Tinder ja avoimet suhteet
Voi himputti sentään, kun haluaisin löytää normaalin, rakastavan ja pitkän suhteen (olen kerran jo onnistunut sellaisen löytämään Tinderistä, joten viisastelijat olkoot hiljaa), mutta nykyään joka toisen profiilissa lukee ENM eli joku hiton ethical non-monogamy 🤢 Mikä juttu tää oikein on ja miks nykyään kaikki on jossain avoimessa suhteessa?! :D
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Oulussa ainakin yli puolella naisista 30 - 50 ikähaarukassa on "etsin hetken hupia, avoin suhde joten puolison on jo olemassa"
Ihme säätäjiä, kaikki nuo suoraan hylkyyn.
Sama kaupunki ja tinderissä tuli lapseni kaverin äiti vastaan juurikin tuolla tekstillä. En laittanut tinderissä tykkäystä mutta jututin lähikaupan parkkipaikalla ja siitä asti olen 1 - 2 kertaa viikossa käynyt panemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sinulta on pois? Ihan vain ohitat sellaiset profiilit, jotka eivät sinua kiinnosta. Niin se Tinder toimii.
No onhan se sillä tavalla pois, että on vähemmän minua kiinnostavia miehiä tarjolla :D Eihän siinä muuta vaihtoehtoa olekaan kuin ohittaa, mutta harmittaa ihan pirusti! Alkaa epäilyttää, että saanko enää koskaan monogamista parisuhdetta.
Ap
Siis sinua harmittaa, että jotkut sinulle tuntemattomat ihmiset eivät taikaiskusta muutu sellaisiksi, joiden kanssa haluaisit olla parisuhteessa? Ehkä sinun pitäisi aloittaa sen ymmärtämisellä, että maailma ei ole sinulle mitään velkaa.
No voi hyvänen aika, löysää pipoa vähäsen :D Jos myöhästyn vaikka bussista, niin eikö siitäkään saa olla harmissaan? Oma vikahan se on, että myöhästyin, mutta harmittaahan se pirusti. :D
Ap
Kuulostaa lopunaikojen sovellukselta koko Tinder.
Niinkuin oli Sodôman päivinä, niin on oleva Ihmisen pojan päivinä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sinulta on pois? Ihan vain ohitat sellaiset profiilit, jotka eivät sinua kiinnosta. Niin se Tinder toimii.
No onhan se sillä tavalla pois, että on vähemmän minua kiinnostavia miehiä tarjolla :D Eihän siinä muuta vaihtoehtoa olekaan kuin ohittaa, mutta harmittaa ihan pirusti! Alkaa epäilyttää, että saanko enää koskaan monogamista parisuhdetta.
Ap
Siis sinua harmittaa, että jotkut sinulle tuntemattomat ihmiset eivät taikaiskusta muutu sellaisiksi, joiden kanssa haluaisit olla parisuhteessa? Ehkä sinun pitäisi aloittaa sen ymmärtämisellä, että maailma ei ole sinulle mitään velkaa.
Olen eri, mutta eihän se sitä tarkoita, jos ihmistä harmittaa, että oikeanlaista kumppania ei löydy. Eihän tuo kirjoittaja pyytänyt/vaatinut ketään muuttumaan mielensä mukaiseksi, kunhan vain harmitteli sitä, että sopivaa miestä ei löydy, kun tämä ENM on tullut kaventaa vielä ennestäänkin kapeaa sopivien miesten tarjontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulussa ainakin yli puolella naisista 30 - 50 ikähaarukassa on "etsin hetken hupia, avoin suhde joten puolison on jo olemassa"
Ihan käsittämättömän oksettavia. Mitä se nainen ajattelee, että heitämpä tämän roskamiehen kadulle vonkaamaan kun itse en halua antaa? Otan puolisoedut mutta muut naiset hoitakoot velvollisuudet? Häpeällistä. Entä ne miehet sitten? Roikkuvat jonkun mammanaisen tississä ja etsivät epätoivoisesti siitettäviä kadulta. Sairasta.
Hankkikaa vaikka hengellinen elämä mieluummin kun alatte tähän apinasekoiluun. Tai joku muu harrastus kuin parittelu.
