Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuomas Enbuske kaatoi satoja naisia

Vierailija
05.10.2025 |

Näin se tosielämässä on. Naiset puhuvat siitä kuinka miehen pitää olla mukava ja luotettava, kuinka vasemmistofeministi ei koskaan sekstailisi persuoikeistojupin kanssa, ja sitä rataa. Se on vain "tietyt naiset" jotka sellaista harrastavat, ne gold diggerit ja muut. Totuus on toinen. Superitsevarma pelimies on se jonka kanssa juostaan juoksut, joita siten muistellaan kun tavismies on ylitöissä tienaamassa rahaa uusiin keittiökalusteisiin. Kun kyseessä on vielä rahamies ja julkkis, tällainen mies on nuorille naisille - ja monelle vanhemmallekin - sulka hattuun.

Olen itse nähnyt tämän omin silmin, kun tuntemani pelimies kaatoi naisia. Eivät ne mitään "tiettyjä naisia" olleet, vaan ihan kaikenlaisia naisia.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/14b95e11-31e2-458e-9de0-1a970b…

Kommentit (144)

Vierailija
101/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Enbuske älykäs. Mutta älykkyyskään ei takaa elämässä onnistumista. Sosiaaliset taidot ja elämänhallinta näyttävät loistavan poissaolollaan.

Varmaan paremmin kuitenkin menestynyt kuin keskiverto vauvalainen

Vierailija
102/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomaksen jutut on lukematta paskaa. Voin uskoa että menovuosina viinaa ja kokaiinia meni, minkä seurauksena jos jonkinlaista yhden yön sutturaa on käs'puoleen tarttunut. Se lienee aika normaalia, että jos joka vkl viihteellä vedät, niin kyllä siihen aina silloin tällöin joku baarimamma viereenkin löytyy. Mutta se että Tube on mukamas kaatanut satoja mimmejä ja poreallas täynnä huippumalleja, niin uskokoon ken uskoo, koska sitä ei usko karttulan vaarin vanha silmäpuoli koirakaan. Ei taatusti ja siitä voin laittaa pääni pantiksi. Se että miehellä on satoja naisia ja huippumalleja poreallas täynnä, niin siihen vaaditaan formulatähden rahat tai Jason Momoan ulkonäkö. Mielellään molemmat. Se että väsynyt, pälvikalju, lihakseton iskävartalo on saanut naamansa telkkuun ja parinsadan tonnin veronalaiset bruttotulot, niin ei sillä kuuhun mennä. Kiva ja varmasti bileseuraa juhlijalle on tarjolla, mutta ne ei kuitenkaan ole porealtaan huippumalleja, eikä niitä ole satoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas Enbuske on Suomen ällöin mies.

Vierailija
104/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta tapausta jossa mies jolla on järki päässä, huumoria ja luotettava, ei ole mikään naistenmies. Kun taas mies joka ei ole kovin "pälli", ei huumoria ja epärehellinen, kaataa viisi kertaa enemmän muijia kuin edellämainittu. Ei vaan voi tajuta. 

Vierailija
105/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut kaikkia juttuja mutta onhan näistä hänen rajuista vaiheistansa ja myös muihin kohdistamasta törkeästä käytöksestä ollut juttuja jo siinä vaiheessa, kun hän romahti.

Olen ollut hänen kanssaan työtekemisissä paljon ennen rajuja vaiheita, ja minun on todettava, että hänen käytöksensä oli asiallista, miellyttävää ja siinä ei ollut mitään ylimielistä. On ollut vaikeata suhteuttaa myöhemmin lukemaani ihmiseen, jonka tapasin.

Vierailija
106/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomaksen jutut on lukematta paskaa. Voin uskoa että menovuosina viinaa ja kokaiinia meni, minkä seurauksena jos jonkinlaista yhden yön sutturaa on käs'puoleen tarttunut. Se lienee aika normaalia, että jos joka vkl viihteellä vedät, niin kyllä siihen aina silloin tällöin joku baarimamma viereenkin löytyy. Mutta se että Tube on mukamas kaatanut satoja mimmejä ja poreallas täynnä huippumalleja, niin uskokoon ken uskoo, koska sitä ei usko karttulan vaarin vanha silmäpuoli koirakaan. Ei taatusti ja siitä voin laittaa pääni pantiksi. Se että miehellä on satoja naisia ja huippumalleja poreallas täynnä, niin siihen vaaditaan formulatähden rahat tai Jason Momoan ulkonäkö. Mielellään molemmat. Se että väsynyt, pälvikalju, lihakseton iskävartalo on saanut naamansa telkkuun ja parinsadan tonnin veronalaiset bruttotulot, niin ei sillä kuuhun mennä. Kiva ja varmasti bileseuraa juhlijalle on tarjolla, mutta ne ei kuitenkaan ole porealtaan huippumalleja, eikä ni

Ota kuitenkin Enbuskesta oppia sen verran, että opettelet kappalejaot.

Vierailija
107/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomas Enbuske on Suomen ällöin mies.

Naisen logiikka. Tuomas Enbuske on "ällömpi" kuin teinitytön raiskannut ja murhannut Tuomas Salminen. 

Vierailija
108/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat heti levittämässä haarojaan kun on julkkis ja huumeita tarjolla.

Vierailija
109/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää mulle tämä ilmiö: huonoitsetuntoinen mies katsoo apeana vierestä, kun pelimies vie kaikki naiset.

Mutta sen sijaan että hän vihaisi sitä pelimiestä, hän vihaa naisia! Miksi?

