Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin saunaan?

Vierailija
04.10.2025 |

Vai joko kävit?

Mikä on saunavirvokkeena?

Mä laitan just nyt lämpeemään. Mukavia sauna/vilvoitteluhetkiä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo saunassa. En harrasta saunavirvokkeita. Juon vettä saunan jälkeen.

Onko sentäs viikon pano suoritettu?

Joo. Mies sai. 1.5 min. Jäi tuijottaa seinään ja ennen sitä hivenen hetkutti muutaman kerran alapäätä.

Vierailija
22/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just vartti sitten tulin saunasta. Tekipä hyvää  pitkästä aikaa! Edellisen kerran kävin mökillä saunassa syyskuussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ajattelin laittaa sanuna päälle. Tänän saunajuomana on viskicola.

Vierailija
24/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna tai ylihuomenna.  Eilen kävin, ennen tuli käytyä joka ilta kun päivällä hikoili.

Vierailija
25/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1997 kävin viimeksi. Loppuelämäni aion käydä vain suihkussa ja annan saunan olla varastona.

Jaa, kiva kun kerroit. Kannattaisiko hankkia sellainen asunto, missä on esim. vaatehuone ja riittävästi kaappitilaa?

Vierailija
26/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin äsken saunasta ja uimasta. Yleensä istuskelen saunan terassilla keskiolutta hörpiskellen ja viileästä illasta nauttien, mutta nyt tulin sisälle kuivattelemaan hiuksia jotta iltalenkille ei tarvitse märkäpäänä lähteä. Täällä mökillä saunon joka ilta, mutta talvella kaupunkikämpässä ehkä 4-5 kertaa viikossa.

Vierailija
27/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämökil tykkään saunoo, mutta tää kerrostalon minikokoine sähkösauna ei innosta. Kaljaa voi juoda ilman saunaaki 🍺

Vierailija
28/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin äsken saunasta ja uimasta. Yleensä istuskelen saunan terassilla keskiolutta hörpiskellen ja viileästä illasta nauttien, mutta nyt tulin sisälle kuivattelemaan hiuksia jotta iltalenkille ei tarvitse märkäpäänä lähteä. Täällä mökillä saunon joka ilta, mutta talvella kaupunkikämpässä ehkä 4-5 kertaa viikossa.

Kuka hullu lähtee lenkille saunan jälkeen?! 

Vierailija
29/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joskus 21 aikaan. Laitetaan ensin nuorimmat lapset nukkumaan.

Nehän herää. Ei voi jättää. Ei voi.

Te juotte, saunotte ja nuss.it.te. Lapset  herää, itkee herää ja katselee.

Vierailija
30/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1997 kävin viimeksi. Loppuelämäni aion käydä vain suihkussa ja annan saunan olla varastona.

Jaa, kiva kun kerroit. Kannattaisiko hankkia sellainen asunto, missä on esim. vaatehuone ja riittävästi kaappitilaa?

Asun yksin omakotitalossa ja tilaa on. Piti keksiä ulkosaunalle jotain käyttöä ja laitoin sen varastoksi.

Vierailija
31/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin jo päivällä. Viihdyttiin kauan ja n*ssittiin kunnolla, molemmat sai.

Vierailija
32/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mee saunaan, koska en saa leikkaushaavan kanssa mennä, mutta mieheni ja lapset ovat menossa kohta. Miehelläni on saunajuomana varmaankin alkoholiton olut ja toisella lapsella 7up, toisella Sprite.

Vierailija
33/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä hullu joka käytti 3 koiraa iltakusilenkillä. 

Vierailija
34/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä hullu joka käytti 3 koiraa iltakusilenkillä. 

Touche 👏

Vierailija
35/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jee, kauhean moderni ja eteenpäin katsova olet, kun et käy enää saunassa!

Minä olen kolmikymppinen ja aion pyhittää lauantai-illat saunalle vastedeskin. Hieno suomalainen perinne!

Perinteistäkin joutaa turhimpia lopettaa. Minä olen lopettanut saunomisen lisäksi perheen perustamisen ja lasten hankkimisen.

Vierailija
36/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jee, kauhean moderni ja eteenpäin katsova olet, kun et käy enää saunassa!

Minä olen kolmikymppinen ja aion pyhittää lauantai-illat saunalle vastedeskin. Hieno suomalainen perinne!

Perinteistäkin joutaa turhimpia lopettaa. Minä olen lopettanut saunomisen lisäksi perheen perustamisen ja lasten hankkimisen.

Miten ryyppäämisen laita? 

Vierailija
37/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tässä pyyhkeisilläni terassilla jäähdyttelemässä, eilenillalla saunoin myös, lempipuuhiani eli sauna lämpiää 4-5x/vkossa kesät talvet.

Vierailija
38/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy melkein ikinä saunassa, vaikka inhoan palelemista. Sauna olisi kotona, mutta kävin siellä viimeksi v.2013.

Joskus kun on ulkona palellut, niin tekisi mieli mennä suoraan saunaan. Mutta sen lisäksi että sen lämmittäminen kestää, niin ei se muutenkaan sovi aikatauluun, koska pitää joko käydä kaupassa, tehdä ruokaa tai auttaa lasta läksyssä. Illalla ei enää palele, niin ei tee mieli saunaankaan.

Vierailija
39/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun ei ole omaa saunaa. Taloyhtiön saunaa en ole vielä käyttänyt tässä asuessani. Tykkään kyllä saunoa.

Vierailija
40/42 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savua jo haistelen, kiuas on tulessa. Olen sika jäässä, mutta kohta sauna on kuuma. Pihasaunan hämy mulle huutaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän