Millaisen joulukalenterin aiot hankkia tänä vuonna?
Oletko jo ostanut itsellesi joulukalenterin vai onko vielä suunnitteilla? Tai mikä olisi unelmiesi joulukalenteri?
Voit myös kertoa miksi et hanki joulukalenteria.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhanaikaisen kuvakalenterin jossa hopeakimalletta. 24 Alkon pikkupulloa olisi kans kiva tai 24 erilaista kaljatölkkiä. 60+
Pikkupullokalenteri olisi hauska. Askartelukaupasta sellainen 24-luukun laatikko tai pussukat, ja sinne sujauttaa pikkupulloja. Olisi myös kiva lahjaidea kaverille.
Mä tein mun kaverille tavarakalenterin jonne laitoin mm. minikokoisia hajuvesiä, voiteita, alkomahoolia ym. sekä kaakaon, kahvin, hunajan ym. kertapakkauksia, karkkia jne. eli vain mielikuvitus on rajana.
Ihana Olisipa kiva, jos kaupastakin saisi tuollaisia vähän kaikkea-kalentereita. Mun tekisi mieli itselle hankkia kalenteri, mutten halua joka päivä suklaata, teetä, puuroa, kahvia, kosmetiikkaa, vaan olisi juuri hyvä, jos olisi kaikkea sekaisin.
Puolisolleni tein yhtenä vuonna sukkakalenterin, hänellä kun on aina sukat rikki. Täytin muutaman luukun herkuillakin, mutta enimmäkseen siellä oli sukkia. Oli mieleinen.
En minkäänlaista. Joulukalenterit on aivan turhia kapistuksia.
Ostan tänäkin vuonna juustojoulukalenterin. En muista merkkiä, mutta Citymarketista sain. Eri makuisia napostelukokoisia cheddar- ja goudajuustoja.
Ostin Pelikon palapelikalenterin 😊
Mies sanoi ostavansa mulle teekalenterin. Kosmetiikkakalenteria en osta, koska valitsen mieluummin itse kaupasta mitä tuotteita ostan, en halua lisää täytettä kaappeihin.
Vierailija kirjoitti:
Aion ostaa joulukalenterit koirille ja kissalle. Jos ostan itselleni, niin varmaankin tuon mainitun Tiluksilla tukeakseni tuota eläinten onnelaa.
Lapsellista tää eläimistä ihmisiksi tekeminen.
Vierailija kirjoitti:
Saattaisin hankkia mauste- tai keksikalenterin jos sellaisia olisi olemassa (onko?), mutta kaikkein paras olisi juustokalenteri 😋
Vaikka mitä on olemassa! Juustokalenterikin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Kerro ap itse ensin.
Typerä tapa vastata.
Mulla oli sellainen exitin "pakopeli" joulukalenteri, olikohan 2024 (vai 2023). Voin anonyymisti tunnustaa, että oli vähän turhan vaikea omaan makuun, turhautuminen ja ärsytys tuli liian usein :D
En vielä tiedä, mitä hankin tänä vuonna.
Mietin Jo Malone -joulukalenteria. Minulla oli sellainen pari vuotta sitten ja oli kiva, kaikki tuotteet tulivat käyttöön. Käytän muutenkin välillä Jo Malonen tuotteita, muutamaa hajuvettä, tuoksukynttilöitä ja huonetuoksuja.
Vierailija kirjoitti:
Kahvi kalenterin
Nyt oot sekaisin. Kofeiinia.
Vierailija kirjoitti:
Vagisan-joulukalenterin👵
Palstamiesten lapsellisuus ei koskaan lakkaa hämmästyttämästä.
Viime vuonna jäin ilman, kun kuvittelin saavani alennusmyynnistä joulukuun alkupäivinä jonkun kosmetiikkakalenterin. Niitä ei ollut koko Helsingissä enkä siinä vaiheessa alkanut tilaamaankaan.
Niinpä tilasin jo pari viikkoa sitten Clarinsin kalenterin ja tuolla se odottelee :) Jonain vuonna haluan viinijoulukalenterin.
Hyvä hyvä, kaikkille joulukalenterit. Sitten jouluostoksille!
t. Petteri
Vierailija kirjoitti:
En aio hankkia tänäkään vuonna. Kosmetiikkakalenterit on mielestäni rahan haaskausta enkä pidä makeasta, varsinkaan maitosuklaasta joten ei ne perinteiset suklaakalenteritkaan oikeun lähde.
Paljon matkustavana minä tykkään kosmetiikkakalenterien pienistä tuotepakkauksista. Kosmetiikka sinänsä on kallista ja brändi maksaa, mutta kalentereiden sisältö on yleensä paljon arvokkaampi kuin kalenterin hinta.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni en osta. Lapselle täytän itse kalenterin: suklaata, karkkia, suklaapatukoita (max4), stressileluja, superpark liput ja heurekaliput
Oho! En arvostele, huom. Hämmästelen vaan. Me eletään aikamoisessa yltäkylläisyydessä, mutta jos kalenteri olisi tuota tasoa niin jouluna paketissa olisi vain villasukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion ostaa joulukalenterit koirille ja kissalle. Jos ostan itselleni, niin varmaankin tuon mainitun Tiluksilla tukeakseni tuota eläinten onnelaa.
Lapsellista tää eläimistä ihmisiksi tekeminen.
Kuules, eläimel tarkoitettu joulukalenteri on ihan kiva juttu, ja hyvä "tekosyy" antaa Misselle tai Haukulle extranami. Ei siinä eläintä inhimillistetä eikä ihmiseks tehä, ihan niinku ei tehä jos vaik annetaan sille synttärikakku. Eläin ei ite tajuu joulust tai synttärist mitään eli se on meidän ihmisten hömpötyksii se. Mäki annoin mun koiruudel synttärikakun ku kesäl se täytti 3v = naudanjauheliha jonka pääl kolme kynttilää eli nakkii. Relax, älä ota niin vakavasti. Ei mekään oteta.
Tämä!!!! 😋