Tuomas Enbuske kaatoi satoja naisia
Näin se tosielämässä on. Naiset puhuvat siitä kuinka miehen pitää olla mukava ja luotettava, kuinka vasemmistofeministi ei koskaan sekstailisi persuoikeistojupin kanssa, ja sitä rataa. Se on vain "tietyt naiset" jotka sellaista harrastavat, ne gold diggerit ja muut. Totuus on toinen. Superitsevarma pelimies on se jonka kanssa juostaan juoksut, joita siten muistellaan kun tavismies on ylitöissä tienaamassa rahaa uusiin keittiökalusteisiin. Kun kyseessä on vielä rahamies ja julkkis, tällainen mies on nuorille naisille - ja monelle vanhemmallekin - sulka hattuun.
Olen itse nähnyt tämän omin silmin, kun tuntemani pelimies kaatoi naisia. Eivät ne mitään "tiettyjä naisia" olleet, vaan ihan kaikenlaisia naisia.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/14b95e11-31e2-458e-9de0-1a970b…
Kommentit (144)
Parviaisen Jussi lopetti aikoinaan laskemisen tuhannennen kaadon kohdalla. Tuomas jää pahasti hänestä jälkeen...
Ihavvitunteiniä fanittaa noita ääliöitä, jotka laskevat panojaan.
Jos Tuomas on jännämies (ei ole) ja av-mies on kiltti mies niin oliko av-mies paikalla kun Tuomas vei sen naiset?
Tää mua on aina kiinnostanut näissä "jännämiehet vie naiset", että onko siellä todella aina paikallaan myös kilttimiehiä, jotka on yrittäneet kontaktia samaan naiseen, mutta naiset vaan heittäytyy näiden jännämiesten syliin.
Omalta kohdalta voin sanoa, että olen päätynyt lakanoiden väliin useammankin kiltin miehen kanssa kun taas jos mukaan sattunut tai vaikka illanistujaisissa tavattu mies on paljastunut itsekeskeiseksi tai muuten vaan m*lkuksi, ei ole takuulla tapahtunut yhtään mitään. Näin jälkeenpäin ajatellen onneksi nämä ei kuitenkaan ole ollee mitään sekopäitä.
Mutta siitä on aikaa, ennen kansanopiston oppimäärä vastasi nykyistä professuuria.