Minkä wanhan ajan hyvän tuotteen haluaisit takaisin ?!
Minulla se on ehdottomasti pyynikin helmi limonadi !! M50 Nokialta
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Portteri-limonadia. En muista, minkä tehtaan tuote se oli, mutta se oli hyvää ja jotenkin aikuismaista penskan suussa. Se oli tummaa. Olisikohan muuten ollut Pyynikin tuote? Meillä sitä sai muistaakseni vain yhdestä kahvilasta.
Omenalimonadia se on ollut, nimi on vaihdellut eri panimoilla. Itse join pesnkana Omenaporetta ja ihan samanlaista nykypäivän Hartwallin Omenalimonadi on.
Valion Pähkinätuutti, Fazerin Maija-toffee, Jambo-suklaapatukat ja Roope Ankan kolikot.
Suojeluskuntapuku, ainakin siihen kuuluva lahtarintakki meillä persustoiveena. Ja punikkilusa nylkemiseen.
Kumisaappaat, mitkä ovat kestävää kumia, eikä jotain muovia, mikä hajoaa itellään kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Siesta, hiilihapoton lemukka.
Siesta oli munkin lempilimu.
Vierailija kirjoitti:
Suojeluskuntapuku, ainakin siihen kuuluva lahtarintakki meillä persustoiveena. Ja punikkilusa nylkemiseen.
Kokoomuslaisen toivelahja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin että munkit juovat vain yrttiliköörejä.
Rai skareiden, hyväk ssikäyttäjien yms. hirttämisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin että munkit juovat vain yrttiliköörejä.
Etenkin Chartreuse-likööriä.
Clerasil kasvovesi ja voide finnien poistoon. En ainakaan ole tätä nuoruuteni ihmetuotetta löytänyt mistään vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Kumisaappaat mitkä kesti eliniän jos vain mahtuivat jalkaan .Nyt ei kestä paria vuotta kauempaa kun halkeilevat nokialaiset.
Samaa mieltä! Mulla on yhä käytössä noin 30v vanhat Nokian pitkävartiset mustat saappaat. Ainut syy miksi tarvitsisin uudet on se, että pohjien kuviointi on jonkinverran kulunut runsaasta betonilattialla kävelystä ja saappaat alkavat täten olla hieman liukkaat esim syksyllä jäisellä pihalla.
Olen ostanut muutaman vuoden sisällä kahdet uudet ja molemmat ovat jo hajalla. Vanhaa hyvää laatua ei saa.
80-luvun verkkarit, esim. Adidas tai Terinit. Laadukkaiden kankaiden pinta kesti nyplääntymättä vuosikymmeniä. Myös lasten toppavaatteet olivat kestäviä. Kangas kesti pulkkamäkilaskettelut ilman pulkkaa.
Joo 60 luvun kotikalja pullo se 5 litranen.
Laudanumin.