Kerrostalo-muijat ikuisia omakotitalo-haaveilijoita
Olen tutustunut deittipalvelun kautta 35-50v naisiin parin vuoden aikana noin kymmeneen. Lähes kaikki etsii kaveria toiselle tai kolmannelle kierrokselle kuten minäkin.
Enemmän sääntö kuin poikkeus on että nämä naiset asuvat jossakin kerrostaloluukussa johon eivät ole tyytyväisiä ja haluaisivat omakotitaloon asumaan. Jos homma menee pidemmälle, niin yleensä katkeaa siinä kohti kun alkavat haaveilla muuttamista luokseni omakotitaloon järven rannalle. Ihme porukkaa, eikö itse osata hankkia asuntoa jossa halutaan asua, miksi toisen pitäisi järjestää se kuin entiselle presidentille päivällinen?
M48
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Mä asun kaupungin keskustassa ja mua ei saisi muuttamaan lähiöön/pöndelle mistään hinnasta. Okt on muutenkin ihan perceestä, ihan liian työläs ja hankala.
Laiskalle on kerrostalot suunnattu. Väki elää ns. kanankopeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se omakotitalosta haaveilu sitä meinaa että ne haluaa sun kanssa yhteen.
Asuin parikymppisenä päälle vuoden miehen kanssa enkä ole sen jälkeen suostunut kenenkään kanssa muuttamaan yhteen.
Kuten kirjoitin, niin alkaneet suhteet on loppuneet siihen kun naiset ovat yrittäneet muuttaa luokseni asumaan.
En ole tuollaisesta kiinnostunut alkuunkaan.
Ap
Tuo on surullista. Ellen olisi kuullut näitä juttuja myös naisilta, en uskoisi. Mutta moni haluaa löytää unelmien.... talon. Prinssi on sivuseikka.
Taloja ei ostella yksin ja harva on muutenkaan kiinnostunut kiinteistönhoidosta niin, että kaikki on täysin omalla vastuulla. Kyllähän huollettavia mökkejä riittää tässä maassa ja maaseudut on kuolinpesiä pullollaan. Mutta kun puuttuu se miespalveli
En ole eläissäni tavannut miestä joka olisi niin hyvää seuraa, että sitä sietäisi huvikseen. Ainakaan, kun kauppaan kuuluu myös se s eksiorjuus. Paskaa seuraa ja paskaa siittämisen simulointia - kuka näistä saa irti yhtään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sinäkö siis haluaisit muutta heidän luo kerrostaloon ja myydä omakotitalosi järven rannalla pois? Ei huolta, myynti on varmasti helppoa, suuri osa ihmisistä kun haaveilee juuri omakotitalosta ja järvi varmasti on monelle plussaa.
Ei, vaan kumpikin voi asua omassaan.
Ap
Niin, eli polkunne eroaa erimielisyyksistä yhdessä asumisen suhteen. Tietty jokainen saa asua missä lystää ja erilliset asunnot sopii joillekin paremmin kuin yhteinen, mutta on aivan normaalia haluta muuttaa yhteen, ja jos se omakotitalo on mitä molemmat haluaa, ja sinulla vielä sellainen on, niin miksi se olisi muka jokin ongelma?
Tämä asetelma vaan näyttää hyväksikäytöltä. On ki
Omakotitalo = kaikki oman elämän haaveet? Eihän se näin ole, minulle okt on perusta josta ponnistetaan. Haaveita on vaikka kuinka paljon vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulle pitäisi antaa pillua? Sitähän sä oot aina vailla.
Todellakin pitää antaa jos meinaa kanssani suhteilla. Vastineeksi saa kullia minulta. Tasapeli.
Nakki sinulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se omakotitalosta haaveilu sitä meinaa että ne haluaa sun kanssa yhteen.
Asuin parikymppisenä päälle vuoden miehen kanssa enkä ole sen jälkeen suostunut kenenkään kanssa muuttamaan yhteen.
Kuten kirjoitin, niin alkaneet suhteet on loppuneet siihen kun naiset ovat yrittäneet muuttaa luokseni asumaan.
En ole tuollaisesta kiinnostunut alkuunkaan.
Ap
Tuo on surullista. Ellen olisi kuullut näitä juttuja myös naisilta, en uskoisi. Mutta moni haluaa löytää unelmien.... talon. Prinssi on sivuseikka.
Taloja ei ostella yksin ja harva on muutenkaan kiinnostunut kiinteistönhoidosta niin, että kaikki on täysin omalla vastuulla. Kyllähän huollettavia mökkejä riittää tässä maassa ja maaseudut on kuoli
Se on ok että sinä olet vanhapiika.
Osa naisista ei tunnu tietävän, miten paljon siinä omassa talossa on aina jotain laittamista, se on vähän kuten siivoaminen, se ei lopu ikinä.
Osalla taas on aina ollut sellainen mies, joka tekee nuo kaikki ja näin ollen tämä käsitys on kulkeutunut naiselta toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sinäkö siis haluaisit muutta heidän luo kerrostaloon ja myydä omakotitalosi järven rannalla pois? Ei huolta, myynti on varmasti helppoa, suuri osa ihmisistä kun haaveilee juuri omakotitalosta ja järvi varmasti on monelle plussaa.
Ap
Ja mitä nainen siis saa irti sinun tapaamisestasi?
No mitä nyt aikuiset yleensä saa parisuhteista? Mieti tarkasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä jos vaikka myyt naiselle puolet talostasi? Sittenhän kaikki on reilua. Oletan että siinä vaiheessa kun suunnitellaan yhteenmuuttoa niin ollaan jo vakavalla pohjalla. Kuka itseään kunnioittava keski-ikäinen, nainen tai mies, haluaa heittäytyä kokonaan toisen omistamaan kotiin vapaamatkustajaksi. Hyi... itse en tämmöisen kanssa edes harkitsisi suhdetta.
N39
Voisin näin tehdäkin, tai sitten voisin myydä taloni jos etsittäisiin yhdessä uusi vielä parempi talo ja paikka. Mutta ei näillä ole mihinkään sellaiseen varaa. Ei edes niillä lähempänä 50v olevilla. Surullista.
Ap
Ja miksi siis panet naisia oman tulobrakettisi ulkopuolelta, muuten kuin jos et kelpaa oman tasoisillesi? Suosittlen myös tuota, että laitat jo bioon ja varsinkin näille LUKUISILLE naisille joita tapailet, kerrot, että tiukka 50/50 suhde etsinässä. Tuon sanomisessa ei ole mitään pahaa, se on rehellistä.
Koska ok-talossa on työtä ja kustannuksia, joten mukavampaa jakaa ne jonkun kanssa.
Ja katos vaan niin ku tarpeeksi kaunis muikki löytyy niin etköhän sääki hommaa sille semmosen talon kuin se haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Naiset: ei mitään. Miehet: ilmaisseksiä.
Vierailija kirjoitti:
No voisko AP olla mitenkään niin, että sä etsit erilaisia asioita, kun naiset, johon olet tutustunut. Eli sä haet kevyttä yhdessäoloa ja seksiä, kun taas nämä naiset etsivät vakavampaa parisuhdetta, jossa asutaan yhdessä, joko avo- tai avioliitossa. Mun appi jäi leskeksi n. 55-v:na ja tapasi itseään jonkun verran nuoremman eronneen naisen, jonka kanssa on edelleen, reilut 20v myöhemmin, kevyessä suhteessa samaisen naisen kanssa. Ovat sukujuhlissa yms yhdessä, mutta esimerkiksi syntymäpäivilleen eivät toisen sukua kutsu, välillä yöpyvät toistensa luona/ovat lomareissussa yhdessä, mutta silti asuvat erillään, koska se on heidän kummankin tahto. On niitäkin naisia, jotka eivät halua (omakotitaloon) uuden miehen luokse asumaan...
Pitkään seurustelleena "omat kodit" -suhteessa, kerron sinulle, ettei se tarkoita kevyttä yhdessäoloa ja pelkkää seksiä. Hyvin tyypillinen kommentti tosin. Kertoo paljon kommentoijan elämänkuplasta.
Ainakin näille tämän päivän ulkonäköön panostaville some-maailmassa eläville naisille tuntuu olevan erittäin tärkeää, että asunto on keskeisellä paikalla, lähellä ydinkeskustaa tai vastaavaa.
Kaikkien suurten kaupunkien, siis maailmalla, keskustoissa on vain kerrostaloja ja vaikuttaa enemmänkin siltä, että mitä paremman aseman tai miehen saat, sitä korkeampaan kerrokseen pääset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voisko AP olla mitenkään niin, että sä etsit erilaisia asioita, kun naiset, johon olet tutustunut. Eli sä haet kevyttä yhdessäoloa ja seksiä, kun taas nämä naiset etsivät vakavampaa parisuhdetta, jossa asutaan yhdessä, joko avo- tai avioliitossa. Mun appi jäi leskeksi n. 55-v:na ja tapasi itseään jonkun verran nuoremman eronneen naisen, jonka kanssa on edelleen, reilut 20v myöhemmin, kevyessä suhteessa samaisen naisen kanssa. Ovat sukujuhlissa yms yhdessä, mutta esimerkiksi syntymäpäivilleen eivät toisen sukua kutsu, välillä yöpyvät toistensa luona/ovat lomareissussa yhdessä, mutta silti asuvat erillään, koska se on heidän kummankin tahto. On niitäkin naisia, jotka eivät halua (omakotitaloon) uuden miehen luokse asumaan...
Pitkään seurustelleena "omat kodit" -suhteessa, kerron sinulle, ettei se tarkoita kevyttä yhdessäoloa ja pelkkää seksiä. Hyvin tyypillinen komment
Mut kun meidän anoppi tekee noin, niin kaikki muutkin 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Naiset: ei mitään. Miehet: ilmaisseksiä.
Terveisin: incel-nainen eli vanhapiika Orimattilasta
Vierailija kirjoitti:
Ainakin näille tämän päivän ulkonäköön panostaville some-maailmassa eläville naisille tuntuu olevan erittäin tärkeää, että asunto on keskeisellä paikalla, lähellä ydinkeskustaa tai vastaavaa.
Kaikkien suurten kaupunkien, siis maailmalla, keskustoissa on vain kerrostaloja ja vaikuttaa enemmänkin siltä, että mitä paremman aseman tai miehen saat, sitä korkeampaan kerrokseen pääset.
Eli sua vtuttaa kun en ole tulossa töihin Helsingin ydinkeskustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä asun kaupungin keskustassa ja mua ei saisi muuttamaan lähiöön/pöndelle mistään hinnasta. Okt on muutenkin ihan perceestä, ihan liian työläs ja hankala.
Laiskalle on kerrostalot suunnattu. Väki elää ns. kanankopeissa.
Ei mua hävetä yhtään nauttia asumisen mukavuudesta. Kaikki palvelut vieressä, työmatka 5 min, huoltotyöt tekee huoltoyhtiö, lämmityksen hoitaa kaukolämpö jne. Mun ei tarvitse kuin oma asuntoni siivota ja siinä se. Tää 58m2 riittää mulle sinkkuna oikein hyvin, ylimääräisillä huoneilla en tekisi yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Puumökki Dubaissa niin sinua pidetään jonain kodittomana puliukkona, että mitä parempi status, sitä korkeampi kerros, näin se menee.
Aloittaja taas joku Hankkija-lippis tapaus Kainuun takaa, joka elää vielä vuotta 1965 uudelleen ja uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut 20 v omakotitaloissa. Ei koskaan enää.
Asuin 30 vuotta omakotitalossa ja muutin rivitaloon. Kerrostalossa asuin 2v amiskaaikaan, se riitti sitä ihanuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jankkaavan pihimiehen kuivaa seuraa.
Sivusta vastaan että, miksi pitää olla jotain annettavaa? Onko ihminen jotenkin huonompi jos siltä ei jää perintöä? Kivahan se on lapsille kun saavat käteen jäävän talon perinnöksi, joka ei ehkä mene edes kaupaksi, jos eivät itse jää siihen asumaan. Mun lapset eivät rakasta mua yhtään sen enempää oli mulla sitten rahaa tai ei.