45-vuotiaat miehet tinderissä luulevat ettei heillä ole kiire lapsen tekoon
Olen itse vähän alle nelikymppinen nainen ja olen käynyt tinder-treffeillä. Pari miestä on ollut noin 45-vuotiaita. Heidän tulevaisuuden toiveisiin on vielä kuulunut lapset ja perhe. Mutta nämä miehet ovat sanoneet, että ei heillä kyllä mikään kiire ole.
No kyllä heidän ikäisillään alkaa jo olla kiire. Vaikka Sauli Niinistö sai lapsen vielä vanhemmalla iällä, ei se tarkoita että kaikilla tavismiehillä tällaista mahdollisuutta on. Sauli oli sentään presidentti, joten hänellä on varaa palkata lastenhoitoapua ja esimerkiksi siivousapua niin paljon kuin haluaa.
Ei naiset yleensä innostu tekemään lasta yli 45-vuotiaan miehen kanssa, koska naiset haluavat että mies on sen ikäinen että jaksaa osallistua vielä aktiivisesti lasten kasvatukseen.
Ne treffimiehet eivät olleet edes erikoisen näköisiä eivätkä tarjonneet edes kahvia kahvilassa, joten millä konstilla he luulevat saavansa vielä nuoren naisen? Elleivät sitten hae ulkomailta jotain nuorta thaikkua, mutta nämä miehet eivät olleet jotenkin sen tyylisiä että niin tekisivät.
Kommentit (216)
Vierailija kirjoitti:
Oman lapsen isä on 7 v nuorempi kuin minä. Hän on jaksanut luistella, pulkkailla, lenkkeillä jne lasten kanssa. Kauhistuttaa lähemmäs 50 v miehet jotka haluavat isiksi, kun lapsen kanssa pitää jaksaa touhuta vielä kun ovat 60 v. Opettaa kaikenlaista ja touhuta. Ei ne muutamat ekat vuodet riitä.
Oman lapsen luokalla joidenkin lasten isät ovat ymi 50 v ylipainoisia eivätkä nämä lapset osaa luistella, uida tms. Äitikään ei ehdi kaikkea opettaa yksinään.
Naisilla pitää olla fysiikka kunnossa ja ikä ok jotta lastenteko onnistuu, luonto on järjestänyt niin. Ja monelle tulee raskausaikana herätys viimeistään terveellisiin elintapoihin. Miehet voivat olla missä kunnossa vaan ja ajatella haluavansa lapsen. Esim kaverin ex mies kävi baareissa ja joi reippaasti koko kaverin raskausajan.
Säälittää katsoa jossain kylpylässä tms kun isät ovat huonossa kunnossa eivätkä pysy lasten perässä.
Melkein aina homma näyttää menevän niin, että joko a) molemmat lapsen vanhemmat ovat ylipainoisia ja heikossa fyysisessä kunnossa, tai b) molemmat vanhemmat ovat hyvässä fyysisessä kunnossa.
Harvemmin näkee sellaista, että toinen vanhemmista olisi ihan rapakunnossa, mutta toinen ei.
Kyllähän vanhat ukotkin saavat nuoria naisia, mutta ne ovat yleensä julkkiksia jne. Ei mitään tinderin tavisjamppoja.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan kuinka montaa naista se on yrittänyt iskeä suunnistusporukasta.
Mitä itse luulet? Heitä joku veikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia.
Et ole koskaan tavannut tai edes nähnyt tätä miestä, et tiedä mitään hänestä, etkä ole koskaan nähnyt tätä suunnistusporukkaa. Silti heität aika kovalla itseluottamuksella veikkkauksia :D
Ensin pyydettiin heittämään joku veikkaus, ja sitten kun heittää jonkun veikkauksen kun kerta pyydetään, niin se tarkoittaa että on erittäin suuri itseluottamus?
Minä kävin 39vuotiaana treffeillä miehen kanssa joka oli sitä mieltä,että jos tehdään vauva niin ehdin synnyttää sen just 40vuotiaana ja jaksan hoitaa hoitaa sitä. Menin leikkiin mukaan ja sanoin että "rnites sun jaksaminen? Nouset kuule yöllä vaihtamaan paskavaippoja kanssa. " Mieshän tuohtui tästä pahoin että hän siittää,nainen hoitaa!
Mies oli tuolloin 47vuotias ja lihava. Olisi kiva tietää,löysikö naisen jonka kanssa lisääntyä. Oli vielä joku huoltomies eli mitään korkeaa elintasoa ei edes tarjonnut.
Kyllä niitten yli 45 v miesten kannattaisi jo ottaa tinderistä se nainen kenet onnistuu saamaan, muuttaa pian yhteen ja alkaa lasta yrittämään. Jos alkaa naisen harrastuksiakin valikoimaan, jää lapset kyllä saamatta. Suurin osa 45-vuotiaista naisista on jo kykenemättömiä saamaan lapsia. Kolmikymppinen saattaa pitää 45 v miestä liian vanhana. Realistinen vaihtoehto olisi joku ihan tavis 35 - 40 v nainen. Tai sitten jos nuorta kaunotarta pitää saada, kannattaa varata se thaimaan matka niin siellä on vientiä länsimaalaiselle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin 39vuotiaana treffeillä miehen kanssa joka oli sitä mieltä,että jos tehdään vauva niin ehdin synnyttää sen just 40vuotiaana ja jaksan hoitaa hoitaa sitä. Menin leikkiin mukaan ja sanoin että "rnites sun jaksaminen? Nouset kuule yöllä vaihtamaan paskavaippoja kanssa. " Mieshän tuohtui tästä pahoin että hän siittää,nainen hoitaa!
Mies oli tuolloin 47vuotias ja lihava. Olisi kiva tietää,löysikö naisen jonka kanssa lisääntyä. Oli vielä joku huoltomies eli mitään korkeaa elintasoa ei edes tarjonnut.
Pakko olla Provo :D
Ei kukaan voi olla noin pihalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ok ap
mikä on sun motivaatio tälle ketjulle? Miesvihan levittäminen?
Kertoo muuten aika paljon sinusta, että joudut tyytymään johonkin tinderiin kun etsit epätoivoisesti parisuhdetta.
Tarkoituksena on siis ihmetellä, että eikö nuo miehet tajua että aikaa ei ole loputtomiin? AP
Okei, mitä se sinua liikuttaa? Olet itsekin jo maho, yli-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla Provo :D
Ei kukaan voi olla noin pihalla
Ei välttämättä. Tuo nainen on niin säälittävä tapaus, ettei saa kuin tuollaisia miehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ok ap
mikä on sun motivaatio tälle ketjulle? Miesvihan levittäminen?
Kertoo muuten aika paljon sinusta, että joudut tyytymään johonkin tinderiin kun etsit epätoivoisesti parisuhdetta.
Tarkoituksena on siis ihmetellä, että eikö nuo miehet tajua että aikaa ei ole loputtomiin? AP
Okei, mitä se sinua liikuttaa? Olet itsekin jo maho, yli-ikäinen.
Enkä ole, vaan kuten kirjoitin olen alle 40-vuotias. Moni nainen saa lapsen vielä vähän päälle nelikymppisenäkin. Tinderissä pyörii miehiä joilla ei ole elämän realiteetit tiedossa.
Joku 45 mies voi luulla jos saa jonkun nuoren naisen matciksi tinderissä, että hänellä on ihan realistinen mahdollisuus suhteeseen tämän kanssa. Mutta tosiasia on että matchista on vielä pitkä matka treffeille, ja treffeille jos pääsee ei siitä välttämättä parisuhdetta seuraa. Mutta tinderissä näille miehille syntyy kuitenkin illuusio että heillä on paljon nuoria naisia jotka ovat kiinnostuneet heistä, joten perheen perustaminen onnistuu heiltä.
Voin siementää naisen milloin vain. Vanhana voin siittää lapsentekopaniikissa olevan 30 v naisen.😋
Vierailija kirjoitti:
Jopa on Ap:lla ongelmia... Lapsi tehdään rakkaudesta, ei vastuusta. Jos miestä ei kukaan ole 40 vuoteen edes rakastanut, tuskin hän lastakaan tekee.
Vastuu ON rakkautta.