Järkyttyyköhän remppamiehet jos odotan "vahingossa" kotona ns sexyissä alusvaatteissa?
Onko hyvä idea? Jos muka unohdan että niiden piti tulla ja keikistelen sitten mukamas yllättyneenä?
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Kerran tulin suihkusta ja ikkunan ulkopuolella oli joku nosturi-äijä puussa sahaamassa. Kyllä näitä tapahtuu.
Joo, tapahtunut aika monelle. Ne ikkunan ulkopuolelle nousijat ei nimittäin ilmoittele.
En ole varmasti koskaan nähnyt yhtä typerää ja oksettavaa aloitusta.
Aivan varmasti! Voin kuvitella kun keikistelet etumus pullottaen heidän edessään sanot heille "Tuhmeliinit!" samalla kun räpsäiset kevyesti joitakin heistä pepulle työkäsineellä ja poistut takaisin makuuhuoneeseen, jonka lattialle on unohtunut poikakalenteri ja dildo.
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti! Voin kuvitella kun keikistelet etumus pullottaen heidän edessään sanot heille "Tuhmeliinit!" samalla kun räpsäiset kevyesti joitakin heistä pepulle työkäsineellä ja poistut takaisin makuuhuoneeseen, jonka lattialle on unohtunut poikakalenteri ja dildo.
😂
Tunnistan, ahdistelin ilmastoinnin tarkastajia vahingossa. Kyseessä kaksi nuorta miestä.
Tarkastivat vaatehuoneenkin ilmastoinnin.
Mulla oli mun satisfaier ylähyllyllä. Olin joku kuukausi aikasempaa pistänyt sen sinne.
Mietin miksi toinen oli ihan yhtä-äkkiä sanaton ja toisella pilke silmäkulmassa kun juteltiin tarkastuksen jälkeen.
Otti pari tuntia ton jälkeen kun hoksasin miten oli käynyt. Noloa, olenhan jo mummoiässä.
Otin kyllä tarkastajat vastaan ihan arkivaatteissa. Jos sillä mitään väliä.
Pitävät sinua täsmälleen niin omituisena kuin oikeasti olet.
Oletko varma että remppamiehet on myös homostelijoita? Homohan sinä ap olet, hinttarien esikuva.
Vierailija kirjoitti:
En ole varmasti koskaan nähnyt yhtä typerää ja oksettavaa aloitusta.
Taidat olla ensimmäistä kertaa tällä palstalla.
Tuollainen on seksuaalista häirintää.
Järkyttyyköhän remppamiehet jos odotan vahingossa kotona sexyissä alusvaatteissa?
Tämä ois relevantti kysymys mun kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että remppamiehet on myös homostelijoita? Homohan sinä ap olet, hinttarien esikuva.
Miksi epäilet apn olevan mies? Voi naisetkin fantasioida.
Vähemmästäkin, kun silmille lävähtää ylipainoinen moniongelmainen ihmisparka, joka kuvittelee olevansa haluttava naurettavissa asusteissa.
Tulee remonttiin lisää vauhtia, jos kunnon rämemajava tursottaa sexypöksyistä.
Et ole ainoa, joka miettii samaa. Kaveri, joka on remppamies, kertoi hassunhauskan jutun naisesta, joka päätti seistä x-asennossa ikkunalaudalla, alasti, kun kerrostalon linjasaneerauksen vuoksi ramppasi pihalla remppamiestä jos toistakin. Siinä se remppaväki sitten ihmetteli ikkunaan liimautunutta boomeria. Ei se mitenkään innostavaa kuulemma ollut kuin sille naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa, joka miettii samaa. Kaveri, joka on remppamies, kertoi hassunhauskan jutun naisesta, joka päätti seistä x-asennossa ikkunalaudalla, alasti, kun kerrostalon linjasaneerauksen vuoksi ramppasi pihalla remppamiestä jos toistakin. Siinä se remppaväki sitten ihmetteli ikkunaan liimautunutta boomeria. Ei se mitenkään innostavaa kuulemma ollut kuin sille naiselle.
No huh!
Vierailija kirjoitti:
Jos ne onkin remppanaiset?
Niinku monesti on! Remppamiehenä voin sanoa että " oho" tilanteita on sattunut, ja aivan ymmärrettävästi, kun aamulla aloitetaan! Yleensä niihin ei kiinnitetä huomiota. Pidä siis vaatteet ylläsi, niin ei tarvitse nolostua, eikä nolostuttaa!
Vierailija kirjoitti:
Kerran tulin suihkusta ja ikkunan ulkopuolella oli joku nosturi-äijä puussa sahaamassa. Kyllä näitä tapahtuu.
Itse kyllä käytän kylpytakkia. Niitä myydään kaupoissa.
Kiusaus se on pienikin kiusaus tai sitten ei. Sanoi mummo Janssonin kiusauksesta.
En järkyty, mutta voisit välillä siivota ja tiskata että olisi vähän enemmän fiilistä katsella niitä sun sexyjä alusvaatteita.