Millaisen joulukalenterin aiot hankkia tänä vuonna?
Oletko jo ostanut itsellesi joulukalenterin vai onko vielä suunnitteilla? Tai mikä olisi unelmiesi joulukalenteri?
Voit myös kertoa miksi et hanki joulukalenteria.
Kommentit (86)
En pidä joulusta, mutta hankin ehkä jäätelöjoulukalenterin. Ihan vaan jokapäiväisen jätskin vuoksi, en joulun takia.
Vierailija kirjoitti:
Palapelijoulukalenteri
24 palan?
Vierailija kirjoitti:
Tilasin Tiluksilla joulukalenterin "hangilla"
Tuolta löytyy osoite mistä voi tilata
https://www.facebook.com/tiluksilla/?locale=fi_FI
🐄🐐🦆🐈🐕🐎🐑🐇
Ai näilläkin on joulukalenteri. Nää on kyllä tosi hauskoja. Nämä on sellasia hyvän mielen juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo aikuinen. En leiki Barbeillakaan enää.
Kannattaisi, leikki kuuluu kaikenikäisille. Rentouttavaa! On hyvä säilyttää lapsenmielisyyttä edes jonkun verran.
Aion ostaa joulukalenterit koirille ja kissalle. Jos ostan itselleni, niin varmaankin tuon mainitun Tiluksilla tukeakseni tuota eläinten onnelaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palapelijoulukalenteri
24 palan?
Mä näin sittarissa sellasen 24 x 42 palaa eli 1008 palan palapeli. Joka päivä saa 42 palaa.
Ohis
Päivä alkaa hyväntuulisena, jopa vedet silmissä nauraen kun aukaisee Tiluksilla kuin myös Anita ja tyypit Facebookit. Myös Sämpy ja reissukissa Pessi ovat suosikkejani. Näissä kissoja, koiria ym.
Olen aikuinen, enkä aio olla tylsä aikuinen. Joulukalenterit eivät ole vain lapsille.
After eigh-joulukalenterista haaveilen.
En ole ankea aikuinen, vaan hankin jonkun kivan kalenterin. Yhtenä vuotena oli lakukalenteri.
Aidon, täyden kaljakorin. Kuten ja vuodesta 1969.
Vierailija kirjoitti:
Aidon, täyden kaljakorin. Kuten ja vuodesta 1969.
Vain yksi päivässä?
En minkäänlaista, koska en vietä joulua.
Vieläkö löytyy perinteisiä kaljakorjeja vai onko kaikki 24 packit pahvia?
Viime vuonna sain itse tehdyn mietelausejoulukalenterin jossa kortteja joissa Liibalaabaa eli mukamas mindfullnessia ja aivoautuutta. Ihan täyttä paskea sekä itsestäänselvyyksiä. Tietty mukamas siitä tykkäsin, mutta oikeasti 🤮
Vierailija kirjoitti:
En ole ankea aikuinen, vaan hankin jonkun kivan kalenterin. Yhtenä vuotena oli lakukalenteri.
Mulla oli yks vuosi Kouvolan Lakritsin joulukalenteri ja se oli kyllä hyvä tällaselle lakun ystävälle.
Kaverille tai puolisolle voisi tehdä sellaisen joulukalenterin, jossa olisi 24 hassua tapahtumaa, jotka on yhdessä koettu.
,,Muistatko kun vuonna mummojakivi olimme festareilla, ja siellä. . .,,
,,Eksyimme Mikkelissä ja tuli kauhea kaatosade. Juoksimme suojaan. . . .,,
,,Torremolinoksessa kameli söi hattusi. . .,,
Minulla on lokerikko valmiina. Käyn ostamassa 24 Lindtin suklaakuulaa eri Makuja ja nautin aina sen yhden päivässä 😋
Yritän hankkia Fortnum & Masonin herkku- tai teekalenterin. Pitkälle olen päässyt niistä lapsuuden bulkkisuklaakalentereista, joissa halpa "suklaa" piti irrottaa luukun oven takaa nuppineulalla ja sen alta läpinäkyvän muovin takaa näkyi jokin mitäänsanomaton mustavalkoinen painokuva. Voi sitä suloista lapsuuden tietämättömyyttä köyhässä kodissa.