Tuomas Enbuske kaatoi satoja naisia
Näin se tosielämässä on. Naiset puhuvat siitä kuinka miehen pitää olla mukava ja luotettava, kuinka vasemmistofeministi ei koskaan sekstailisi persuoikeistojupin kanssa, ja sitä rataa. Se on vain "tietyt naiset" jotka sellaista harrastavat, ne gold diggerit ja muut. Totuus on toinen. Superitsevarma pelimies on se jonka kanssa juostaan juoksut, joita siten muistellaan kun tavismies on ylitöissä tienaamassa rahaa uusiin keittiökalusteisiin. Kun kyseessä on vielä rahamies ja julkkis, tällainen mies on nuorille naisille - ja monelle vanhemmallekin - sulka hattuun.
Olen itse nähnyt tämän omin silmin, kun tuntemani pelimies kaatoi naisia. Eivät ne mitään "tiettyjä naisia" olleet, vaan ihan kaikenlaisia naisia.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/14b95e11-31e2-458e-9de0-1a970b…
Kommentit (174)
Parviaisen Jussi lopetti aikoinaan laskemisen tuhannennen kaadon kohdalla. Tuomas jää pahasti hänestä jälkeen...
Ihavvitunteiniä fanittaa noita ääliöitä, jotka laskevat panojaan.
Jos Tuomas on jännämies (ei ole) ja av-mies on kiltti mies niin oliko av-mies paikalla kun Tuomas vei sen naiset?
Tää mua on aina kiinnostanut näissä "jännämiehet vie naiset", että onko siellä todella aina paikallaan myös kilttimiehiä, jotka on yrittäneet kontaktia samaan naiseen, mutta naiset vaan heittäytyy näiden jännämiesten syliin.
Omalta kohdalta voin sanoa, että olen päätynyt lakanoiden väliin useammankin kiltin miehen kanssa kun taas jos mukaan sattunut tai vaikka illanistujaisissa tavattu mies on paljastunut itsekeskeiseksi tai muuten vaan m*lkuksi, ei ole takuulla tapahtunut yhtään mitään. Näin jälkeenpäin ajatellen onneksi nämä ei kuitenkaan ole ollee mitään sekopäitä.
Oletin että hän on käynyt vähintään yliopistoa, kun on niin olevinaan ja tietäväinen. Onkin käynyt vain vuoden mittaisen Laajasalon toimittaja kurssin.
Ikinä en olisi huolinut tuollaista ilkeää öykkäriä 100 metrin säteellekään. En pidä tuollaisesta kovaäänisestä öyhöttävästä miestyypistä. Hän on sylkenyt naisia päin! Myös pahoinpidellyt. Naistenvihaaja, joka kerää mediahuomiota aina pelkillä negatiivisuuksilla. Milloin hän on auttanut jotain ihmistä?
Vierailija kirjoitti:
No onhan se tosi fiksu, joskus Yleltä katsoin jotain ohjelmaa missä hän oli mukana.Sopisi hyvin Ylen asia dokumenttien juontajaksi.
Pas KAT on fiksu. Maaninen kus ipää
Mielenterveyspotilaan kirjoittama satukirja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enbuske on käynyt pelkän kansanopiston medialinjan ja kukkoilee kuin olisi joku älykkö tyyliin Donner tai Saarinen.
Mutta siitä on aikaa, ennen kansanopiston oppimäärä vastasi nykyistä professuuria.
Kuinka tyhmä voit olla?
Typerä ruma hiirulainen, kykenevä ainostaan pahoinpitelemään naisia.
Vierailija kirjoitti:
Parviaisen Jussi lopetti aikoinaan laskemisen tuhannennen kaadon kohdalla. Tuomas jää pahasti hänestä jälkeen...
Toinen mielentervespotilas...
Vierailija kirjoitti:
Tuomaksesta ja Jussista näkee jokainen nainen päältä, että jalkovälissä on toimimaton katkarapu. Seinähulluja molemmat.
Ruma, kyvytön narkki, joka hakkaa naisia, kun ei muuhun kykene.
Mikä ihme tuo on jos seksuaalisesti aktiivisella miehellä tai naisella on ollut satoja partnereita? Oli minullakin sadoissa laskettavia miehiä ja muutama nainen, taisin olla seksiaddikti aikoinani. Ei alko- tai huumeaddiktiota tai mt-ongelmaa. Kausi kesti ihan muutaman vuoden ja loppui sitten, nyt ihmettelen jaksamistani ja halujani. Olin hyvännäköinen nuori nainen ja käytin sitä hyödykseni. Nyt vakituinen partneri ja tasainen virkanaisen elämä, hauska muistella joskus itsekseni menneitä aikoja!
Tuomas on niin tyhmä. Veti mulle facessa herneet nenään kun kritisoin Helsingin betoniviidakon ihanuutta. Närkästyy vaikka on oululainen. Mitään koulutusta ei ole. Hirveä violetti sohva ja kaamea kämppä jossain Kampissa. K Kivilahti puolustaa mielipuolta ystäväänsä. Ällöjä Hesan muka tärkeitä, Euroopassa eivät ole yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tuomas on niin tyhmä. Veti mulle facessa herneet nenään kun kritisoin Helsingin betoniviidakon ihanuutta. Närkästyy vaikka on oululainen. Mitään koulutusta ei ole. Hirveä violetti sohva ja kaamea kämppä jossain Kampissa. K Kivilahti puolustaa mielipuolta ystäväänsä. Ällöjä Hesan muka tärkeitä, Euroopassa eivät ole yhtään mitään.
Oulun poika on niiiiin stadilaista. Ei edes lomaile muualla kuin ihanassa Helsingin betoniviidakossa. Himastaan näy muuta kuin naapurien parvekkeet ja ikkunat. Ihana stadi. Hyi helvetti, ei mitään tajua siitä miten mageeta kun koti-ikkunoista on kunnon view. Mut hän onkin muka-stadilainen, oululaiselle on hienoa jos naapurin perse näkyy aamupalapöytään 🤣
Tuomas Enbuske on oululainen ajattelija.
Tämä variksenpelätin kaatoi ne rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä variksenpelätin kaatoi ne rahalla.
Niinpä. Siksi niitä ei lasketa. Vain halusta antaneet lasketaan. Omaa tarkkaa lukua en tiedä varmuudella. Muutaman kerran oli liian kännissä etten muista.
M
Mutta siitä on aikaa, ennen kansanopiston oppimäärä vastasi nykyistä professuuria.