Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joiden miehet ovat aamusta iltaan töissä,

Vierailija
12.04.2007 |

minkälaista teidän perhe-elämänne on? Ilmeisesti teillekin jää lasten hoito lähes kokonaan. Jaksaako miehenne tehdä mitään kun tulee kotiin töistä? Pääsettekö itse harrastamaan jotain? Entä jaksaako seksi kiinnostaa?

Terv. tähän kaikkeen kyllästynyt

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaalla mies on kyllä lasten kanssa ja osallistuu oma-aloitteisesti kotitöihin, mutta viikolla hän on iltaisin ihan poikki. Istuu töistä tultua telkkarin eteen, on siinä pari tuntia ja menee nukkumaan. Tiedän, että ei se siinä löhöä laiskuuttaan vaan on oikeasti väsynyt, joten en yleensä edes vaadi häneltä viikolla mitään. Teen kotityöt valmiiksi ennen miehen tuloa. Kyllä se nyt toimii kun olen hoitovapaalla, mutta kauhulla jo ajattelen niitä aikoja, kun käyn itsekin töissä ja joudun omien töideni jälkeen hoitamaan vielä kotityöt yksin.

Vierailija
22/23 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo joskus leikillään, että sekstaillaan nyt varastoon, kun ei viikolla kuitenkaan jaksa. t:24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös miehellä yritys, jonka kasvattamiseen suhtautuu intohimoisesti. Mulla oli myös aikaisemmin matkustelua vaativa työ, josta jouduin luopumaan, koska muuten lapsi olisi ollut jatkuvasti hoidossa. Nyt olen osa-aikatyössä. Omia harrastuksia mulla on pilates ja sauvakävely, joita harrastan joko kun lapsi hoidossa tai sitten vien lapsen miehen toimistolle isän seuraksi ja lähden harrastamaan. Myös meillä minä teen kaikki kotityöt. Rankkaa oli kun lapsi oli pienempi. Nyt jo helpottaa kun lapsi touhuaa myös omiaan ja mulle jää oikeasti aikaa esim. just siivota.

Aion panostaa taas enemmän omiin töihin kun lapsi kouluiässä, nyt mies saa vastata taloudesta enemmän kun kerran minä hoidan kotia ja lasta. Seksiä on kai ihan normaalisti, pari kertaa viikossa, joskus enemmän, joskus vähemmän ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän