on todella hauraita, herkästi haavoittuvia, sairastuvia, luonto ei ikinä ole tasapainossa, vaan jatkuvasti joku kanta paisuu liikaa, joillekin ei ole ravintoa jne. jne. Ihminenkin voi tukehtua ruokaan, miksi kukaan suunnittelisi hengitystiet ja ruokatorven niin?!? 

Darwinin tutkimukset ei liittyneet millään tavoin maailman syntyyn, vaan maapallon lajikirjon syntyyn. Totaalisen eri asioita. 

Maailma ei "luonut itse itseään", vaan muodostui fysiikan lakien säätelemänä. 

Öh, no kuka ne fysiikan lait loi? Vai uskotko, että ne syntyi kaaoksesta? 

Näkemäni mikään kaaos ei ole synnyttänyt mitään järkevää milloinkaan 

Miten niin kuka loi? Miksi ne olisi tarvinneet mitään luojaa? 

Vierailija
1107/1640 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en voinut uskoa, että koala olisi uinut Australiasta merien yli ja vaeltanut aavikoiden ja vuoristojen läpi päästäkseen arkkiin.

Tai maamyyrä. On sillä reppanalla ollut aikamoinen matka.

Vierailija
1108/1640 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastatkaa jo.

Tuossa on video aurinkokunnan synnystä. Aloita siitä. Bakteerijutut on ihan toinen aihe.

Älä luikertele  : D

Odotan vastaustasi 

Juurihan sinulle laitettiin vastaukseksi helposti ymmärrettävä lapsille suunnattu video aiheesta? 

Aika vaikea selittää tieteellisesti asioita ihmiselle, joka kuvittelee maailman syntyneen bakteerikasasta. 

Vierailija
1109/1640 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastatkaa jo.

Tuossa on video aurinkokunnan synnystä. Aloita siitä. Bakteerijutut on ihan toinen aihe.

Älä luikertele  : D

Odotan vastaustasi 

Juurihan sinulle laitettiin vastaukseksi helposti ymmärrettävä lapsille suunnattu video aiheesta? 

Aika vaikea selittää tieteellisesti asioita ihmiselle, joka kuvittelee maailman syntyneen bakteerikasasta. 

Maailma syntyi sotkan munista.

Vierailija
1110/1640 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sitten et faaraot on noasta syntynyt noin vaimosta ?  

Vierailija
1111/1640 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku faaraot olisi sitten NOAN SUKUA ! 

Vierailija
1112/1640 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikay Faarao meni arkkilaivaan ja tuli ulos sieltä perusti viinitarhan ja alkoi naimaan.   Ei ole sattumaa että kondomin nimi on Sultan.    Onhan kissat faaraoiden kissoja. Pyramidit ja obeliskit. 

Vierailija
1113/1640 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun runkkaat niin tutki siemeniä suurennuslasilla .  Miltä se neste näyttää .  Vedestä syntynyt.  

Vierailija
1114/1640 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka askin kyljessä on kuva ihmisen alkiosta vähän isompana ja texti tupakointi vähentää hedelmällisyyttä , niin miten tää sopii yhteen et se kuva kuvaa jo hedelmöittynyttä .   Vähän on tyhmät liikkeellä

Vierailija
1115/1640 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella tupakoivalla on lapsia joten ilmeisesti se savu ei sitten kuitenkaan liity mitenkään mulkkupillu paikkoihin .  

Vierailija
1116/1640 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan äkkiä ei tulis mieleen et tapakka menee vaginaan ....

Vierailija
1117/1640 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadius matki piraatti tuote saamaani lutheria kun lutteri sai 6 lasta lesta 15 .   Ja tupakoi.  

Vierailija
1118/1640 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Mooses on kuollut Egyptissä siinailla .   Ettei se sen kauemmas päässyt ...

Vierailija
1119/1640 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuasukkaan väri ehkä haalistuu jos siittiöt on valkoiselta ?  

Vierailija
1120/1640 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tummansiittiöt tunnetaan Valkoisen lapsen väriä . 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan