Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Scandic-hotellien perushinnat nousseet "aamiainen ostettava erikseen"-uudistuksen myötä

Vierailija
06.10.2025 |

Eli yhtä hintavia alkavat olla kuin jotkin paremmat hotellit, mutta rahalleen saa vähemmän vastinetta.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan käytä sellaisia hotelleja missä ei aamiainen kuulu hintaan. 

Mun mielestä taas on kiva kun voi itse valita mitä, missä ja milloin syö aamiaisen, erityisesti jos on useamman päivän reissu.

Scandicin PR-osastollako työskentelet?

Vierailija
22/42 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahneus kunniaan!

Ahneutta vai kustannusten nousua? Hotellin kokonaiskulut lienevät viime vuosina nousseet ja jos samalla käyttöaste hiipunut, niin yöpymistä kohti kulut nousseet vieläkin enemmän.

rehelliset nostavat silloin perushintaa eivätkä kuseta asiakkaalta lisämaksuja

Mitä kusetusta, jos tarjotaan asiakkaalle vaihtoehto huone tai huone+aamiainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahneus kunniaan!

Ahneutta vai kustannusten nousua? Hotellin kokonaiskulut lienevät viime vuosina nousseet ja jos samalla käyttöaste hiipunut, niin yöpymistä kohti kulut nousseet vieläkin enemmän.

rehelliset nostavat silloin perushintaa eivätkä kuseta asiakkaalta lisämaksuja

Mitä kusetusta, jos tarjotaan asiakkaalle vaihtoehto huone tai huone+aamiainen?

Ne mainostaa sitä kaikesta riisuttua hintaa ja kun alat varaamaan niin siinä vaiheessa isketään lisämaksut tiskiin. Useampi maksaa ne sitten pitkin hampain kun on jo suunnitelmat lyöty lukkoon.  Eli huijausta tuo on! Pitäisi selkeästi hinnan alla ilmoittaa mitä siihen sisältyy.

Vierailija
24/42 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, espanjassa leiripakka " boheemilta" leirinta-alueelta jossa on yhteistilat kaytossa on 50e/yo. Leiripaikka. Muualla 17-25e/yo. Ei edes tayden palvelun leiri vesipuistolla XD. Ihan turha itkea. Hinnat tulevat nousemaan viela paljon..

Vierailija
25/42 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scandic Tampere city viikonloppu yhden yön hinta 211e siihen päälle aamiainen 12e per henkilö.

jostain hiton tampereesta missä ei ole mitään ihmeellistä, ja hei tämä on Suomi. 

Vierailija
26/42 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä taas on kiva kun voi itse valita mitä, missä ja milloin syö aamiaisen, erityisesti jos on useamman päivän reissu.

Itse en henkilökohtaisesti tykkää metsästää ruokapaikkaa heti aamusta mutta kukin tyylillään.

Erityisesti sunnuntaiaamuisin klo 7 ei monikaan aamiaispaikka ole auki.

Vierailija
27/42 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja hitto aamulla aikaisin etsimään jotain aamupala paikkaa kun läheskään kaikki ravintolat ei ole auki edes! mainosta täällä vaan ylihintaista hotelliasi. minkä en ainakaan maksa 200e yöstä vaikka kuuluisi aamiainen

Vierailija
28/42 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Scandic Tampere city viikonloppu yhden yön hinta 211e siihen päälle aamiainen 12e per henkilö.

jostain hiton tampereesta missä ei ole mitään ihmeellistä, ja hei tämä on Suomi. 

Se voi yllattaa,mutta usein keskella ei mitaan on kallimpaa kuin keskella jotain. 

Olen minakin yrittanyt etsia parempaa diilia isojen kaupunkien ulkopuolelta vai huomataakseni, etta rahalle ei saa sita vahakaan vastinetta.

Vierailija
29/42 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en henkilökohtaisesti tykkää metsästää ruokapaikkaa heti aamusta mutta kukin tyylillään.

Erityisesti sunnuntaiaamuisin klo 7 ei monikaan aamiaispaikka ole auki.

Ja silloin voi maksaa siitä aamiaisesta. Kun taas on tyhmää maksaa aamiaisesta, jos on menossa vaikka tapahtumaan jossa tarjotaan aamiainen ensimmäisenä, tai lähdössä aikaiselle lennolle/laivalle/junaan ennen aamiaisen avautumista. 

Vierailija
30/42 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövyttiin kesällä kahdessa eri Scandicin hotellissa ja molemmissa oli huone niin huonosti siivottu, että enää ei sen ketjun hetelleja käytetä. Kylppärin siivouskin oli jäänyt niin huonoksi, ettei esim. siellä olleita hammasmukeja haluttu käyttää vaan käytiin ostamassa kaupasta uudet. Respan selittelyt kiireestä ei oikein vakuuttaneet. Ja ne aamupalat piti tosiaan maksaa erikseen.

Vierailija
31/42 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mennään kohti sitä, että tilataan hotellin oma burgeri huoneeseen. Tai ei aamuisin syödä mitään, vaan lähdetään toiseen ravintolaan brunssille/anniskelupaikkaan Mäkkärin kautta. Hotelliravintolat kuihtuvat. 

Vierailija
32/42 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ot, mutta jostain syystä Tampereella hotelliyöt on kalliita. Ehkä se on kysyntä ja kilpailun puute, koska Helsingistä saa napattua ihan hyviä diilejä jopa lyhyellä varoitusajalla.

Vierailija
33/42 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ot, mutta jostain syystä Tampereella hotelliyöt on kalliita. Ehkä se on kysyntä ja kilpailun puute, koska Helsingistä saa napattua ihan hyviä diilejä jopa lyhyellä varoitusajalla.

Helsingissä taitaa nyt olla aika matala käyttöaste, joten huoneita saa edullisesti. 

Vierailija
34/42 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiseen uppoaa se kun aamiainen tulee kuuluu hintaan, huone 115€ yö.

Tai sitten voi valita ei aamiaisella huoneen 100€

Ei vaan aikaisemmin huone ja aamiainen 115€ per yö. Uudistuksen jälkeen huone 115€ per yö. 

Vierailija
35/42 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää varaa ajoissa, muuten hinnat ovat tätä luokkaa

Vierailija
36/42 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuussa etsin halpaa majoitusta Suomesta roadtripia varten: aitta ilman juoksevaa vettä, vessaa tai aamupalaa: 99€/yö.

Vierailija
37/42 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käpylän Keijo-hostel. Halpa.

Vierailija
38/42 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta kuvittelit? Kenties pian sänkykin pitää huoneeseen vuokrata erikseen, lattia kuuluu hintaan.

Ja sähkö huoneeseen ostettava erikseen.

Vierailija
39/42 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää varaa ajoissa, muuten hinnat ovat tätä luokkaa

Ei auta ajoissa varaaminen, jos kaupungissa on joku iso tapahtuma

Vierailija
40/42 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole huomannut vastaavaa. Lentokentän kupeessa ollut ihan sama hinta kuin aiemminkin. Ja jos ei ota aamiaista, hinnasta lähtee 10 e/hlö. Olen nyt yöpynyt siellä useasti ennen ja jälkeen muutoksen. Toki ihan normi hintamuutoksia on sesongin mukaan. Toisinaan kahden hengen huone 90 e ja toisinaan 150 e. Mutta se täysin normaalia. Kertokaa nyt omista kokemuksista, te useasti yöpyneet, onko tosiaan jossain noin kuin AP kertoo? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi