Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrostalo-muijat ikuisia omakotitalo-haaveilijoita

Vierailija
04.10.2025 |

Olen tutustunut deittipalvelun kautta 35-50v naisiin parin vuoden aikana noin kymmeneen. Lähes kaikki etsii kaveria toiselle tai kolmannelle kierrokselle kuten minäkin.

Enemmän sääntö kuin poikkeus on että nämä naiset asuvat jossakin kerrostaloluukussa johon eivät ole tyytyväisiä ja haluaisivat omakotitaloon asumaan. Jos homma menee pidemmälle, niin yleensä katkeaa siinä kohti kun alkavat haaveilla muuttamista luokseni omakotitaloon järven rannalle. Ihme porukkaa, eikö itse osata hankkia asuntoa jossa halutaan asua, miksi toisen pitäisi järjestää se kuin entiselle presidentille päivällinen?

M48

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä jos vaikka myyt naiselle puolet talostasi? Sittenhän kaikki on reilua. Oletan että siinä vaiheessa kun suunnitellaan yhteenmuuttoa niin ollaan jo vakavalla pohjalla. Kuka itseään kunnioittava keski-ikäinen, nainen tai mies, haluaa heittäytyä kokonaan toisen omistamaan kotiin vapaamatkustajaksi. Hyi... itse en tämmöisen kanssa edes harkitsisi suhdetta.

N39

Voisin näin tehdäkin, tai sitten voisin myydä taloni jos etsittäisiin yhdessä uusi vielä parempi talo ja paikka. Mutta ei näillä ole mihinkään sellaiseen varaa. Ei edes niillä lähempänä 50v olevilla. Surullista.

Ap

Ja miksi siis panet naisia oman tulobrakettisi ulkopuolelta, muuten kuin jos et kelpaa oman tasoisillesi? Suosittlen myös tuota, että laitat jo bioon ja varsinkin näille LUKUISILLE naisille joita t

Koska ap ei ihmisenä vetoa kehenkään naiseen. Häntä tapaa vaan naiset, jotka näkevät apn väylänä johonkin. Hyvin tienaavat naiset ei kiinnostu apstä mistään syystä - ja kas näin on syntynyt ns "naistyyppi", jota ap tapailee.

Vierailija
62/71 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin nuorenpana omakotitalossa. Olihan se ihan ok koska diiliin liittyi talonmiespalvelu enkä joutunut kolaamaan lumia.

Eniten inhosin sitä kehyskunta-asumista.

Pääsin muuttamaan Helsinkiin ja viihdyn täällä niin hyvin että olen pysytellyt täällän 40 vuotta. 

Voin ymmärtää että joku haluaa asua maalla - siis ihan maaseudulla - mutta rauhallinen alue kävelymatkan päässä Helsingin ydinkeskustassa on minulle mieluisin asumismuoto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalossa asuvat naiset eivät haaveile ap:n kaltaisista miehistä. Siksi hän ei koskaan pääse treffeille niiden kanssa. 

Vierailija
64/71 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asuin elämäni ensimmäiset 19 vuotta omakotitalossa. Siinä oli enemmän kuin tarpeeksi. Nyt haaveilen asunnosta kaupungin keskustassa olevasta kerrostalosta, joka on vesistön rannalla. Siitä vaan tulee asuntoja myyntiin ihan hirveän harvoin.

Vierailija
65/71 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakotitalossa asuvat naiset eivät haaveile ap:n kaltaisista miehistä. Siksi hän ei koskaan pääse treffeille niiden kanssa. 

Just meinasin ehdottaa että ap etsii toisen omakotitaloasujan jonka kanssa seurustella.

Vierailija
66/71 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulle pitäisi antaa pillua? Sitähän sä oot aina vailla.

Todellakin pitää antaa jos meinaa kanssani suhteilla. Vastineeksi saa kullia minulta. Tasapeli.

Ja sä kuvittelet, että miehelle pillun saanti on ilmainen luontaisetu? Ei tartte mitään sen eteen tehdä?

Pitää antaa kullia. Luuletko pillun arvon olevan jotenkin suurempi kuin kullin?

Ap

On se, jos et ole sitä tajunnut, olet jokseenkin jälkeenjäänyt. Nainen joka on onnellinen, antaa tasan tarkkaan paljon muutakin, kuten sinunkin pitäisi.

Vierailija
67/71 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei, tämä kt-muija kt-miehensä kanssa vivutti pakollisella ok-talovaiheella nykyisen asuntonsa suoraan velattomaksi. Kyllä se ok oli se pakollinen paha, 6 v remppaa ja äkkiä pois.

Vierailija
68/71 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin välillä okt asumassa neljä vuotta ja palasin takaisin kerrostaloon. Hirveä työleiri oli.

Vierailija
69/71 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okt asunut koko elämäni 47 vuotta. Omassa 22 vuotta. En koe työleiriksi. Olen aktiivinen liikkuja ja tykkään puuhailla. En voisi kuvitella asuvani rivitalossa tai kerrostalossa.

Vierailija
70/71 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on ostanut itselleen omakotitalon (tai muun oman asunnon) ja hoitaa kaiken siihen liittyvän itse, hänellä on hiukan erilaiset vaatimukset mahdolliselle parisuhteelle kuin yhteenmuuttamista kaipailevalla. Joku kommentoi perinnöstä, todennäköisesti tällaisella naisella on muutakin omaisuutta kuin asunto/kiinteistö, joten hän ei ole valmis riskeeraamaan omaisuuttaan (ja tulevaa perintöä) minkäänlaisen miehen takia. 

Tällaiset tuntemani naiset viihtyvät sinkkuina ja nauttivat ystäviensä ja mahdollisten lastenlasten seurasta. Moni heistä on arvostetussa asemassa työelämässä tai yrittäjänä. Heille kynnys aloittaa mitään suhdetta enää on todella korkea, eivätkä he tosiaan ole missään deittiäpeissä.

Vierailija
71/71 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulle pitäisi antaa pillua? Sitähän sä oot aina vailla.

Ei siitä kannata omakotitalolla maksaa. Saa paljon halvemmallakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan