Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koti ei pysy kauan raikkaana ja siistinä

Vierailija
06.10.2025 |

Koska talossa on mies. Kun olen saanut siivousurakan päätökseen, on talo jo 2 päivän kuluessa sen näköinen, kun aikuinen mies asuisi talossa ja toden totta asuu. Vaatteita sikin sokin. Murusia keittiön tasolla joka paikassa. Jääkaapin sisältö paiskittu miten sattuu. Pyyheliinat rutattu rumasti. Likapyykkikaapin sisältö sekainen eikä pinkoissa. Vaatekaapista jos ottaa neuleen, sekoittaa koko pinkan, olen laittanut ne paksuus ja värijärjestykseen, jolloin kaapin avauksella näkee heti, minkä voisi laittaa päälleen. Sormeilee laatoituksia turhaan. Ei pese vessaa omien jarrujensa jälkeen. NYT ON SELLAINEN TILANNE, ETTÄ TÄMÄ OTTAA AIVAN SUUNNATTOMASTI PÄÄHÄN, SIIS SUUNNATTOMASTI, enkä enää psyty elämään asian kanssa. 

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykeistä. Meillä on korit erikseen, että pyykit lajitellaan värin mukaan jo riisuttaessa. Lapsikin on osannut tämän parivuotiaasta, joten eiköhän ap:n mies oppisi myös. Muuten on kyllä vähän nipoja sääntöjä lähtien siitä miten likaiset kalsarit asetellaan KAAPPIIN. Ap vaikuttaa kärsivän OCD:sta.

Vierailija
62/64 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen taas oletuksena täällä että jos on mies niin on epäsiisti ja kämppä sotkussa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaajan varmaan kannattaisi siisteysvimmassaan hakeutua ammattiauttajien puheille?

Vierailija
64/64 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Olet järjestänyt talon niin, että se toimii sinun tapojen mukaan, mutta ei miehen.

Tämä! Itse olen alusta asti pitänyt oman vaatekaapin ja miehellä omansa. Jos viikkaan pyykit, laitan miehen pyykit pinoon hänen sänkynsä puolelle. Tehköön mitä lystää niille. En mene miehen kaapille järjestelemään yhtään mitään. Niinkuin en järjestä hänen työkalukaappiansakaan. En myöskään keräile vaatteita pyykkikoppaan vaan järjesteltäessä heitän miehen vaatteet hänen puolelleen sänkyä (tai lattialle sängyn viereen). Itse saa selvittää läjänsä.