Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuomas Enbuske kaatoi satoja naisia

Vierailija
05.10.2025 |

Näin se tosielämässä on. Naiset puhuvat siitä kuinka miehen pitää olla mukava ja luotettava, kuinka vasemmistofeministi ei koskaan sekstailisi persuoikeistojupin kanssa, ja sitä rataa. Se on vain "tietyt naiset" jotka sellaista harrastavat, ne gold diggerit ja muut. Totuus on toinen. Superitsevarma pelimies on se jonka kanssa juostaan juoksut, joita siten muistellaan kun tavismies on ylitöissä tienaamassa rahaa uusiin keittiökalusteisiin. Kun kyseessä on vielä rahamies ja julkkis, tällainen mies on nuorille naisille - ja monelle vanhemmallekin - sulka hattuun.

Olen itse nähnyt tämän omin silmin, kun tuntemani pelimies kaatoi naisia. Eivät ne mitään "tiettyjä naisia" olleet, vaan ihan kaikenlaisia naisia.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/14b95e11-31e2-458e-9de0-1a970b…

Kommentit (144)

Vierailija
81/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sen taas näkee, ei tavalliset, kunnolliset miehet naisille kelpaa!

Vierailija
82/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, mikä tämä Enbuske on olevinaan. Onko älykkyys mitattu vai ihan omakeksimä juttu?

Itserakas ja turha ukko.

Älykkyyden mitta ei ainakaan ole suoraan se miten nopeasti puhuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on nauttinut siitä että on tuhonnut elämänsä niin pahasti ettei kykene edes elättämään lapsiaan, niin silloin hän on läpeensä sairas ihminen.

Sairas ihminen ei tarkoita etteikö hän olisi menestynyt elämässään. Sanotko tuon saman ns. tavalliselle duunarille joka on menettänyt mielenterveytensä eikä psyty elättämään lapsiaan?

Vierailija
84/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naiset tosiaan näin helppoja ja halpoja?

Mitä helppoa tai halpaa siinä on, että naisena harrastaa seksiä jos sitä tekee mieli?

Ei mua ainakaan ole kukaan "kaatanut", vaan ihan itse olen tarkoituksella ollut hakemassa seksiseuraa. Ois siihen Enbuskekin kelvannut, jos ois silloin tullut vastaan. 

Vierailija
85/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tuolla naamalla ja olemuksella. 

Vierailija
86/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. En haluaisi olla Tuomaksen näköinen vaikka silloin saisi miten paljon naisia tahansa.

Vierailija
87/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhtautuisin varauksella E:n juttuihin. Ikävä juttu lapsilleen, että levittelee ja rehvastelee tekemisillään julkisuudessa.

Luulen että hän ei edes kerro kaikkia juttuja. Minkäikäisiä lapsia hänellä on? Eivät kaikki perheet ole niin häveliäitä kuin vaikka sinun perheesi. Joissain seksi on luonnollinen asia eikä sitä tarvitse hävetä. Jos nyt ei ruokapöytäkeskusteluja olekaan.

Et tunne minua tai perhettäni. En  tarkoittanutkaan kommentillani niinkään seksiä vaan sitä, miten on kohdellut ihmisiä ja naisia, väkivaltaisuutta, huumeiden käyttöä. 

Vierailija
88/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei? No mitä Enbuskelle jäi? Menetti rahansa ja mielenterveytensä ja nyt häpäisee itsensä lehdessä. Oliko se sen arvoista että sai kokkelimunalla panna niitä kaikkia naisia? Tolla jätkällä ei ole enää mitään eikä tule koskaan olemaan. Vanhenee yksin ja häpäistynä, todennäköisesi retkahtaa vielä monta kertaa uudelleen, mahdollisesti kuolee päihteisiin.

Hänelle jäi kuuluisuus ja sen myötä hän saa rahaa sekä seuraa. Hän on 48 vuotias. Suurimman osan elämästään eli elämää josta piti. Ei huono sanoisi Jorma Uotinen.

Jos vankilassa oleva murhamieskiduttaja saa sadoilta naisilta ihailijapostia, niin mikä saa sinut epäilemään etteikö Tuomas Enbuske vielä löytäisi itselleen rakkautta?

Se että hän on mielenterveysongelmainen narkomaani. Hänen ainoa toivonsa saada jonkinlainen täytt

Sinusta mt ongelmainen ex narkomaani ei saa seuraa, mutta kiduttajamurhaaja saa? Outoa ajatusmaailma. Kyllä molemmat saavat seuraa ja sitä rakkauttakin.

Hyvin harva katuu kuolinvuoteellaan tekemiään asioita. Enemmän kaduttaa asiat joita ei tehnyt. Tuomas Enbuske tuskin katuu kuolinvuoteellaan huumeita ja prostituoituja.

Vierailija
89/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä hän on saanut aikaan? Hän on koko aikuisikänsä ollut viihdeapinana mediassa. Jos on muka jollain tavalla älykäs (mitä epäilen suuresti)

Hänestä liikkuu älykön vaikutelma, jostain kumman syystä - ja mitä se edes on? Esiintymiset ja mm. tekemänsä yksinkertaisuuksia jankkaavat haastattelut eivät ihan korreloi tämän väittämän kanssa. 

