Seurustelisitko ihmisen kanssa jolla ei ole kuvia itsestään sosiaalisessa mediassa?
Kommentit (53)
En ole somessa. Työnantajan sivuilla on kuva. Siknäpä se, muuta ei löydy.
Olen kuitenkin olemassa.
Kyllä. Minulla ei ole kuvia somessa, ei ole miehellänikään. Varallisuutta kun on enemmän niin sometilit ovat riski, ja oikeastaan kaikki tuntemani varakkaat ovat poistaneet sometilinsä.
Kyllä, mielelläni. Tosin jos jonnekin Tinderiin menee, niin sinne kyllä se kuva on laitettava.
Nykyään todella yleistä että sometilit poistetaan. Googlesta tosin nimet kyllä sitten löytyy, työn puolesta ja esim LinkedInistä. Sille ei mitään mahda, mutta kuvia ei sielläkään ole.
Hah! Absurdi kysymys.
Totta kai seurustelisin ja olen niin tehnyt.
Kuka haluaa jakaa kuvansa vapaaksi riistaksi maailmalle.
Kyllä, ja myös tälläkin hetkellä seurustelen. Me laitetaan kavereille chattiin kuvia kun tehdään jotain kivaa. Kaverit laittaa myös. Mut kukaan ulkopuolinen ei niitä näe, eikä meistä löydy kuvia Googlen avulla.
Tietysti. Kannaltani kuvat ovat hyödyttömiä.
Tietenkin. Preferoisin sellaista ihmistä, joka ei laita jokaisesta tekemisestään tai tunnetilastaan päivitystä someen.
😂😂😂😂 mikä kysymys! Kiitos päivän nauruista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. En ole somessa omalla naamallani enkä nimelläni.
Jos kuka tahansa mut googlaa, ei löydä musta yhtään mitään. Ei nimeäni, eikä kuvaani.
En halua olla netissä löydettävissä omalla naamalla ja nimellä.
Oletko varma? Sinusta on voitu julkaista materiaalia oppilaitoksen, työnantajan tai muun tahon toimesta.
Lupaa kysymättä ei moista voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Fiksut ei laita kaikkea nettiin.
Ja fiksuimmat eivät tyrkytä itseään omalla nimellä ja naamallaan nettiin lainkaan.
Todellakin! En voi sietää sometyrkkyjä! Itse en ole Suomessa.
Joillakin on some-elämä ja joillain taas vain oikea elämä. Harvoin some-elämä on totuuden mukainen. Kaikki eivät kaipaa kulisseiksi kiiltokuvia.
Telegramissa kavereiden ja perheen kanssa aina kuvia. Se riittää. 😊
Erityisesti ruokakuvia tulee laitettua, monta harrastelijakokkia kavereina, ja ravintoloista pitäviä. Aina pyydetään paremmista ravintoloista arvostelut ja vinkit! 😀
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Minä en juuri muunlaista ihmistä kaipaisikaan kuin sellaista jolla on oikea elämä ja joka ei joudu roikkumaan aamusta iltaan somessa luomassa illuusiota sellaisesta.
Ei riitä että haluat tuota. Sun pitäis myös olla hyvännäköinen :D
Ap
Somettomuus on positiivista, jos mies postailee aktiivisesti kuviaan someen niin olen hyvin varma, ettei hän ole minulle sopiva. Poikkeuksena voi olla, jos kuvien jakamiseen on joku selvä syy (esim. työ, harrastus).
N31
Jotkut tykkää kertoa julkisesti lähes kaiken, mitä ovat tehneet ja sitten varmaan ihmettelevät heitä, jotka eivät halua julkisesti kuuluttaa kaikkia menemisiään ja tekemisiään. Eikö niillä koskaan tapahdu mitään? Ei kaikki vaan halua olla julkkiksia:).
Ei ole minun ja miehen kuvaa somessa.