Oletko käyttänyt isoa kullia hyödyksesi
Kommentit (7)
Kyllä se iso kulli vaan paremmin kelpaa naisille mitä pieni..vaikka kuinka koittavat muuta väittää
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se iso kulli vaan paremmin kelpaa naisille mitä pieni..vaikka kuinka koittavat muuta väittää
Se on juuri näin.
Kerran mm työhaastattelussa. Annoin puoliheijarin näkyä housuissa estottomasti ja katsoin haastattelijaa silmiin. Naisen katse vaelteli. Sain paikan ja ensimmäisen kuukauden aikana myös pääsin panemaan tätä hr-osaston naista :)
Pääsi Perussuomalaisten kunnallisvaaliehdokkaaksi pelkän kullin koon perusteella. Valtuustoon en päässyt, kun piti laitaa mainokseen naaman eikä kullin kuva.
Vaimo käyttänyt tuhansia kertoja orgasmejaan ottaessa. Itse en ole käyttänyt muiden naisten saamiseksi tai heitä ottaessa ollenkaan.
Kyllä olen näin, valitan naisille kuinka seksi on hankalaa, kun on poikkeuksellisen valtava kalu. Naiset melkein aina innostuvat ja pääsen harrastamaan seksiä. Se tosin jää aina yhdeksi kerraksi ja välillä naiset vielä suutuvat minulle, koska totuus on aivan toinen. Kaluni on pystyssä nippa nappa 9cm ja vähän paksumpi kuin nakki. En tunne kyllä tästä huonoa omaatuntoa, sillä miehen on käytettävä kaikki temput, että saa pillua.
Tilanteessa? Seksiseuraa netissä hakiessa olen käyttänyt. Tietyillä sivustoilla lähes ihan pelkästään ison kullin avulla löytynyt seuraa.