Milloin saunaan?
Vai joko kävit?
Mikä on saunavirvokkeena?
Mä laitan just nyt lämpeemään. Mukavia sauna/vilvoitteluhetkiä.
Kommentit (42)
Just vartti sitten tulin saunasta. Tekipä hyvää pitkästä aikaa! Edellisen kerran kävin mökillä saunassa syyskuussa.
Just ajattelin laittaa sanuna päälle. Tänän saunajuomana on viskicola.
Huomenna tai ylihuomenna. Eilen kävin, ennen tuli käytyä joka ilta kun päivällä hikoili.
Vierailija kirjoitti:
1997 kävin viimeksi. Loppuelämäni aion käydä vain suihkussa ja annan saunan olla varastona.
Jaa, kiva kun kerroit. Kannattaisiko hankkia sellainen asunto, missä on esim. vaatehuone ja riittävästi kaappitilaa?
Tulin äsken saunasta ja uimasta. Yleensä istuskelen saunan terassilla keskiolutta hörpiskellen ja viileästä illasta nauttien, mutta nyt tulin sisälle kuivattelemaan hiuksia jotta iltalenkille ei tarvitse märkäpäänä lähteä. Täällä mökillä saunon joka ilta, mutta talvella kaupunkikämpässä ehkä 4-5 kertaa viikossa.
Kesämökil tykkään saunoo, mutta tää kerrostalon minikokoine sähkösauna ei innosta. Kaljaa voi juoda ilman saunaaki 🍺
Vierailija kirjoitti:
Tulin äsken saunasta ja uimasta. Yleensä istuskelen saunan terassilla keskiolutta hörpiskellen ja viileästä illasta nauttien, mutta nyt tulin sisälle kuivattelemaan hiuksia jotta iltalenkille ei tarvitse märkäpäänä lähteä. Täällä mökillä saunon joka ilta, mutta talvella kaupunkikämpässä ehkä 4-5 kertaa viikossa.
Kuka hullu lähtee lenkille saunan jälkeen?!
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joskus 21 aikaan. Laitetaan ensin nuorimmat lapset nukkumaan.
Nehän herää. Ei voi jättää. Ei voi.
Te juotte, saunotte ja nuss.it.te. Lapset herää, itkee herää ja katselee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1997 kävin viimeksi. Loppuelämäni aion käydä vain suihkussa ja annan saunan olla varastona.
Jaa, kiva kun kerroit. Kannattaisiko hankkia sellainen asunto, missä on esim. vaatehuone ja riittävästi kaappitilaa?
Asun yksin omakotitalossa ja tilaa on. Piti keksiä ulkosaunalle jotain käyttöä ja laitoin sen varastoksi.
Käytiin jo päivällä. Viihdyttiin kauan ja n*ssittiin kunnolla, molemmat sai.
Mä en mee saunaan, koska en saa leikkaushaavan kanssa mennä, mutta mieheni ja lapset ovat menossa kohta. Miehelläni on saunajuomana varmaankin alkoholiton olut ja toisella lapsella 7up, toisella Sprite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä hullu joka käytti 3 koiraa iltakusilenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä hullu joka käytti 3 koiraa iltakusilenkillä.
Touche 👏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jee, kauhean moderni ja eteenpäin katsova olet, kun et käy enää saunassa!
Minä olen kolmikymppinen ja aion pyhittää lauantai-illat saunalle vastedeskin. Hieno suomalainen perinne!
Perinteistäkin joutaa turhimpia lopettaa. Minä olen lopettanut saunomisen lisäksi perheen perustamisen ja lasten hankkimisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jee, kauhean moderni ja eteenpäin katsova olet, kun et käy enää saunassa!
Minä olen kolmikymppinen ja aion pyhittää lauantai-illat saunalle vastedeskin. Hieno suomalainen perinne!
Perinteistäkin joutaa turhimpia lopettaa. Minä olen lopettanut saunomisen lisäksi perheen perustamisen ja lasten hankkimisen.
Miten ryyppäämisen laita?
Juuri tässä pyyhkeisilläni terassilla jäähdyttelemässä, eilenillalla saunoin myös, lempipuuhiani eli sauna lämpiää 4-5x/vkossa kesät talvet.
En käy melkein ikinä saunassa, vaikka inhoan palelemista. Sauna olisi kotona, mutta kävin siellä viimeksi v.2013.
Joskus kun on ulkona palellut, niin tekisi mieli mennä suoraan saunaan. Mutta sen lisäksi että sen lämmittäminen kestää, niin ei se muutenkaan sovi aikatauluun, koska pitää joko käydä kaupassa, tehdä ruokaa tai auttaa lasta läksyssä. Illalla ei enää palele, niin ei tee mieli saunaankaan.
En tiedä, kun ei ole omaa saunaa. Taloyhtiön saunaa en ole vielä käyttänyt tässä asuessani. Tykkään kyllä saunoa.
Savua jo haistelen, kiuas on tulessa. Olen sika jäässä, mutta kohta sauna on kuuma. Pihasaunan hämy mulle huutaa.
Onko sentäs viikon pano suoritettu?
Joo. Mies sai. 1.5 min. Jäi tuijottaa seinään ja ennen sitä hivenen hetkutti muutaman kerran alapäätä.