Minkä wanhan ajan hyvän tuotteen haluaisit takaisin ?!
Minulla se on ehdottomasti pyynikin helmi limonadi !! M50 Nokialta
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä miksi ne suositus tuotteet ylipäätänsä poistetaan??! ja kansa haluais ne takas... mut eivaan kuulu eikä näy. Outoa on ?
Saatiin kuitenkin kuueläin kurkkumopo...tosin aika paljon pelkistetympänä ja taitaa silmätkin olla joku tarra vain entisiin ilmeikkäämpiin verrattuna.
https://www.tokmanni.fi/kuuelain-kurkkumopo-plasto-kurkkumaasta-6410310…
Tuolla olis ihan ilmeikäs alkuperäinen näköjään. Paras.
Vierailija kirjoitti:
Nuuska takas marketteihin.. Tre ankkare , ettan. Nuuska kielto on väärin ja typerä ratkaisu. Nuuska takas suomen kauppoihin.
Samaa mieltä ! Nyt sitä nuuskaa rahdataan ruotsista. Ei mitään järkeä.
Yhden litran karhu olut pullo takas !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuuska takas marketteihin.. Tre ankkare , ettan. Nuuska kielto on väärin ja typerä ratkaisu. Nuuska takas suomen kauppoihin.
Nuuskakielto oli floppi. Ja ruotsi saa nyt fyrkat..
Vierailija kirjoitti:
Bravon banaanisuklaa jäätelö, pystyin syömään koko paketin, oli herkkua! Vastaavaa makua en ole löytänyt, myös ne alkuperäiset salmiakit, sirkusaakkoset.
Sirkusaakkosiahan on vielä, mutta alkuperäiset salmiakkiaakkoset ovat kadonneet. Sirkukset ovat siis näitä nykyajan sekoituksia. Minä en tykkää Sirkuksista, koska aikoinaan paras suhde aakkosista oli yksi salmiakkiaakkonen ja kaksi hedelmäaakkosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuuskakielto oli floppi. Ja ruotsi saa nyt fyrkat..
Onkohan noi ruåtsalaiset jotakin pervoja kun tykkää kaikenlaisesta oudosta ja jopa haitallisesta. mm, hapansilakasta sekä nuuskasta...jokunen nyt mainittuna
Brittipiiraat. Täytetyt pakasteohukaiset. Fazerin Sacher-leivos. Earl Grey-tee oli parempaa ennen bergamotin rajoittamista.
Vierailija kirjoitti:
Minttusuklaa takas Alkoon !!
Hyi hele, ei ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minttusuklaa takas Alkoon !!
Hyi hele, ei ikinä!
Ei sun sitä tarvitse juoda. Itse voisin hyvinkin, nuoruusaikojen muistoksi.
Uskollinen aviomies, joka rakastaisi minua. Semmonen mulle.
Waikea sanoa kun en muista mitään wanhan hywän ajan tuotetta!
Portteri-limonadia. En muista, minkä tehtaan tuote se oli, mutta se oli hyvää ja jotenkin aikuismaista penskan suussa. Se oli tummaa. Olisikohan muuten ollut Pyynikin tuote? Meillä sitä sai muistaakseni vain yhdestä kahvilasta.
Savupallasta saa muuten edelleen ainakin Prisman palvelutiskistä. Olen ostanut sitä viime kesänäkin.
Toiveet ja nostalgia maksaa....yli kolminkertainen hinta verrattuna saman firman potkuscootteriin...
no onhan toi kuitenkin vielä monta kertaa halvempi mitä torissa vanhoista risoista reuhakkeista pyynnit.