Koti ei pysy kauan raikkaana ja siistinä
Koska talossa on mies. Kun olen saanut siivousurakan päätökseen, on talo jo 2 päivän kuluessa sen näköinen, kun aikuinen mies asuisi talossa ja toden totta asuu. Vaatteita sikin sokin. Murusia keittiön tasolla joka paikassa. Jääkaapin sisältö paiskittu miten sattuu. Pyyheliinat rutattu rumasti. Likapyykkikaapin sisältö sekainen eikä pinkoissa. Vaatekaapista jos ottaa neuleen, sekoittaa koko pinkan, olen laittanut ne paksuus ja värijärjestykseen, jolloin kaapin avauksella näkee heti, minkä voisi laittaa päälleen. Sormeilee laatoituksia turhaan. Ei pese vessaa omien jarrujensa jälkeen. NYT ON SELLAINEN TILANNE, ETTÄ TÄMÄ OTTAA AIVAN SUUNNATTOMASTI PÄÄHÄN, SIIS SUUNNATTOMASTI, enkä enää psyty elämään asian kanssa.
Kommentit (54)
Miksi likapyykit pitäisi pinota mihinkään?
Mun sikamies oli syntynyt 1967 kultalusikka perseessä johtajaperheeseen, jolla oli palveluskuntaa.
MInkäs ikäisiä teidän potsit on? Haarukoin tässä, onko minkäänlaista parannusta odotettavissa nuoremmissa ikäluokissa. Ja sanottava on, että 1935 syntynyt isäni on erittäin siisti, tamppaa matot viikottain ja imuroi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka siksi, että ne menisivät joskus pesukoneeseen etkä sä kompastuisi päätäsi halki kun könyät yöllä kännissä kotiin ja kompastut pitkin permantoa lojuviin omiin likapyykkeihisi.
Miten ihmeessä taloosi on päätynyt vaatteita-sikin-sokin-ja-murusia-keittiön-tasolle-jättävä-jääkaapin-sisältöä-paiskiva-pyyheliinoja-ruttaava-vaatteita-ja-pyykkiä-sekoittava-turhaan-laatoituksia-sormeleva-omia-jarrujälkiään-pesemätön-mies?
Minun kodissani on ainakin aina ollut porttikielto tuommoisille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni olet turhasta nipottaja paitsi pytyn jälkien suhteen. Ne pitää jokaisen hoitaa itse.
Mutta nuo likapyykkipinkkasi ovat täysin irrallaan todellisuudesta. Leivänmuruja ja sormenjälkiä kodissa nyt vain syntyy ja niiden putsaus on pikkujuttu.
Vika on sinussa. Löysää pipoa ja arvosta kaikkea sitä hyvää, mitä puolisosi elämääsi tuo.
Ja jos tuntuu, ettei tuo juuri mitään, älä nalkuta miehelle siivouksesta vaan puhu suoraan ja oikeista asioista.
En kestäisi itsekään sinua ja olen nainen.
Olet siis samanlainen sika kuin Ap:n mies, siellä nyt kiltisti siivoamaan miehesi tai naispuolisen miehesi jälkiä, hopi hopi.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni olet turhasta nipottaja paitsi pytyn jälkien suhteen. Ne pitää jokaisen hoitaa itse.
Mutta nuo likapyykkipinkkasi ovat täysin irrallaan todellisuudesta. Leivänmuruja ja sormenjälkiä kodissa nyt vain syntyy ja niiden putsaus on pikkujuttu.
Vika on sinussa. Löysää pipoa ja arvosta kaikkea sitä hyvää, mitä puolisosi elämääsi tuo.
Ja jos tuntuu, ettei tuo juuri mitään, älä nalkuta miehelle siivouksesta vaan puhu suoraan ja oikeista asioista.
En kestäisi itsekään sinua ja olen nainen.
Enkä minä epäsiistiä naista, se on vielä pahempi kuin epäsiisti mies 'eri'
Vierailija kirjoitti:
Ap on toki miesvihatrolli, mutta tällaisiakin naisia oikeasti on ja toivon todella että sellaisen puolisoksi joutunut mies uskaltaa ottaa eron, koska edessä on muuten vain pahenevaa kärsimystä.
Sika ulos luukusta ja Ap anstaitsee puhtaan kodin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tämä tarkoittaa? Sormeilee laatoituksia turhaan!?!?
Millaiset on ap:n kämpän laatat, että niissä näkyy sormen jäljet? Kiiltävät ja mustat? En ole koskaan nähnyt meillä sormenjälkiä laatoissa, tosin en ole katsonutkaan. :D
Ehkä teillä ei sormeilla laatoituksia _turhaan_?
Köyhillä ei ole laattoja, vain muovinen kate, halpa versio tietenkin. Oletan, että on myös SUIHKUVERHO : ))))))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka siksi, että ne menisivät joskus pesukoneeseen etkä sä kompastuisi päätäsi halki kun könyät yöllä kännissä kotiin ja kompastut pitkin permantoa lojuviin omiin likapyykkeihisi.
Sitä varten on likapyykkikorit. Mutta en todellakaan viikkaa likapyykkejä sinne. Ja erottelen pyykit esim. kirjaviin ja valkoisiin vasta silloin, kun täytän pesukoneen ja laitan sen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. En jaksaisi minäkään. Siksipä asunkin nyt ja jatkossakin yksin.
Koti on minulle rauhan tyyssija, jossa lepää silmä, sielu ja mieli. Puhdasta, raikasta ja kaunista. Paras paikka.
N53
Nainen joka asuu yksin, on onnellisin. Oma koti oma lupa, oma rauha ja järjestys👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
WMP.
Vierailija kirjoitti:
Mun sikamies oli syntynyt 1967 kultalusikka perseessä johtajaperheeseen, jolla oli palveluskuntaa.
MInkäs ikäisiä teidän potsit on? Haarukoin tässä, onko minkäänlaista parannusta odotettavissa nuoremmissa ikäluokissa. Ja sanottava on, että 1935 syntynyt isäni on erittäin siisti, tamppaa matot viikottain ja imuroi.
Minunkin isäni tamppasi matot ja kämppä oli todella siisti. Onkohan sellaisia nuoria suoraselkäisiä miehiä olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Ap on toki miesvihatrolli, mutta tällaisiakin naisia oikeasti on ja toivon todella että sellaisen puolisoksi joutunut mies uskaltaa ottaa eron, koska edessä on muuten vain pahenevaa kärsimystä.
Mitä uskaltamista eron hakemisessa on?
Huomasin saman. Ja mun ratkaisuni hoiti kaikki ongelmani kerralla. Heitin miehen mäelle.
Koti pysyy siistinä, jääkaappi samoin, tiedän aina mitä pitää tuoda kaupasta, osaan ennustaa ja budjetoida rahankäytön, nukun hyvin ja sikeästi, verenpaineeni laski ja olen laihtunut.
Mies aiheutti ihan helvetisti turhaa stressiä eikä hänestä koitunut mulle mitään iloa tai hyötyä. Asumismenotkin laskivat :D