Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zelenskyi kiittelee Ukrainan tukijoita Suomi puuttuu joukosta (IL tänään)

Vierailija
06.10.2025 |

Vaikka pieni Suomi on antanut Ukrainalle MILJARDEJA. Oma kansa köyhtynyt ja työttöminä. Kiittämättömyys on maailman palkka.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme antaneet Ukrainalle VALTAVASTI, vaikka itse olemme köyhtyneet.

Vierailija
2/74 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ukraina on vain venäjän osavaltio, joka viime sodassa hyökkäsi Suomeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

President of Ukraine Volodymyr Zelenskyy

Official website

Statement by the President of Ukraine Following the Meeting with the President of Finland

I am confident that we are all glad to welcome today in Ukraine the President of Finland a person who truly does so much to support us, to stop this war, and to reliably guarantee security. We are working with Alex and Finland very substantively in each of these areas, and I am grateful for all the assistance. It is important that we maintain constant coordination with Alex I thank you for this, for your contribution, and for your time. Sometimes we literally coordinate every day, especially regarding our relations with the United States and with President Trump, as well as with other European partners. Finland provides Ukraine with tangible defense, humanitarian, and political support. Together with other European countries, Finland is also an active participant in the Coalition of the Willing and will be one of the guarantors of security for Ukraine, for the eastern flank, and for all of Europe once this war ends. Security in Europe can only be achieved through joint action the actions of Europeans and Europes engagement with global actors, primarily the United States. We are working together toward this and, in my view, very effectively. Thank you, Alex, for being part of this.

https://www.president.gov.ua/en/news/zayava-prezidenta-ukrayini-za-pids…

Vierailija
4/74 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sairaana ja pienituloisena tätä hyväksy. Olisi vähintä, että edes olisivat Suomen tuesta kiitollisia.

Vierailija
5/74 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Ministry of Energy of Ukraine thanks Finland for its cooperation in the energy sector

https://www.eastcham.fi/en/newsroom/the-ministry-of-energy-of-ukraine-t…

Vierailija
6/74 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän asevoimien kokonaistappiot sodassa Ukrainaa vastaan ajalla 24. helmikuuta 2022 - 6. lokakuuta 2025 ovat noin 1116340 sotilasta.

Viimeisen vuorokauden aikana venäläiset menettivät 1090 sotilasta kaatuneena tai haavoittuneena.

Venäjän asevoimat ovat menettäneet lisäksi:

* 11235 (+5) taistelupanssarivaunua

* 23313 (+14) panssaroitua taisteluajoneuvoa

* 33464 (+18) tykistöjärjestelmää

* 1516 raketinheitinjärjestelmää

* 1223 (+1)  ilmatorjuntajärjestelmää

* 427 lentokonetta

* 346 helikopteria

* 67226 (+363) operatiivis-taktisen tason lennokkia

* 3841 (+38) risteilyohjusta

* 28 sota-alusta ja venettä

* 1  sukellusvene

* 63496  (+63) ajoneuvoa

* 3971 yksikköä erikoiskalustoa

https://armyinform.com.ua/2025/10/06/bilshe-tysyachi-okupantiv-pyat-tan…

Vierailija
7/74 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se on hienoa. Jokainen kuollut r-yssä on yksi kotiinpäin.

Vierailija
8/74 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään kun ei riitä Zelelle ja Zelen hallinnolle, haluavat lisää miljardeja Dubain ulkomaan tileilleen...

mutta Suomessa maksetut trollit ja media yllyttävät maksamaan lisää Zelen hallinnolle ja saavat siitä välistä sitten omat bonuksensa... suomalaisten köyhtyessä loputtomiin...

Vierailija
9/74 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät ukrainalaiset ulos Suomesta, loiselo saa nyt riittää.

Vierailija
10/74 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en sairaana ja pienituloisena tätä hyväksy. Olisi vähintä, että edes olisivat Suomen tuesta kiitollisia.

Kyllä me tiedämme, että te siellä v Pitere olette päästänne sairaita ja persaukisia. 

Vierailija
11/74 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se on hienoa. Jokainen kuollut r-yssä on yksi kotiinpäin.

Niinpä. Pienituloinen tai suurituloinen, ryssänharvennus on kaikkien suomalaisten etu.

Vierailija
12/74 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me tiedämme, että te siellä v Pitere olette päästänne sairaita ja persaukisia. 

--------

Minä kirjoitin tuon ja olen akateeminen mies Helsingistä. Ennen äänestänyt kokoomusta.

Vierailija
13/74 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuosta ja vaimostaan wikipediasta ja rikastumisesta yms. Jäi vähän jännä fiilis, kun olen aiemmin kunnioittanut. 

Vierailija
14/74 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevatko ryssäkät edelleenkin, että Suomen pienituloiset ovat heidän puolellaan? 🤣 miten kävi 1939 tuon ajatuksen kanssa?

Vierailija
15/74 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikään kun ei riitä Zelelle ja Zelen hallinnolle, haluavat lisää miljardeja Dubain ulkomaan tileilleen...

mutta Suomessa maksetut trollit ja media yllyttävät maksamaan lisää Zelen hallinnolle ja saavat siitä välistä sitten omat bonuksensa... suomalaisten köyhtyessä loputtomiin...

Iigor- persu- krasnov- jankkis zelen propagandan massalevittäjä.

Vierailija
16/74 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me sinne kiitosten takia olla aseita lähetetty, vaan sen takia että jokainen suomalaisasein hiljennetty venäjän sotilas on pois omalta rajaltamme. Se riittää kiitokseksi SUOMALAISILLE.

Vierailija
17/74 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--------

Minä kirjoitin tuon ja olen akateeminen mies Helsingistä. Ennen äänestänyt kokoomusta.

Vtut sinä ole mikään muu kuin kaalinpurija.

Vierailija
18/74 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömät ukrainalaiset ulos Suomesta, loiselo saa nyt riittää.

Vierailija
19/74 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se Trump tunnistanut samassa pöydässä istuvaa Suomen presidenttiä😩

Vierailija
20/74 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset