Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toivotte äitienpäivälahjaksi? Minä antiikkiliikkeestä gramofonin mutta miehestä on hölynpölyä joten luultavasti en saa mitään ellen ehdota jotain muuta

BlueRose
11.05.2023 |

Lapsi on 2v joten vielä en saa edes hoidossa tehtyjä kortteja.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä rahaa, niin voit myöhemmin ostaa sen gramofonin. 

Vierailija
2/13 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahdo lahjoja enkä kukkia.

Olen tyytyväinen näin, kakkukahvit saan "mummolassa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään, vaivaannuttava päivä koko äitienpv.

Vierailija
4/13 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelargonia tai orvokki 😊

Sekä kakku.

Vierailija
5/13 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et edellekään ole miehesi äiti, joten ainoat äitienpäivälahjat voit saada siltä 2-vuotiaalta lapseltasi.

Vierailija
6/13 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei hoidossa mitään tehdä? Aina on tehty pienimpienkin kanssa ainakin kortti. Itse sain hoidossa tehdyn 2v.

Vierailija
7/13 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivo mitään. Saanen aamukahvin sänkyyn.

Vierailija
8/13 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et edellekään ole miehesi äiti, joten ainoat äitienpäivälahjat voit saada siltä 2-vuotiaalta lapseltasi.

Joo, ei tietenkään lasta auteta missään. Sitten se menee kouluun ja ihmettelee, että mikä ihmeen äitienpäivä. Toivottavasti isänpäivääkään ei ikinä juhlita millään tavlla. Hölmö, ne äitien- ja isänpäivät on lapsia varten, siinä oppii muiden huomioimista.

Vierailija
9/13 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset jo aikuisia, ja ollaan jo monta vuotta käyty niin äitien- sekä isänpäivänä ravintolassa syömässä, se riittää. Yksi lapsista on sunnuntaina töissä, kävi tänään ja onnitteli jo sunnuntain johdosta. En odota mitään lahjoja tms, mulla on ne tavarat, mitä tarvitsen ja itse pystyn lisää ostamaan kaupasta, jos tarve vaatii.

Vierailija
10/13 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei hoidossa mitään tehdä? Aina on tehty pienimpienkin kanssa ainakin kortti. Itse sain hoidossa tehdyn 2v.

Kaikki ei hylkää ihan pieniä taaperoitaan 30 lasta/per 1 tarhatäti kolhooseihin.

Vierailija
11/13 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälin sitä joka on suhteessa kaltaisesi kylmän ihmisen kanssa. Et siis näe  tarpeellisena muistaa lapsesi äitiä/isää?

Vierailija
12/13 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hyvä leipuri ja lupasi tehdä kakun. Se riittää. Lapset tekee sitten päikyssä/koulussa lahjat.

Vierailija
13/13 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei hylkää ihan pieniä taaperoitaan 30 lasta/per 1 tarhatäti kolhooseihin.

Ei 2v ole enää ihan pieni taapero. Leikki-ikäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi