45-vuotiaat miehet tinderissä luulevat ettei heillä ole kiire lapsen tekoon
Olen itse vähän alle nelikymppinen nainen ja olen käynyt tinder-treffeillä. Pari miestä on ollut noin 45-vuotiaita. Heidän tulevaisuuden toiveisiin on vielä kuulunut lapset ja perhe. Mutta nämä miehet ovat sanoneet, että ei heillä kyllä mikään kiire ole.
No kyllä heidän ikäisillään alkaa jo olla kiire. Vaikka Sauli Niinistö sai lapsen vielä vanhemmalla iällä, ei se tarkoita että kaikilla tavismiehillä tällaista mahdollisuutta on. Sauli oli sentään presidentti, joten hänellä on varaa palkata lastenhoitoapua ja esimerkiksi siivousapua niin paljon kuin haluaa.
Ei naiset yleensä innostu tekemään lasta yli 45-vuotiaan miehen kanssa, koska naiset haluavat että mies on sen ikäinen että jaksaa osallistua vielä aktiivisesti lasten kasvatukseen.
Ne treffimiehet eivät olleet edes erikoisen näköisiä eivätkä tarjonneet edes kahvia kahvilassa, joten millä konstilla he luulevat saavansa vielä nuoren naisen? Elleivät sitten hae ulkomailta jotain nuorta thaikkua, mutta nämä miehet eivät olleet jotenkin sen tyylisiä että niin tekisivät.
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet eivät tarjonneet sinulle kahvilassa ensitreffeillä, koska he eivät olleet kiinnostuneita sinusta. Miehet tarjoavat, jos haluavat tehdä vaikutuksen naiseen.
Itse olen Tinderin kautta tavannut useita 35-39-vuotiaita miehiä, jotka ovat juuri eronneet pitkistä , 7-16 vuoden suhteista ja nyt heillä on vauvakuume. Miksei he hankkineet lasta exän kanssa? Yksikin mies sanoi, ettei hän 16 vuoden suhteen aikana kertaakaan edes ottanut vauvan hankkimista puheeksi exän kanssa.
Nainen on näissä suhteissa kyllästynyt odottamaan miehen kasvamista ja lähtenyt menee. Nyt nämä ovat tajunneet jääneensä yksin pesemään omia kalsareita ja ovat valmiita vaikka vauvan tekoon, jos vaan saa jonkun naisen huushollia hoitamaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on jotkut miehet sanoneet, että naisen musiikkimaku on erittäin tärkeää heille. Ja ikää näillä miehillä on ollut jotain 35 - 40 vuotta. Ja nämä miehet on halunneet lapsia ja perheen. Sitten ajatukset on kuitenkin kuin teinillä, että kuunnellaan samaa musiikkia yhdessä ja fanitetaan jotain bändiä yhdessä.
Lapsiperheissä kuunnellaan aarne alligaattoria, fröbelin palikoita ja pikkupapunorkesteria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet eivät tarjonneet sinulle kahvilassa ensitreffeillä, koska he eivät olleet kiinnostuneita sinusta. Miehet tarjoavat, jos haluavat tehdä vaikutuksen naiseen.
Itse olen Tinderin kautta tavannut useita 35-39-vuotiaita miehiä, jotka ovat juuri eronneet pitkistä , 7-16 vuoden suhteista ja nyt heillä on vauvakuume. Miksei he hankkineet lasta exän kanssa? Yksikin mies sanoi, ettei hän 16 vuoden suhteen aikana kertaakaan edes ottanut vauvan hankkimista puheeksi exän kanssa.
Nainen on näissä suhteissa kyllästynyt odottamaan miehen kasvamista ja lähtenyt menee. Nyt nämä ovat tajunneet jääneensä yksin pesemään omia kalsareita ja ovat valmiita vaikka vauvan tekoon, jos vaan saa jonkun naisen huushollia hoitamaan.
Kuinka sanoa olleensa karusellissa jännittävien miesten kanssa, sanomatta sitä.
Ihanaa kun nää jauhottaa jo itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sanoa olleensa karusellissa jännittävien miesten kanssa, sanomatta sitä.
Itseasiassa moni näistä on ns. kilttimies. Heille on äiti pessyt pyykit ja tehnyt kaiken valmiiksi ja sitten etsivät naisessa sellaista hoivaajaa joka jatkaisi tätä. Vauvan tulohan veisi naisen huomion pois miehestä, joten eihän sellaiseen voi ryhtyä.
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin on melko varmaa ettei Saulin lapsi edes ole tehty Saulin siittiöillä. Suomessa ei hedelmöityshoidoissa voi käyttää 70-vuotiaan spermaa.
Näyttää kyllä aikast paljon Salelta tuo Aaro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sanoa olleensa karusellissa
Itseasiassa moni näistä on ns. kilttimies. Heille on äiti pessyt pyykit ja tehnyt kaiken valmiiksi ja sitten etsivät naisessa sellaista hoivaajaa joka jatkaisi tätä. Vauvan tulohan veisi naisen huomion pois miehestä, joten eihän sellaiseen voi ryhtyä.
Mikä on sinun tekosyysi ryhtyä parisuhteeseen ja roikkua siinä vuosia, tuollaisen miehen kanssa?
AIvan, taidat vain juksata ja levittää spermaviemärin miesvihaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas kateelliset akat syyllistää miehiä omista huonoista ratkaisuistaan. Olis kannattanut tehdä ne lapset silloin 2 kymppisenä niin ei tartte täällä itkeä kun miehet voi vaikka 60v.
Neljänkymmenen ikävuoden jälkeen miesten siittiöiden laatu alkaa laskea radikaalisti, ja keskenmenojen ja kehitysvammojen todennäköisyys on suuri, siis nimenomaan myös miehen iän takia.
No, ei tää nyt oikeasti ihan näin radikaali muutos ole, sorry naiset. Meillä naisilla se muutos on paljon radikaalimpi, mutta tämäkin on yksilöllistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas kateelliset akat syyllistää miehiä omista huonoista ratkaisuistaan. Olis kannattanut tehdä ne lapset silloin 2 kymppisenä niin ei tartte täällä itkeä kun miehet voi vaikka 60v.
Neljänkymmenen ikävuoden jälkeen miesten siittiöiden laatu alkaa laskea radikaalisti, ja keskenmenojen ja kehitysvammojen todennäköisyys on suuri, siis nimenomaan myös miehen iän takia.
No, ei tää nyt oikeasti ihan näin radikaali muutos ole, sorry naiset. Meillä naisilla se muutos on paljon radikaalimpi, mutta tämäkin on yksilöllistä.
Anna niiden elää harhoissaan.
Eipä sillä ole mitään väliä, nuo miehistä täällä vänisevät naiset eivät löydä parisuhdetta oli mies millainen tahansa. Siihen on syynsä että ap:kin on lähes 40v ja jossain tinderissä. :D
Vierailija kirjoitti:
Mies oli 27 kun esikoinen syntyi, minä 30, kummallakaan ei tulisi mieleenkään enää tehdä lapsia. Olen 41 mies 38. Onnea vaan ikuisille teineille.
Onko Jenni ja Saulikin ikuisia teinejä? Itse lähdin siitä ajatuksesta, että jos luonnonmukaisesti vielä saan lapsia, saavat tulla. Ja sain sitten lapsia aika korkeassa iässä. En edes viitsi ikää kertoa, ettei tule haukkuja. Rakkaita ovat, ja oma mieli on tasaisempi kuin nuorempana.
45-vuotiaalla ei kiire? Buahahahaaa
Voihan Salen lapsi olla Salen. Aika kauanhan ne Jenni ja Sale sitä lasta yrittivät ennen kuin tärppäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kolumni: Keski-ikäisillä miehillä on yksi supervoima, joka on ylitse muiden
Keski-ikäisenä naiset haluavat tasavertaisen kumppanin, eivät mitään passattavaa lapsimiestä. Myöskään viinaa juovat tai naisiin menevät renttumiehet eivät enää kiinnosta, kirjoittaa Iltalehden kolumnisti Anne Moilanen.
Deittailu keski-iässä on erilaista kuin nuorena. Tässä vaiheessa useimmilla meistä on jo kilsoja alla, kaikenlaisia elämänkokemuksia. Myös pettymyksiä.
Monilla keski-ikäisillä miehillä on yksi supervoima ylitse muiden: kiltteys. Nyt naiset haluavat kiltin miehen. Asia ei välttämättä ollut näin nuorena, mutta viimeistään kun lasissa alkaa olla neljä-viisikymmentä, niin avot. Kiltit miehet nousevat arvoon arvaamattomaan kunnon miesten aika on täällä!
Nuorempana minä ja monet ystävättäreni rakastuimme renttuihin. Klassisiin tapauksiin, joilla oli seksikkäästi tukka sekaisin, paidannapit auki ja nahkarotsi
Ihana kun naiset ei yhtään tykkää naisen kirjoittamasta kolumnista. Eihän totuutta saisi kertoa.
