Tuo charlie kirkin vaimo on kyllä outo.
Olen vähän jäljessä tapahtumista, mutta katsoin juuri hänen esiintymisiään murhan jälkeen.. kuin olisi katsonut jotain huonoa elokuvaa. Ei vaikuttanut kovin aidosti surulliselta (joojoo, kaikki suree omalla tavallaan) vaan vaikutti kuin hän olisi näytellyt. Pari viikkoa tapahtuneesta, ja hän on iloinen ja nauravainen, niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Myös hänen taustastaan on alkanut paljastua kaikkea outoa.
Kommentit (146)
Trump, Putin, persut: sielujen sympatiaa 🥰
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/putin-charlie-kirkista-sankari-joka-ed…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston irvokkuudella ei ole mitään rajoja.
Charlie Kirk ja hänen vaimonsa ovat oikeistolaisia.
=Putinin äänitorvia
Vierailija kirjoitti:
Kyllä valtaosa teistä kommentoijista on yksiä kusipäitäja olen tosi tyytyväinen siitä, että ei tarvitse olla kanssanne missään tekemisissä irl.
Ei sinun tarvitse täälläkään olla. Heippa!
Ei mulla ois mitään sitä vastaan jos mies hoitais mulle täys ylläpidon elämässä, talot, autot, kaiken. Olisin rakastettu ja kunnioitettu kumppani ja saisin olla lasten kanssa kotona. Mies tekis kaikkensa ollakseen hyvä aviomies. Eikö se Kirk tällaista paasaa? Käytännössähän siinä käy niin että miehet ottaa rusinat pullasta ja jättää kun tulee nuorempi kiikariin. Jos mies hoitais oman osansa täydellisesti, niin kyllä mä hoitaisin oman osani. Harva ääri-ideologia toimii käytännössä.
Vierailija kirjoitti:
Ketju osoittaa jälleen kerran miten alhaista ja saastaista sakkia vassarit ovat.
Jank Jank vänk vänk persunpaska. Katso peiliin saatanan vihapuheripuloija
Vierailija kirjoitti:
Kyllä valtaosa teistä kommentoijista on yksiä kusipäitäja olen tosi tyytyväinen siitä, että ei tarvitse olla kanssanne missään tekemisissä irl.
Netissä korostuu ääripäät, eli äärivassarit ja äärioikeisto. Eivät tosiaan herätä mitään sympatiaa.
sehän os uskovainen. eihän ne ole ihan normaaleja
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolaiset osoittavat oman psykopaattisuutensa jälleen tämän ketjun muodossa.
Tuollainen viha ei ole tervettä. Hakeudu hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle pikku vinkkinä, että suurin osa tuolla on kulissiliittoja. Totta kai on tyytyväinen kun pääsi ukon rahoihin käsiksi, vai miten muuten luulit, että tuo ukko olisi saanut entisen missin?
No yrittäisi sitten edes hiukan piilottaa tuota onnellisuuttaan!
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju osoittaa jälleen kerran miten alhaista ja saastaista sakkia vassarit ovat.
Mielestäni palstan ulipersut ansaitsisivat kunnon turparullauksen saunan takana, jotta oppisivat olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin livenä sitä puhetta, kun ei parempaa tekemistä löytynyt. Se oli kyllä hämmentävää katsottavaa! Oliko sille joku esiintymisvalmentaja sanonut, että katso välillä taivasta kohti, kun puhut ex-miehestä?
Eihän se ole mikään EX-mies, kun on leskeksi jäänyt. Minä en nähnyt tuossa puheessa mitään outoa, hänhän oli itkenyt sitä ennen jo jatkuvasti ja varmaan saanut lisäksi rauhoittavia tuohon. Lisäksihän tuossa puheessa näki koko ajan, miten hän pidätteli itseään ettei ala itkemään, piti taukoja jolloin hengitteli, ja ylös katseleminen oli varmasti myös osa sitä itsensä rauhoittelua ja jotain korkeimpiin voimiin tukeutumista.
Näin minä ei-uskovaisena ja ei-fanina tulkitsin, mutta ehkäpä olen naiivi ja hyväuskoinen!
Todellakin olet naiivi, jos tuo absurdi teatteri meni sinulle täydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas mielenkiintoista, että teillä on täällä kyky huomata Erikan käytöksessä teeskentelyä, mutta ei kehonkielen tulkitsemisen ammattilaisilla. YouTubesta näitä löytyy useita ja kaikki, mitkä minä olen nähnyt, on yksimielisiä olleet siitä, että Erika uskoo todella siihen, mitä hän sanoo eli hänen sanansa ja kehonkielensä ovat samansuuntaiset. En ole vielä nähnyt sellaista analyysiä, jossa hänen väitettäisiin huijaavan, joten uskon tällä hetkellä hänen vilpittömyyteensä. Olen siis avoin muuttamaan mielipidettäni, jos löytyy tarpeeksi vahvoja todisteita- laittakaa videoita, joissa todistetaan toisin!
Voihan hän puhua ja esiintyä vakuuttavasti, se on vain vähän huolestuttavaa kuinka yleensä kykenee toimimaan mitenkään kun mies on murhattu kuukausi takaperin.
Niin, vain mies, ei oma lapsi sent
Tämä. Mitä suremista tuossa muka on. Eihän nuokaan olleet vuosikymmeniä tunteneet, tuskin usein edes näkivät jos tuo nuori äijä haki huomiota ja panoseuraa ympäri usaa. Avioliitto oli hepulle pelkkä kulissi, mikä lie pervo tai pedo oli oikeasti, sitähän emme voi tietää. Nuo ameriikan hihhulit on hyvin outoa väkeä, pyssyjä, jeesusta ja insestiä enimmäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni palstan ulipersut ansaitsisivat kunnon turparullauksen saunan takana, jotta oppisivat olemaan.
Tervetuloa yrittämään. Saattaa olla että silloin saisit ansiosi mukaan lopultakin.
Vasemmistolainen kusiluikkurunkkari taas multinuolittamassa omia viestejään! :D LO:L!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa yrittämään. Saattaa olla että silloin saisit ansiosi mukaan lopultakin.
Meinaat, että susta 173cm ja 73kg rimpulasta olisi johonkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhittele kovapoju uhittele. Päin naamaa et uskaltaisi edes päivää sanoa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi persut fanittelee jotain uuvattijenkkejä. Eikö niitten pitäny puolustaa suomalaisuutta ja Suomea, usa hyvin kaukana meistä joka kantilta.
Salatuissa elämissä vois olla paikka auki Kirkin vaimon tasoselle näyttelijälle.