Seurustelisitko ihmisen kanssa jolla ei ole kuvia itsestään sosiaalisessa mediassa?
Kommentit (53)
Mulla ei oo yhdenkään sos.median tiliäkään saati kuvia missään verkossa :)
Seurustelen. Minulla on itsestäni yksi kuva linkedinin profiilissa, hänellä ei sitäkään.
M60
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo yhdenkään sos.median tiliäkään saati kuvia missään verkossa :)
Sitähän ei kysytty. Vaan seurustelisitko?
Vain jotkut teinit käyttää jotain somea.
Eksä ei ollut somessa ollenkaan, ja kyllä mä hänen kanssaan yli 25 vuotta olin. Ero ei tullut somettomuuden takia.
Kyllä. En ole somessa omalla naamallani enkä nimelläni.
Jos kuka tahansa mut googlaa, ei löydä musta yhtään mitään. Ei nimeäni, eikä kuvaani.
En halua olla netissä löydettävissä omalla naamalla ja nimellä.
Seurustelisin. Se on mielestäni plussaa, jos ihmisellä ei ole tapana kuvata itseään ja julkaista kuvia itsestään.
olisipa jossain nainen, joka ei tyrkytä kuviaan someen
Minä en juuri muunlaista ihmistä kaipaisikaan kuin sellaista jolla on oikea elämä ja joka ei joudu roikkumaan aamusta iltaan somessa luomassa illuusiota sellaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tämä menee jo liian pitkälle.
mikä?
olisihan se hienoa löytää ihminen, joka ei ole sometyrkky.
Kuvattomuus on nimenomaan tasokkuuden merkki. Sellainen ihminen, jonka ei tarvitse myydä itseään naamallansa on tasokas. Yksityisyys on arvokasta.
Eli todellakin seurustelisin ja suorastaan vaatisin sitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos kuka tahansa mut googlaa, ei löydä musta yhtään mitään. Ei nimeäni, eikä kuvaani.
Oletko varma? Sinusta on voitu julkaista materiaalia oppilaitoksen, työnantajan tai muun tahon toimesta.
Vierailija kirjoitti:
olisipa jossain nainen, joka ei tyrkytä kuviaan someen
No onhan meitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma? Sinusta on voitu julkaista materiaalia oppilaitoksen, työnantajan tai muun tahon toimesta.
Nämä voi yleensä kieltää.
En.