Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö naisen kannattaisi aina ottaa vanhempi mies?

Vierailija
04.10.2025 |

Naisethan ovat aina edellä kehityksessä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Vanhalla sohvaperunalla ei tee mitään.

Vierailija
2/38 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehet on usein viä Keski-iässä ihan pihalla riippuen henkisestä kypsyydestä. Nykyaikana monet 3 kymppiset on ihan eri kastia kuin aiemmi ainakin osa. Itselle merkitsee juuri henkinen kehitys paljon. Eli on jo aikuistunut eikä pelaa ihmisillä mitään peliä vaan oottaa vastuun. Niin paljo näitä pelimiehiä jo nähty. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ei koskaan kannata "ottaa miestä" eli ryhtyä s eksiorjaksi ellei ole pakko ja silloinkin voi olla parempi kuolla.

Vierailija
4/38 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex-mies oli itseäni 8 vuotta vanhempi. Vanha kurppa, munat repsotti samoin hiukset, henki haisi, sukkahousumies lopulta, ei mitään virkaa mihinkään, lerppu mikä lerppu.

Vierailija
5/38 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua jäädä alle 60-vuotiaana leskeksi. Nuoriakin miehiä kuolee, mutta todennäköisyys kasvaa iän mukana. Siksi nuorempi tai samanikäinen mies. 

Vierailija
6/38 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan! Ei koskaan vanhempaa ukkoa riesaksi!

Mun mies on 5v nuorempi ja monessa suhteessa vanhus minuun verrattuna.

Minulla riittäisi vielä virtaa moneen, olen liikunnallinen, terveempi ja seksuaalisestikin kykenevä ja halukas. 

Vierailija
7/38 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vanhat miehet haisevat.

Vierailija
8/38 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin saman ikäinen on paras. Eniten yhteistä. Oma mies 3 vuotta vanhempi. Aloimme seurustella opiskeluaikana ja nyt pian 60v. lähestyy...

Vierailija
9/38 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kuolevat noin 10 vuotta aiemmin kuin naiset. Siis keskimäärin.

Jos nainen ottaa 10 vuotta vanhemman miehen, mies kuolee taatusti reippaasti ennen naista, jopa 20-30 vuotta aiemmin. Ei mitään järkeä ottaa missään tilanteessa vanhempaa miestä, jos haaveissa yhteinen vanhuus.

Naisen kannattaa ottaa noin10 vuotta nuorempi mies.

Tällöin kun mies kuolee vaikkapa 79 vuotiaana, on nainenkin jo silloin 89 v eikä montaa yksinäistä vuotta enää jää.

Vierailija
10/38 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 39v nainen ja ihastunut yli 60v mieheen. Mies asuu samalla kadulla, naapuritalossa. Mies asuu yksin. Ei näy naisia hänen luonaan. Olen koittanut herättää huomiota parvekkeella sekä olemalla alusvaatteisillani valaistussa kylppärissä kun on pimeää. Huomasin miehen kyllä kurkkivan ja tuijottavan ikkunaani. En vain satu ikinä samaan aikaan ulos. 

Vierailija
11/38 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optimi olisi 1-2 vuotta vanhempi mies

Vierailija
12/38 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ex-mies oli itseäni 8 vuotta vanhempi. Vanha kurppa, munat repsotti samoin hiukset, henki haisi, sukkahousumies lopulta, ei mitään virkaa mihinkään, lerppu mikä lerppu.

Aika huono diili sitten..:)

Vierailija
13/38 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemman miehen kanssa elämä voi olla hyvinkin erilaista ja moni nainen valitsee sellaisen vaihtoehdon, se on persoonasta kiinni. 

Oman ikäinen mies, esim. molemmilla ikää 23v:  Koitetaan opiskella tutkinto loppuun, käydä hanttihommissa ja säästää ruokaostoksilla niin päästään ulkomaanmatkalle kesälomalla. Sit säästetään ASP tilillä että saisi lähiöstä betonikuution ja käydään IKEAssa. molemmat käy töissä, ja joskus 30v aletaan miettiä lapsen hankintaa ja naimisiinmenoa. Sit valvotaan yhdessä kun lapsi huutaa, ja rahat vähissä ja katotaan punalaputettuja ruokia iltaisin marketissa.

Vanhempi mies, esim. mies 39v ja nainen 23v. Miehellä jo firma, muutama miljoona omaisuutta ja miljoona tulee lisää vuosi vuodelta. Ei halua naisen kokevan huolia tai alemmuutta, joten laittaa hänet palkkalistoilleen henkilökohtaisena assistenttina, palkka 3000 ja kaikki eläke-edut alkavat kertyä. Katselevat yhdessä missä haluaisivat asua, onko se Suomi vai Dubai vai Geneve. Ja minkälaisen talon ottavat, ja keskittyvät harrastuksiin, deitti-iltoihin yhdessä, matkusteluun, ja luontoon. Mies kosii naista ja menevät naimisiin. molemmat haluavat lapsia, ja nauttia samalla elämästä. Palkkaavat kodinhoitajan, lastenhoitajan, ja eivät stressaa vaippojen vaihdosta. 

Kaksi aivan erilaista tapaa elää, harva tietää huomisesta, mutta moni voi valita mielummin vanhemman miehen jos vaikkapa vertaa vaihtoehtoja.

Vierailija
14/38 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60-vuotias nelikymppisen kropassa. Toimitusjohtaja, sijoittaja, lentäjä, kotimaan omakotitalo meren rannalla, harrastan ja tuotan taiteita, varakas. Eronnut, ilman lapsia. Miksi 8-vuotta nuorempi nainen ei haluaisi olla tekemisissä kanssani? 

Vierailija
15/38 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Nuorempi on parempi. Jaksaa pidempään. Kaikkea.

Vierailija
16/38 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella tulee akuutti toyboyn tarve kun mies täyttää 50. Eli ei kannata.

Vierailija
17/38 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja olen ehdottomasti sitä mieltä että naisen kannaisi aina ottaa 40 vuotta vanhempi mies.

T: M58

Vierailija
18/38 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemman miehen kanssa elämä voi olla hyvinkin erilaista ja moni nainen valitsee sellaisen vaihtoehdon, se on persoonasta kiinni. 

Oman ikäinen mies, esim. molemmilla ikää 23v:  Koitetaan opiskella tutkinto loppuun, käydä hanttihommissa ja säästää ruokaostoksilla niin päästään ulkomaanmatkalle kesälomalla. Sit säästetään ASP tilillä että saisi lähiöstä betonikuution ja käydään IKEAssa. molemmat käy töissä, ja joskus 30v aletaan miettiä lapsen hankintaa ja naimisiinmenoa. Sit valvotaan yhdessä kun lapsi huutaa, ja rahat vähissä ja katotaan punalaputettuja ruokia iltaisin marketissa.

Vanhempi mies, esim. mies 39v ja nainen 23v. Miehellä jo firma, muutama miljoona omaisuutta ja miljoona tulee lisää vuosi vuodelta. Ei halua naisen kokevan huolia tai alemmuutta, joten laittaa hänet palkkalistoilleen henkilökohtaisena assistenttina, palkka 3000 ja kaikki eläke-edut alkavat kertyä. Katselevat yhdessä missä haluaisiv

Nämä onkin ne realistiset valinnat nuorelle naiselle. Noita sinkkuja yrittäjiä joilla on miljoonia kun on Suomi pullollaan. Senkun vain menee ja valitsee mieluisimman.

Vierailija
20/38 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Nuorempi mies kannattaa ottaa, koska miehet tilastollisesti vanhenevat ja kuolevat nuorempina kuin naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi