Toisesta ketjusta lainattua: "Some on paljastanut, että suurin osa ihmisistä on vihamielisiä, myrkyllisiä itsekkäitä kusipäitä"
Oletko väittämän kanssa samaa mieltä?
Itse huomaan että olen, mitä enemmän olen lukenut somea siinä 2015 jälkeen, sitä enemmän välttelen ihmisiä oikeassa elämässä.
Tuntuu ettei esim. hyväntahtoisia tai hyväsydämisiä ihmisiä ole enää kuin jossain vanhoissa elokuvissa tai kirjoissa.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ei oo pilalla, suurin osa on ihan normaaleja ja mukavia.
Somessa ja netissä tulee olo, että kaikki on ihan sekopäitä, koska
- Venäjä, persut ja muu äärioikeisto ja hihhulit levittää systemaattisesti riitoja, valheita ja vihasisältöö. Monella instanssilla tämä on ihan ammattimaista.
Persut joo, persutko ne luovat brittien sosiaalitanttoihin sellaista rasisti-leiman pelkoa, joka saa nämä toistuvasti ignooraamaan 14-vuotiaan seksuaalisen hyväksikäytön uhrin avunpyynnöt - ja niiden sijaan tämä sosiaalitantta meneekin ihastelemaan islamilaisia häitä, joissa samainen hyväksikäytön uhri naitetaan hyväksikäyttäjälleen.
Ilman vasemmiston levittämää monikulttuuri-saastaa ei olisi eikä edes tarvittaisi mitään persuja, eikä teidän tarvitsisi täten myöskään heilutella t
Ihanan wokea! 😍🥰😍
Vierailija kirjoitti:
Ihana että vielä jotkut näkee asian tuolleen. Mä myönnän, että mä täällä itsekin provosoin välillä ja olen muutenkin kärjekäs kielen käyttäjä, mutta mua on niin paljon pentuna kiusattu ja mulla nykyään keittää jos mä esimerkiksi näen jotakin vihaa jotakin asiaa kohtaan, missä ei ole mitään haittaa kenellekään ja heitä tyyliin roviolla poltetaan - joo, ei olla keskiajalta muututtu yhtään ja nämä netit ja somet todellakin tuo sen ihmisen puolen esille. Oon kuitenkin itse ihminen, joka toivoo maailmaa jossa kaikilla olisi hyvä olla, sen sijaan että vain minulla ja läheisilläni olisi hyvä olla, muista välittämättä. Ikävä kyllä tuo jälkimmäinen on vallitseva ominaisuus ihmisessä ja siitä olen ylpeä etten ajattele niin. Mutta on toki paljon kasvettavaa siinä, että en rupea itse provoilemaan jos ärsyttää jokin. Pyydän anteeksi sitä että olen uunoillut ja varmasti pilannut monesti jonkun päivän. Koitan olla itseni paras versio jok
Toivottavasti kuolet kivuliaasti syöpään huora🐷!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset oli sellaisia jo lastentarhaiässä. Mitä hävyttömämmän ilkeilyn heitti, sitä isompi urho oli muiden mielestä. Ja tuo tarhameininki jatkuu aikuisiälle. Ainakin sellaisessa junttimaisessa takapajulassa kuten Suomi.
Ei siis mitään uutta.
Ikävä kyllä olet paljolti väärässä. Se joka kaikista törkyisimmin jyrää toisen päältä, sitä pelätään ja kunnioitetaan joukolla ja jokainen tuohon hiljaisiin hyväksijöihin kuuluva mahdollistaa sen, että jyrätty eristetään muista kokonaan pois, koska heitä pelottaa ettei tuo vahvin ja röyhkein jyräisi myös heitä.
Ikävä kyllä olet itse väärässä. Ei jyrääjää pelätä, vaan häntä lähestytään, hänen kanssaan naureskellaan ja vietetään aikaa ongelmitta. Jos jyrääjää pelättäisiin oikeasti, häntä välteltäisiin kuin ruttotautista eikä hänelle puhuttaisi sanaakaan.
Selkärangattomia nahjuksia nuo hiljaiset hyväksyjät. Heitä sentään olisi monta yhtä - jyrääjää - vastaan.
Onhan meitä mutta ollaan jo siinä iässä että antaa mieluummin apinoiden nahistella keskenään sekaantumatta asiaan.