Milloin saunaan?
Vai joko kävit?
Mikä on saunavirvokkeena?
Mä laitan just nyt lämpeemään. Mukavia sauna/vilvoitteluhetkiä.
Kommentit (42)
Viideltä saunaan ja kuudelta putkaan
Se on sellainen työmiehen lauantai.
1997 kävin viimeksi. Loppuelämäni aion käydä vain suihkussa ja annan saunan olla varastona.
Puolituntia sitten kävin saunassa, tunnin päästä menen suihkuun kun se on kuulema niin muodikasta ja aamulla vähintään kolmenvartin kuumasuihku.
Lapsen perhe tuolla juuri saunoo ja pulahtaa välillä uimaan, itse lueskelen tässä terassilla. Täällä on niin kuuma, etten itse kaipaa saunaa.
Varmaan joskus 21 aikaan. Laitetaan ensin nuorimmat lapset nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
1997 kävin viimeksi. Loppuelämäni aion käydä vain suihkussa ja annan saunan olla varastona.
Jee, kauhean moderni ja eteenpäin katsova olet, kun et käy enää saunassa!
Minä olen kolmikymppinen ja aion pyhittää lauantai-illat saunalle vastedeskin. Hieno suomalainen perinne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kolmikymppinen ja aion pyhittää lauantai-illat saunalle vastedeskin. Hieno suomalainen perinne!
Minä olen 66 ja saunominen ei ole kiinnostanut koskaan. Ennen lämmitin saunan ja kävin ensimmäisenä vain peseytymässä. Sen jälkeen muut sai käydä saunomassa.
Eilen kävin ja tänään uudestaan joskus 22.00 aikaan varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen perhe tuolla juuri saunoo ja pulahtaa välillä uimaan, itse lueskelen tässä terassilla. Täällä on niin kuuma, etten itse kaipaa saunaa.
Kuuma? Oletko jossain ulkomailla? Täällä ulkona +5 ja sisällä +19.
Kamala saunankaipuu. Mutta sydämen rytmihäiriöt ja korkea verenpaine eivät tykkää helteestä, saati saunomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vau, kuulostaa ihanalta paikalta jossain lämpimässä maassa.
Kävin jo saunassa. En harrasta saunavirvokkeita. Juon vettä saunan jälkeen.
Järjetöntä tuhlausta.
En ole saunonut lähes 10 vuoteen.
Saunallinen asunto on .aska ja nolo.
Vierailija kirjoitti:
Kävin jo saunassa. En harrasta saunavirvokkeita. Juon vettä saunan jälkeen.
Sä oot iha 😒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On todettu tieteellistä tutkimuksissa että ihmisen sydänterveys kiittää saunomisesta. Mitä useammin sitä parempi. Tuon hyvän vaikutuksen terveyteen ymmärtää kun saunominen laajentaa verisuonia. Itse olen,en monet kerrat mitannut verenpaineen saunan jälkeen nii on ihannelukemissa. Saunokaa vähintään 3- 4 kertaa viikossa niin hyvä seuraa.
Tunnin päästä, mukaan jääkylmä siideri.
Juuri.sytyttelin pesään valkeet. 35-45min päästä.