Mies alkanut taas polttamaan...
Kaipailisin teiltä hyviä vinkkejä minulle vaikeaan tilanteeseen.
Eli, mieheni on alkanut taas polttamaan tupakkaa. Lopetimme yhdessä noin 10 vuotta sitten. Tämä selvisi noin kuukausi sitten, kun mies töistä kotiin tultuaan haisikin röökille. Asian tultua minulle ilmi onkin sitten ravannut röökillä ihan kotonakin.
Tämä on minulle hyvin vaikea paikka. Mies haisee röökiltä, auto haisee röökiltä, hänen vaatteensa haisee röökiltä, myös minun takkini haisee röökiltä koska haju tarttuu naulakossa. Ääni käheänä ja tupakkayskä tähän päälle. Olen miehelle sanonut, että tuo xylitolpurkan mässytys röökin jälkeen ei auta mitään - haiset pahalta silti.
Haju ja koko tapa ällöttää suuresti. Eilen oli ihana hetki saunan jälkeen, kun mies tuoksui puhtaalta, sitä iloa ei kauan kestänyt kun olikin taas röökin aika 😔
Tiedostan että tähän sortumiseen on ilmeisesti vaikuttanut hänen työkaverin vakava sairastuminen. En voi silti sille mitään, että minua harmittaa että joudun haistelemaan elävää tuhkakuppia kotonani.
Mikä avuksi?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei aio kuulemma mitään Vapea polttaa eikä voisi vähempää kiinnostaa että haju häiritsee minua ja on tarttunut jo mm. sohvaan ja lakanoihinkin. Eikä aio edes käsiään pestä tupakalla käynnin jälkeen, en ole kuulemma hänen äitinsä.
Mulle riitti.
Ap
Ymmärrän.On tuo kieltämättä törkeää käytöstä mieheltä.
Tämähän eskaloitui.
Todella näppärää, jos ap pääsi eroon kuolleesta painosta. Epäilen, että mies on tajunnut, mitä tuli tehneeksi ja nyt panikoi, kun pitkämielinen, huolehtiva ja kitti ap nostaa kytkintä
Ap, pitkän vuodatuksesi perusteella ero on oikein oivallinen ratkaisu. Tsemppiä! Minulle kävi joskus vähän samoin. Katsoin paskaa miestä ihan liian kauan. Onneksi alkli tissutella niin se oli viimeinen pisara.
Juu, ei aio kuulemma mitään Vapea polttaa eikä voisi vähempää kiinnostaa että haju häiritsee minua ja on tarttunut jo mm. sohvaan ja lakanoihinkin. Eikä aio edes käsiään pestä tupakalla käynnin jälkeen, en ole kuulemma hänen äitinsä.
Mulle riitti.
Ap