Oletko käyttänyt isoa kullia hyödyksesi
Kommentit (32)
Hankin sillä kauniin ja rikkaan vaimon
Nuorena panin useita naisia kun pienehköllä paikkakunnalla huhu levisi isosta kullista. Ei tarvinnut iskeä naisia kun naiset iski minut. Olin kyllä ihan ok näköinen mutta iso kiinnosti niin monia.
Taksikyydin jälkeen oli kerran pakko hyödyntää kun ei ollutkaan rahaa. Kuski (mies) ehdotti itse.
Pasi26
.
Eron jälkeen olen nussinut kolmea exän ystävää. Oli koosta apua saannissa
Kerran eräs nainen kysyi baarissa kokoa .Kerroin mitan ja oltiin seisten niin hän nopeasti tunki housunkauluksesta käden sisään ja kokeili.Ei edes erektiossa ollut mutta riitti hänelle.Panemaan lähdettiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen näin, valitan naisille kuinka seksi on hankalaa, kun on poikkeuksellisen valtava kalu. Naiset melkein aina innostuvat ja pääsen harrastamaan seksiä. Se tosin jää aina yhdeksi kerraksi ja välillä naiset vielä suutuvat minulle, koska totuus on aivan toinen. Kaluni on pystyssä nippa nappa 9cm ja vähän paksumpi kuin nakki. En tunne kyllä tästä huonoa omaatuntoa, sillä miehen on käytettävä kaikki temput, että saa pillua.
Tämä oli kyllä huippu. Munaa löytyy! 😂
Yksi nainen tuli baarissa vessaan perässä tarkastamaan mulkun koon. Kelpasi kyllä. Nussin sitä koko yön ja purin fritsuja perseeseen. Seuraavalla viikolla näin hänet miehensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, mutta varustusta tärkeämpää on se, että sitä osaa käyttää. Ei runnota ja kiusoitellaan naista mahdollisimman pitkälle ennen yhdyntää. Enemmän kuin kalun koolla suutelutaidoilla on merkitystä ja sillä, että osaa sellaisen itsevarman toiminnan.
Voih, se kun miehellä on malttia ja erektiokykyä tyydyttää mua ja odottaa vuoroa. Visuaalisesti isompi kiihottaa tullessa kohti ja vaappuessaan miehen konttaillessa mun ylle. Se, miten hän ohjailee sitä kädellään, vähän runkkaa ja kiusoittelee mua. Oon tulvamoodissa. N
Miehen kouluttaminen on helppoa. Sanot vain miehelle että jos haluat naida, niin nuolet ensin tarpeeksi pitkään ja intohimolla. Nainen antaa naimaluvan.
Naista voi kouluttaa puhumatta mitään. Hakkaa vain päätä seinään, niin asia menee perille. Liekö jo koulussa opittu metodi.
Ei ollutkaan tarpeeksi kalun koko-keskusteluja.
Olen hyväksikäyttänyt erikokoisia kulleja, mutta parhaiten toimii ihan sellainen keskikokoinen. Mies alle vaan ja ride on!!
N40
Kerran tamppasin mattoja, kun mattopiiska hajosi.
Duunissa parilla pomolla on huomattavan suuret kullit. Isompi päällikkö on pannut suurin piirtein kaikki pääkonttorin naiset läpi. Kummasti on mahtimela kelvannut.
Alemman tason pomo on kanssa kaatanut sellaisia naisia, että ei uskoisi päältä päin. Herra on sellainen, että heti viinaa saatuaan on pakko päästä panemaan.