Mitä toivotte äitienpäivälahjaksi? Minä antiikkiliikkeestä gramofonin mutta miehestä on hölynpölyä joten luultavasti en saa mitään ellen ehdota jotain muuta
Lapsi on 2v joten vielä en saa edes hoidossa tehtyjä kortteja.
Kommentit (13)
En tahdo lahjoja enkä kukkia.
Olen tyytyväinen näin, kakkukahvit saan "mummolassa".
En halua mitään, vaivaannuttava päivä koko äitienpv.
Pelargonia tai orvokki 😊
Sekä kakku.
Sinä et edellekään ole miehesi äiti, joten ainoat äitienpäivälahjat voit saada siltä 2-vuotiaalta lapseltasi.
Miksi ei hoidossa mitään tehdä? Aina on tehty pienimpienkin kanssa ainakin kortti. Itse sain hoidossa tehdyn 2v.
En toivo mitään. Saanen aamukahvin sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et edellekään ole miehesi äiti, joten ainoat äitienpäivälahjat voit saada siltä 2-vuotiaalta lapseltasi.
Joo, ei tietenkään lasta auteta missään. Sitten se menee kouluun ja ihmettelee, että mikä ihmeen äitienpäivä. Toivottavasti isänpäivääkään ei ikinä juhlita millään tavlla. Hölmö, ne äitien- ja isänpäivät on lapsia varten, siinä oppii muiden huomioimista.
Lapset jo aikuisia, ja ollaan jo monta vuotta käyty niin äitien- sekä isänpäivänä ravintolassa syömässä, se riittää. Yksi lapsista on sunnuntaina töissä, kävi tänään ja onnitteli jo sunnuntain johdosta. En odota mitään lahjoja tms, mulla on ne tavarat, mitä tarvitsen ja itse pystyn lisää ostamaan kaupasta, jos tarve vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei hoidossa mitään tehdä? Aina on tehty pienimpienkin kanssa ainakin kortti. Itse sain hoidossa tehdyn 2v.
Kaikki ei hylkää ihan pieniä taaperoitaan 30 lasta/per 1 tarhatäti kolhooseihin.
Vierailija kirjoitti:
Säälin sitä joka on suhteessa kaltaisesi kylmän ihmisen kanssa. Et siis näe tarpeellisena muistaa lapsesi äitiä/isää?
Mies on hyvä leipuri ja lupasi tehdä kakun. Se riittää. Lapset tekee sitten päikyssä/koulussa lahjat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei hylkää ihan pieniä taaperoitaan 30 lasta/per 1 tarhatäti kolhooseihin.
Ei 2v ole enää ihan pieni taapero. Leikki-ikäinen.
Pyydä rahaa, niin voit myöhemmin ostaa sen gramofonin.