Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

45-vuotiaat miehet tinderissä luulevat ettei heillä ole kiire lapsen tekoon

Vierailija
05.10.2025 |

Olen itse vähän alle nelikymppinen nainen ja olen käynyt tinder-treffeillä. Pari miestä on ollut noin 45-vuotiaita. Heidän tulevaisuuden toiveisiin on vielä kuulunut lapset ja perhe. Mutta nämä miehet ovat sanoneet, että ei heillä kyllä mikään kiire ole.

No kyllä heidän ikäisillään alkaa jo olla kiire. Vaikka Sauli Niinistö sai lapsen vielä vanhemmalla iällä, ei se tarkoita että kaikilla tavismiehillä tällaista mahdollisuutta on. Sauli oli sentään presidentti, joten hänellä on varaa palkata lastenhoitoapua ja esimerkiksi siivousapua niin paljon kuin haluaa.

Ei naiset yleensä innostu tekemään lasta yli 45-vuotiaan miehen kanssa, koska naiset haluavat että mies on sen ikäinen että jaksaa osallistua vielä aktiivisesti lasten kasvatukseen. 

Ne treffimiehet eivät olleet edes erikoisen näköisiä eivätkä tarjonneet edes kahvia kahvilassa, joten millä konstilla he luulevat saavansa vielä nuoren naisen? Elleivät sitten hae ulkomailta jotain nuorta thaikkua, mutta nämä miehet eivät olleet jotenkin sen tyylisiä että niin tekisivät. 

Kommentit (267)

Vierailija
261/267 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on rahaa ja omistuksia niin ei olekaan kiire. Muussa tapauksessa jää tekemättä, ellei hae lapsille äitiä thaikuista. Tunnen monta jotka ottaneet vielä melkein 60v thaikkuvaimon ja tehneet useamman lapsen.

Paskat tunnet ja paskat ovat ottaneet

Ei se Afflechtkaan saanut edes lapsentekijää itselleen miljooniataan huolimatta. 

Vierailija
262/267 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommi Liimatainen aikoo vielä tehdä myös lapsen. Ja sanoo, että ei ole vielä kiire. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/267 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo miehet ole mitään iskä -tai psrisuhdemateriaalia. Oikeasti. Ei kukaan nainen halua tehdä lapsia Peter Pan miehen kanssa. 

Miehet vaan yrittävät uskotella itselleen, että ovat.vielä nuoria ja oikeutettuja nuoreen naiseen

Isä ja lapsentekojuna meni jo. 

Vierailija
264/267 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kokemuspohjalta sanoa, että vaikka ikää on vasta 51 niin kyllä tuon teinin kanssa on todellakin tekemistä. Oon miettinyt, että helpommalla selviäis jos oma ikää ois vaikka kymmenen vuotta vähemmän, mutta en todellakaan kadehdi niitä jotka likempänä 60 joutuu käymään tän ruljanssin läpi! 

Vierailija
265/267 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
266/267 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehet myös valehtelevat. Ei kiire. On jo avovaimo heillä. Joillakin lapsia. Käyvät juhlimassa nuorena ja muuten keski-iässäkin oma etu ensin. Vie naisen ajan ja naisella ei lapsia ja kumppania. Ei töitä.

Vierailija
267/267 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

He luulevat ehkä olevansa niin nuorekkaita että kuvittelevat että nuoret naiset yökerhossa luulevat heitä ikätoverikseen. Vaikka oikeasti ainut syy miksi nuori nainen puhuu yökerhossa keski-ikäiselle sedälle on ilmaisen juoman toivossa joita setä tarjoaa.