SYKSYN YHTEISHAKU 2025 - seuranta & jännitys
Laitetaanpa samanlainen ketju tulille kuin keväällä :D
Hakuaika oli ja meni, AMK pääsykokeet on lokakuun lopussa. Syksyn 2025 todistusvalinnan tulokset julkaistaan viimeistään 17.10.2025 joten todistusvalinnalla sisään päässeille tulee tieto opiskelupaikasta jo ennen valintakoetta.
Kaikki tulokset julkaistaan Opintopolussa viimeistään 20.11.2025. Varasijalta voi tulla valituksi 8.12.2025 asti.
Minne olette hakeneet ja mitkä on fiilikset? Itse hain terveydenhuoltoalalle ei-ensikertalaisena. Hakijoita on paljon ja paikkoja ei-enskoille vain pari. Olen hakenut kahdesti aiemmin (en niin tosissani), tällä kertaa panostan pääsykokeeseen vähän enemmän.
Kommentit (434)
Pääsikö täällä kukaan muu seamkkiin sosionomin verkkopainotteiseen koulutukseen?😁
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinne Labin palkkeihin oo tullut se lisätietoja nuoli? Erikoista ettei vieläkään. Koska taitaa olla ainut missä ei vielä näy tulokset
Joo, oli siellä lisätiedoissa jo nuolikin. Mutta tulosten kohdalla vielä viivat......
Mikä linja Labissa mulla ole tullut edes lisätietoja osiota ja hain Tradenomi Yamk linjalle!?
Vierailija kirjoitti:
Mikä linja Labissa mulla ole tullut edes lisätietoja osiota ja hain Tradenomi Yamk linjalle!?
Sosiaali- ja terveysala (ylempi AMK), Tulevaisuuden johtaja sosiaali- ja terveysalalla, verkko-opinnot näissä oli ainakin lisätiedot-osio ja nuoli. Vain tulokset puuttuvat.
Nyt oli palkit ilmestynyt Lab Yamkista vieläköhän illalla päivittävät pisteitä vai tulevatko vasta huomenna.🤔
Miten meni Savonian YAMKeihin hakeneilla? Minä pääsin haluamiini opintoihin. Pisteitä 84,5. Paljonko muut sai?
Jännittää Lab yamk miksi kestää niin kauan. Palkit tosiaan ilmestyi nyt illalla mutta edelleen tyhjät.
Puoliso haki nyt 10. kertaa, eikä päässyt Mielestäni olisi jo aika luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin haki? Jos hän tekee muuta samalla (on töissä tms.), niin samahan tuo on hakea hamaan tappiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin haki? Jos hän tekee muuta samalla (on töissä tms.), niin samahan tuo on hakea hamaan tappiin asti.
Yamkiin. Useaan eri kouluun. Panostaa pääsykokeisiin, kursseihin ym joka vuosi ja turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten meni Savonian YAMKeihin hakeneilla? Minä pääsin haluamiini opintoihin. Pisteitä 84,5. Paljonko muut sai?
Sama juttu, mulla pisteitä 91,5. Alimmat pisteet näytti olevan melko pienet.
Näkeekö jostain savonian rise-sosionomin valintakoeopintojakson pisteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, mulla pisteitä 91,5. Alimmat pisteet näytti olevan melko pienet.
52.5 pistettä, alimmat hyväksytyt pisteet 86.5. Ei edes lähellä. Ja kyllä panosti valintakurssiin päiväkausia.
Mihin hait?