Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40 v mies ei enää kiinnosta naisia

Vierailija
04.10.2025 |

Olen huomannut tämän valitettavasti se on näin. Olen 40 v ja käyn aika paljon baareissa ja toki juon alkoholia en viikottain toki. Mutta olen huomannu että baareissa en kiinnosta naisia, siis kyllä menen juttelemaan ja kaikkea mut huomaan et nainen on varattu tai ei sitten etsi mitään, tai ne on vääränlaisia. Kyllä se ennen oli erilaista kun oli nuorempi, naisia löyty. 

Peruasiat ihan kunnossa vakityössä käyn, ei ole lapsia, en niitä haluakkaan, harrastan paljon lenkkeilyä. Kavereita on aika vähän. Pidän itsestä kyllä huolta. Puhtaat vaatteet on ja hyvä tuoksu ja olen noin vähä alle 190 cm pitkä, En ole lihava ollenkaan.

Kommentit (180)

Vierailija
41/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sain jopa pakit 2 tukevemmalta naiselta eli en tiedä mikä tässä nyt mättää

Useimmat nelikymppiset naiset etsivät miehistä jo jotain muuta kuin vain itseä miellyttävää ulkonäköä. Sori vaan mutta vaikutat vähän yksinkertaiselta.

Ei tarvi haukkua koska et minua edes tunne, oletko itse yksinkertainen?

Kaikkihan sut tällä palstalla jo tuntee.

Vierailija
42/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että aika monet naiset baareissa meikkaavat paljo ja laittautuvat ja vaikuttavat liian hyviltä ovat koulutettaja heillä on rahaa ja asiat hyvin. Mä olen vähän eri maailmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat nelikymppiset naiset etsivät miehistä jo jotain muuta kuin vain itseä miellyttävää ulkonäköä. Sori vaan mutta vaikutat vähän yksinkertaiselta.

En tiedä oikein mistä puhut.

Vierailija
44/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset baarissa näkevät vain kaljuuntuvan päälakesi ja ryypänneen ihosi. He eivät näe esim, että sinulla on työpaikka. 

Mitä sillä on väliä jos on kaljuunut tai on sairauden takia kaljuuntunut, oletko sairas? No en juo alkoholia viikottain sori vaan.

No tottakai sillä on väliä. Et sinäkään iske baarista sairauden takia kaljuuntunutta naista vaan mieluummin sen, jolla on kauniit ja tuuheat hiukset. 

Vierailija
45/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt toki virheitä mutta en halua niistä nyt tässä enempää jauhaa, koska paskaa tulee nilkkaan vaan sitten.

Vierailija
46/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset baarissa näkevät vain kaljuuntuvan päälakesi ja ryypänneen ihosi. He eivät näe esim, että sinulla on työpaikka. 

Mitä sillä on väliä jos on kaljuunut tai on sairauden takia kaljuuntunut, oletko sairas? No en juo alkoholia viikottain sori vaan.

No tottakai sillä on väliä. Et sinäkään iske baarista sairauden takia kaljuuntunutta naista vaan mieluummin sen, jolla on kauniit ja tuuheat hiukset. 

No ei todellakaan ole väliä, oletko sekaisin, mulla on ollut syöpä joskus ja sen takia olen kaljuuntunut

Vierailija
47/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta mitkää nuoret instamallit ja hoikat sori vain.

Vierailija
48/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oikein mistä puhut.

Kyllä tiedät. Joka viikko näitä samoja juttuja, joskus montakin kertaa viikossa. 

Vierailija
49/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikympiset miehet on tavallaan väliin putoajia,ei ole vanhuuden charmia eikä nuoruuden viriiliyttä,ei kiinnosta naisia sellaiset.

Vierailija
50/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole väliä, oletko sekaisin, mulla on ollut syöpä joskus ja sen takia olen kaljuuntunut

Älä valehtele, Allu.

Vierailija
51/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikympiset miehet on tavallaan väliin putoajia,ei ole vanhuuden charmia eikä nuoruuden viriiliyttä,ei kiinnosta naisia sellaiset.

Jaa luuletko et miehet ja naisetkaa voi asialle mitää jos he vanhenevat, ei kaikki naisetkaa kelpaa?

Vierailija
52/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pitäs kai kehittää itseään lisää, alkoholia vähemmälle, urheilla lisää vähän painoa pois, en tiedä mitä tässä voisi tehdä, ihan hienoja vaatteita käytän ja kiva että olen pitkä ja ihan hyvin menee vakitöissä, velkaa makselen vain.

Vierailija
53/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että nainen ei ole etsimässä mitään tai on varattu, ei tarkoita sitä että 40v mies ei kiinnostaisi naisia.

Vierailija
54/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40-vuotiaat naiset ovat parisuhteissa useimmiten. Miten sinä olet vielä sinkku?

Ovatko varmasti useimmiten?

N40

Vierailija
55/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta 80.v kiinnostaa.

Vierailija
56/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että nainen ei ole etsimässä mitään tai on varattu, ei tarkoita sitä että 40v mies ei kiinnostaisi naisia.

En tiedä mikä mättää, olen kyllä lähestynyt naisia mutta aina saan pakit.

Vierailija
57/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä mättää, olen kyllä lähestynyt naisia mutta aina saan pakit.

En tiedä joku sitte mättää tai ne ovat vääränlaisia naisia.

Vierailija
58/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit siis pantavaa vaikket halua lapsia? Miten voit kuvitella että tuo on "perusasiat kunnossa"? Noilla seteillä voit saada naiskaverin, et päästä sukuelimeen

Vierailija
59/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulliki vielä useimmiten mustan paksun karvapeitteen alla.

Hopeaketuilla jo harmaita karvoja , nuorilla useimmiten posliini tai ohuet haituvat.

Vierailija
60/180 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi kiinnostaa joku perse tällä hetkellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän