Nyt miehen seikkailut alkaa mennä liian pitkälle. Mies on tuonut kotiimme tuntemattoman ihmisen!!
Palasin risteilyltä ja täällä on baarista löydetty uusi "kaveri". Mies kyllä, mutta mies luvannut majoittaa tätä tyyppiä sillä hänellä ei ole yösijaa eikä rahaa. Ruokkii ilmaiseksi häntä. Mies sanoi, että kaveri viipyy enää neljä päivää.
Mä huusin pää punaisena, että eihän me edes tunneta tuota ihmistä. Niin mies sanoi, että hän on tutustunut ja kehoitti minuakin, siinä ei kuulemma viisi minuuttia. Siis miehen mukaan 5 minuutin tutustuminen on yhtä, kuin nyt me tunnetaan. Saman tutustumis prosessin suoritti baarissa itse.
Kommentit (8)
No, toivottavasti se ei murhaa teitä.
Jos selviätte hengissä, tilanne on sinulle 1-0. Voit tuoda kulkukissan tai -koiran kotiin lupaa kysymättä.
Ihanaa, sehän on kuin olisi lemmikin saanut! Toivottavasti ette kiinny siihen liikaa.
Hän on ottanut lemmikin ja saanut uuden ystävän. Miksi et voi olla onnellinen miehen puolesta?
Selkeät pelisäännöt täytyy kyllä sopia. Kumpi hoitaa aamu ja ilta pissatukset, lenkit, ruokkimisen, madotuksen ja lääkärikäynnit.
Käytä tilaisuus hyväksi ja lypsän uuden kaverin kassit tyhjiksi päivittäin.
Mun renttu ex-mies oli millon minkäkin porukan luona ryyppäämässä. Hainkin häntä autolla joskus niistä porukoista. Ihmetteli mites hän sinnekin oli joutunut :(
Hienoa. Kiva yllätys sulle.