Vierailija kirjoitti:
45-vuotiaalla ei kiire? Buahahahaaa
Ei tietenkään ole.
Jos lasta ei koskaan tule, mies säästää rahaa aivan järjettömästi ja saa käyttää ne mihin haluaa.
Jos vahinko sattuu niin sitten sattuu.
Kiire miehellä ei ole koskaan.
Miksi kukaan haluaisi vanhan kärttyisen äijänkäppänän kanssa tehdä lasta? Paitsi jos käppänä on rikas. Itse oon kolmikymppinen nainen, ja sain oikean häirikön liian innokkaasta viisikymppisestä miehestä johon valitettavasti tutustuin baarissa. Mies soitteli jatkuvasti, ja laitoin miehen numeron estoon. Se viiskybänen mies olisi halunnut tehdä lapsen kanssani, sanoi että biologinen kello tikittää hänellä.
Vanhan käppänän kanssa voi joku nainen haluta tehdä lapsen jos ei muuta saa.
45-vuotiaalla on suurimmalla osalla juna mennyt jo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi vanhan kärttyisen äijänkäppänän kanssa tehdä lasta? Paitsi jos käppänä on rikas. Itse oon kolmikymppinen nainen, ja sain oikean häirikön liian innokkaasta viisikymppisestä miehestä johon valitettavasti tutustuin baarissa. Mies soitteli jatkuvasti, ja laitoin miehen numeron estoon. Se viiskybänen mies olisi halunnut tehdä lapsen kanssani, sanoi että biologinen kello tikittää hänellä.
😂😂😂 siis tolle miehelle
Kyllä vielä ehtii tehdä lapsen. Menin juuri naimisiin 20-vuotiaan thaimaalaisen kanssa. t. Pena 60 v.
Kävin 45-vuotiaan miehen kanssa tinder-treffeillä, ja mies haisi todella pahalle. Jollekin eltaantuneelle rasvalle. Oli varmaan monen päivän rasvat hiuksissaan. Tuli mieleen että miehestä on vähän niin kuin parasta ennen -päiväys mennyt kun haiseekin jo eltaantuneelle.
Kolumni: Keski-ikäisillä miehillä on yksi supervoima, joka on ylitse muiden
Keski-ikäisenä naiset haluavat tasavertaisen kumppanin, eivät mitään passattavaa lapsimiestä. Myöskään viinaa juovat tai naisiin menevät renttumiehet eivät enää kiinnosta, kirjoittaa Iltalehden kolumnisti Anne Moilanen.
Deittailu keski-iässä on erilaista kuin nuorena. Tässä vaiheessa useimmilla meistä on jo kilsoja alla, kaikenlaisia elämänkokemuksia. Myös pettymyksiä.
Monilla keski-ikäisillä miehillä on yksi supervoima ylitse muiden: kiltteys. Nyt naiset haluavat kiltin miehen. Asia ei välttämättä ollut näin nuorena, mutta viimeistään kun lasissa alkaa olla neljä-viisikymmentä, niin avot. Kiltit miehet nousevat arvoon arvaamattomaan kunnon miesten aika on täällä!
Nuorempana minä ja monet ystävättäreni rakastuimme renttuihin. Klassisiin tapauksiin, joilla oli seksikkäästi tukka sekaisin, paidannapit auki ja nahkarotsi niskassa. Erinäisiä taide- ja bändiprojekteja tulilla. Monilla oli myös päihde- tai mielenterveysongelmia, jotkut olivat jopa väkivaltaisia. Yksi mies heitti ystävääni silitysraudalla päähän.
Dynamiikka nuoruuden rakkauselämässä toimi suorastaan tervettä järkeä vastaan. Se, että rakkauden tiellä oli esteitä, vain lisäsi hullaantumista milloin mihinkin puolijuoppoon näyttelijään, basistiin tai tulevaan menestyskirjailijaan. Muita naisiakin näiden ihastuttavien renttujen ympärillä pyöri, mutta rakkauden puolestahan pitää taistella. Eikö vain? Juuri minun rakkauteni varmasti muuttaisi moniongelmaisen renttuhurmurin ihan toisenlaiseksi ihmiseksi!
Ja kävikö näin? Ei käynyt. Keski-iässä sitä viimein alkaa tajuamaan, että eivät ihmiset muutu. Usein ihmiset ja asiat ovat juuri sitä, miltä ne näyttävät.