Olikos hänellä jokin koulutus?

Vierailija
90/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhtautuisin varauksella E:n juttuihin. Ikävä juttu lapsilleen, että levittelee ja rehvastelee tekemisillään julkisuudessa.

Luulen että hän ei edes kerro kaikkia juttuja. Minkäikäisiä lapsia hänellä on? Eivät kaikki perheet ole niin häveliäitä kuin vaikka sinun perheesi. Joissain seksi on luonnollinen asia eikä sitä tarvitse hävetä. Jos nyt ei ruokapöytäkeskusteluja olekaan.

Et tunne minua tai perhettäni. En  tarkoittanutkaan kommentillani niinkään seksiä vaan sitä, miten on kohdellut ihmisiä ja naisia, väkivaltaisuutta, huumeiden käyttöä. 

Ok. Ymmärsin väärin. Luulin sinun tarkoittaneen seksiä.

Vierailija
91/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kuva sun naamasta. 

Vierailija
92/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää mulle tämä ilmiö: huonoitsetuntoinen mies katsoo apeana vierestä, kun pelimies vie kaikki naiset.

Mutta sen sijaan että hän vihaisi sitä pelimiestä, hän vihaa naisia! Miksi?

Koska pelimiehiä palvovat naiset ovat halpoja huo ria. 

Tuo kirjoittamasi/suoltamasi/oksentamasi/ulostamasi tuotos on syy siihen miksi ei faksi käy. Monesti täällä olen miettinyt, että toivottavasti ikinä en törmää ihmiseen, joka kirjoittelee näitä paskatekstejä täällä.

Hyihelvetti!

Vierailija
93/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi käsittää miksi joku nainen haluaisi antaa persettä Enbusken näköiselle ja oloiselle miehelle. En jumaliste VOI käsittää.

Kuka ihne käyttää vielä tuollaista kieltä? Antaa persettä. Ei nainen anna mitään, vaan saa tai ottaa. 

Vierailija
94/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää mulle tämä ilmiö: huonoitsetuntoinen mies katsoo apeana vierestä, kun pelimies vie kaikki naiset.

Tuo kirjoittamasi/suoltamasi/oksentamasi/ulostamasi tuotos on syy siihen miksi ei faksi käy. Monesti täällä olen miettinyt, että toivottavasti ikinä en törmää ihmiseen, joka kirjoittelee näitä paskatekstejä täällä.

Hyihelvetti!

Yksi, kaksi, sulle tuli faksi!

Vierailija
95/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita kuva sun naamasta. 

Mee jo nukkumaan, Tuomas.

Vierailija
96/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin petetyksi tullut vaimo syyttää miehensä hoitoa eikä sitä miestä.

Kyllhän tuossa kaksi vastuullista on aina. Alaikäisen voi vietellä, mutta ei oikein aikuseksi kasvanutta itsestään vastuuta kantavaa.

Mutta koska tätä säädyllisyyttä ei nykyään pidetä minään arvona niin sitten luetaan viikottain kuka pani ketä, mihin ja kuinka monesti. Ihaillen tekijöitä?

Vierailija
97/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetin ruma autistikin saa naisia kun on statusta. 

Tiedätkö mikä ero on palsan incelillä ja Tuomas Enbuskella? Tuomas Enbuske ei valittanut yksiössään vauvapalstalla kuinka naiset vihaavat häntä eikä mikään onnistu. Tuomas Enbuske meni ja hankki itselleen statusta.

Tässä hieno vastaus tuolle aiemmalle naiselle, joka ihmetteli, mikä meriitti se naisten kaataminen on. Jos et kaada naisia, olet incel eli yksiössä valittava naisvihaaja. 

Et ole ellet käyttäydy niin. Jos valitat jatkuvasti palstalla naisvihaasi olet tuollainen. Jos teet asian eteen jotain, mutta et syystä tai

Saivartelija

Vierailija
98/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Naisten kuuluu palvoa Minua, vain Minua! Nuoruus riutua ikävästä Minua odottaessaan, aikuisikä palvella Minua ja sitten älytä kuolla pois, ettei ole Minun tielläni. Nih! Kaikkien naisten.

Vierailija
99/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi käsittää miksi joku nainen haluaisi antaa persettä Enbusken näköiselle ja oloiselle miehelle. En jumaliste VOI käsittää.

Kuka ihne käyttää vielä tuollaista kieltä? Antaa persettä. Ei nainen anna mitään, vaan saa tai ottaa. 

Ai nämäkin jotka on sidottu joka raajastaan kiinni. Varmasti tosi kiitollisina kokemuksestaan.

Vierailija
100/144 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on nauttinut siitä että on tuhonnut elämänsä niin pahasti ettei kykene edes elättämään lapsiaan, niin silloin hän on läpeensä sairas ihminen.

Sairas ihminen ei tarkoita etteikö hän olisi menestynyt elämässään. Sanotko tuon saman ns. tavalliselle duunarille joka on menettänyt mielenterveytensä eikä psyty elättämään lapsiaan?

Jos hän pitää tuollaista sekoilua sen arvoisena niin kyllä pidän. Monet päihderiippuvaiset ovat tuollaisia.