Erona on vaan se huume. Tuomaksestakin tuli se superitsevarma kun otti vähän pulveria, ja sai sitten naisia.

Vierailija
110/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää mulle tämä ilmiö: huonoitsetuntoinen mies katsoo apeana vierestä, kun pelimies vie kaikki naiset.

En tiedä vihaamisesta, mutta eihän tämä ilman jäänyt mies sille voi mitään, että naiset kiinnostuvat pelimiehestä. Ehkei hän pidäkään pelimiehestä, mutta naiset näyttävät pitävän ja se vtuttaa.

Sitten voi tehdä kuten Tuomas, ottaa kokkelia ja tadaa! On itsekin pelimies.

Vierailija
111/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut kaikkia juttuja mutta onhan näistä hänen rajuista vaiheistansa ja myös muihin kohdistamasta törkeästä käytöksestä ollut juttuja jo siinä vaiheessa, kun hän romahti.

Olen ollut hänen kanssaan työtekemisissä paljon ennen rajuja vaiheita, ja minun on todettava, että hänen käytöksensä oli asiallista, miellyttävää ja siinä ei ollut mitään ylimielistä. On ollut vaikeata suhteuttaa myöhemmin lukemaani ihmiseen, jonka tapasin.

Mammojen mielestä mt ongelma pyyhkii kaiken aiemman pois. Tuomas Enbuske tai kukaan muu mt-ongelmainen on ollut läpeensä paha koko ikänsä kun on sekoillut sairaana. En puolustele tekoja, mutta ei se poista sitä tosiasiaa etteikö mt ongelmainen olisi voinut olla aiemmin hyvä ihminen.

Vierailija
112/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se pelimies ei voi saada naisten torttuja kostumaan sille huonoitsetuntoiselle miehelle.

Vierailija
113/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan Enbuske älykäs. Mutta älykkyyskään ei takaa elämässä onnistumista. Sosiaaliset taidot ja elämänhallinta näyttävät loistavan poissaolollaan.

Kuinka hän ei ole onnistunut elämässään? Mies on jo kohta 50 vuotias ja on saanut enemmän aikaan kuin suurin osa ihmisistä. En sanoisi että hän ei ole onnistunut elämässään.

Elämänhallinta voi olla mitä on, mutta sosiaaliset taidot ovat jotenkin kunnossa. On oltava. Ei muuten olisi päässyt toimittajaksi tai tekemään kaikkea mitä hän on tehnyt.

Kerro, mitä merkittävää hän on tehnyt tai saanut aikaan, mitä muut ei ole?

Vierailija
114/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on tylsää ja turhanpäiväistä t. mies

Vierailija
115/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas🍒🍆😍😍😍

Vierailija
116/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle Tuomas on aina ja ikuisesti KissFM aamutiimin nörtti kesäharjoittelija, joka kävi tekemässä pizza-yrittäjistä live-haastatteluita. Tuomas oli tuolloin täysi teini ja ei ole niistä ajoista juuri muuksi muuttunut. Mitä nyt julkisuus nousi hattuun, mutta annetaan se pojalle anteeksi. Miehinen mieshän tämä Tuomas perinteisessä mielessä ei ole. Tykkään hänestä kuitenkin. Olin suuri Kissin aamutiimin fani.

Vierailija
117/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka hän ei ole onnistunut elämässään? Mies on jo kohta 50 vuotias ja on saanut enemmän aikaan kuin suurin osa ihmisistä. En sanoisi että hän ei ole onnistunut elämässään.

Elämänhallinta voi olla mitä on, mutta sosiaaliset taidot ovat jotenkin kunnossa. On oltava. Ei muuten olisi päässyt toimittajaksi tai tekemään kaikkea mitä hän on tehnyt.

Kerro, mitä merkittävää hän on tehnyt tai saanut aikaan, mitä muut ei ole?

Lukemalla esimerkiksi tämän palstan kirjoituksia on selvää ettei monikaan ole elänyt sitä

Et vastannut kysymykseen. 

Vastasin. Mitä kohtaa et ymmärtänyt? Hän on tehnyt merkittävän elämän elämällä elämää josta unelmoi. Moniko pystyy samaan esimerkiksi tällä palstalla?

Vierailija
118/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erona on vaan se huume. Tuomaksestakin tuli se superitsevarma kun otti vähän pulveria, ja sai sitten naisia.

Juuri tämä, ja muut pintäliitäjät samaa sakkia. Kaikilla samat ohjelmoinnit sisällään: kelpaat kun saat seuraa ja seksiä edes hetkeksi. Nämähän toivat kuin koneet.

Ei tuollaisesta vaan mitään kummoisia muistoja jää, hyvä jos etunimiä vaihdetaan (saati muistetaan). Ihaileeko joku tälläistä?

Vierailija
119/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä, ja muut pintäliitäjät samaa sakkia. Kaikilla samat ohjelmoinnit sisällään: kelpaat kun saat seuraa ja seksiä edes hetkeksi. Nämähän toivat kuin koneet.

Ei tuollaisesta vaan mitään kummoisia muistoja jää, hyvä jos etunimiä vaihdetaan (saati muistetaan). Ihaileeko joku tälläistä?

Heillä on myös niitä oikeita kavereita. Heidän lisäkseen tulee paljon tuttuja. Jos pitää sosiaalisesta elämästä, kuten vaikka minä, niin tuo on unelmaa. 

Vierailija
120/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä heti montaa paljon vastenmielisempää äijää tule mieleen.