Hengellinen elämä? Taitaa olla ləstoja nämä Oulun mammat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Haluatko pro tipin? Unohda miehet. Monogamiset miehet haluavat patjan ja synnytystehtaan, ei se ole mitenkään sen hehkeämpää elämää kuin mikään apinasekoilukaan. Naisen on paras olla ja elää ilman. Arvioida jokaista miestä minuuttitaksalla. Jos eivät tuota välitöntä iloa tai hyötyä, roskikseen. Jos ja kun tulee vastaan helmiä, jotka auttavat tavalla tai toisella jossakin, voi uhrata muutaman minuutin. Yleensä tämä hyöty on kuitenkin varsin lyhyt, ja sitten alkaakin jo ilmaisten seksipalvelusten vonkaaminen. Mutta olipahan ainakin win win vuorovaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No voi hyvänen aika, löysää pipoa vähäsen :D Jos myöhästyn vaikka bussista, niin eikö siitäkään saa olla harmissaan? Oma
No siinähän harmittelet sitten. Pidä hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen eri, mutta eihän se sitä tarkoita, jos ihmistä harmittaa, että oikeanlaista kumppania ei löydy. Eihän tuo kirjoittaja pyy
Kiitos, juuri tuota tarkoitin. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena jos etsii naista Tinderistä, niin tulee kyllä kaikenlaisia kirjainyhdistelmiä.
Olen nainen, joka etsii miestä, ja tuo ENM taitaa olla ainoa, jokaon tullut vastaan.
Ap
Eikös tuo oo vain naisten oma juttu? Koskaan en oo tavannu miestä joka olis avoimessa suhteessa omasta halustaan ja kertois siitä vielä muille. Naiset taas mainostavat asiaa vaikka kaupan kassajonossa seuraavana tulevalle.
Miehet on omasta mielestään avoimessa suhteessa kertomatta siitä kumppanilleen tai tapailemilleen naisille.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa lopunaikojen sovellukselta koko Tinder.
Niinkuin oli Sodôman päivinä, niin on oleva Ihmisen pojan päivinä...
Apinan pojan pikemminkin. Ihmisyys on näistä kaukana.
"kun tämä ENM on tullut kaventaa vielä ennestäänkin kapeaa sopivien miesten tarjontaa."
Tullut? Mistä se on tullut mihin?
Olisivatko ne samat miehet siis sopivia, jos eivät uskaltaisi olla avoimesti sellaisia kuin ovat?
Siitoshullu tuli tätäkin ketjua pilaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan käsittämättömän oksettavia. Mitä se nainen ajattelee, että heitämpä tämän roskamiehen kadulle vonkaamaan kun itse en halua antaa? Otan puolisoedut mutta muut naiset hoitakoot velvollisuudet? Häpeällistä. Entä ne miehet sitten? Roikkuvat jonkun mammanaisen tississä ja etsivät epätoivoisesti siitettäviä kadulta. Sairasta.
Hankkikaa vaikka hengellinen elämä mieluummin kun alatte tähän apinasekoiluun. Tai joku muu harrastus kuin parittelu.
No vio se olla vaikka buddhalaistakin hengellisyyttä, aivan sama minulle. Parittelun harrastaminen on vaan niin junttia ja vammaista kuin olla ja voi. Ja polygamia.
Samaa olen kipuillut. Kaikki tuo polypaska on pilannut normaalien ihmisten deittailun.
En jaksa enää edes yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Haluatko pro tipin? Unohda miehet. Monogamiset miehet haluavat patjan ja synnytystehtaan, ei se ole mitenkään sen hehkeämpää elämää kuin mikään apinasekoilukaan. Naisen on paras olla ja elää ilman. Arvioida jokaista miestä minuuttitaksalla. Jos eivät tuota välitöntä iloa tai hyötyä, roskikseen. Jos ja kun tulee vastaan helmiä, jotka auttavat tavalla tai toisella jossakin, voi uhrata muutaman minuutin. Yleensä tämä hyöty on kuitenkin v
No jaa, edellinen parisuhteeni oli aika ihana. Kaatui meistä riippumattomiin syihin. Toivoisin löytäväni jonkun samanhenkisen ihanan ja välittävän miehen, koska sanokoot muut mitä tahansa, niin minä kaipaan parisuhdetta (pärjään toki yksinkin, mutta parisuhteessa olisi kiva olla).
Ap
Kun kerran tinderi on nyt tollanen polygamistialusta niin mitäpä jos lopettaisit vaan sen käyttämisen?
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen kipuillut. Kaikki tuo polypaska on pilannut normaalien ihmisten deittailun.
En jaksa enää edes yrittää.
Miten se on pilannut normaalien ihmisten deittailun? Miten se vaikuttaa millään tavalla teihin "normaaleihin", mitä me epänormaalit teemme keskenämme?
Muslimit ovat eettisesti polygamisia. Jokainen nainen jota pannaan elätetään vaimona ja he saavat tulla äidiksi.
Länsimaalaisten miesten polyamoria on epäeettistä polygamiaa. Kaikkia käytetään, ketään kohtaan ei ole velvollisuuksia. Nainen ei saa kokea omaa seksuaalisuutaan vaan redusoidaan homomieheksi pillulla. Spermaa sisään, ei lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vio se olla vaikka buddhalaistakin h
Seksin harrastaminen on parasta harrastamista. Voittaa jonku lätkän 100 - 0.
Pölypallosekoilu on taas paskaa.
Se vaan kertoo nykymaailman rappiosta ja moraalisesta alamäestä.