Elämä ilman töitä on hirveätä paskaa
Pääsenkö töihin, jos kirjoitan tuon hakemukseen?
Kommentit (16)
Nyt kannattaa ottaa työ vastaan, työn vastaanottaminen kannattaa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat ilman rahaa?
Haluaisin myös jotain tekemistä. En jaksa syleksiä kattoon.
Hallituksen uudistukset ovat lisänneet oikeisiin töihin menemisen kannustimia. Ja hyvä niin.
Mukavaahan tämä on. Saa aamulla nukkua pitkään ja tehdä mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Hallituksen uudistukset ovat lisänneet oikeisiin töihin menemisen kannustimia. Ja hyvä niin.
Minua ei ole tarvinnut kannustaa töihin, olen ollut siellä ihan kannustamatta. Määräaikaisuus loppui :(
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tehdä jotain järkevää ja hyödyllistä. Voin töissä ollessakin käydä lenkillä, istuttaa kukkia, piirtää jne. Haluaisin tehdä ihan oikeita töitä. Sitten vapaa-aikana noita omia juttuja.
Kyllä maailmasta töitä löytyy. Aina voi lähteä muualle jos ei Suomesta löydy. Niin minä tein ja olen ollut tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tehdä jotain järkevää ja hyödyllistä. Voin töissä ollessakin käydä lenkillä, istuttaa kukkia, piirtää jne. Haluaisin tehdä ihan oikeita töitä. Sitten vapaa-aikana noita omia juttuja.
Minulle tämä on hyvä tilanne; Olen saatavilla. Jos lastenlapset tarvitsee hoitajaa niin voin olla heidän kanssaan. On minusta jotain hyötyä vaikka usein en niihin hommiin joudukaan. Tai pääse.
Huomenna menet kirjastoon, lainaa kirja kas ja lue ne. Jos lukee, ei ole koskaan tylsää.
Töissäkäynti se vasta perseestä on.
Työelämä vetää nykyään kaikki mehut ihmisestä. Jatkuvasti vähennetään henkilökuntaa ja lisätään tehtäviä ja ne, jotka ovat töissä uupuvat. Illalla ei jaksa harrastaa kaikkea sitä, mitä haluaisi, kun pyykitkin pestävä ja siivottava, käytävä kaupassa ja hoidettava kaikki asiat. Ei työttömyys tietenkään ole mukavaa, mutta ei työkään mitään onnea tuo.
Itsensä elättäminen on jokaisen velvollisuus. Työssä viihtyminen on luksusvaatimus. Sen saavuttaa, kun jaksaa opiskella ahkerasti ja hankkii hyvän työpaikan.
Näin juuri. Työ tuo rytmiä, osallisuutta ja muutakin sisältöä elämään.
Aina mieletöntä huutonaurua "ihmisille" jotka ei keksi mitä tehdä 8+ yliimääräisellä tunnilla vuorokaudessaan ja vaipuu mielettömään ahdistukseen kun ei saa nuolla pomon p3rs3ttä ;DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas töissä ollessani en jaksanut vapaa-ajallani tehdä mitään aidosti järkevää ja hyödyllistä. Kuukausi sitten heittäydyin pois oravanpyörästä ja olen onnellinen, kun vihdoin ja viimein voin alkaa tekemään jotain oikeasti merkityksellistä.
Tarkoitat ilman rahaa?