Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehiä ei kiinnosta laittaa viestiä deittisovelluksissa?

Vierailija
02.10.2025 |

Mitä ihmeen järkeä noissa edes olla sitten? Ensin annetaan tykkäyksien roikkua viikon ja sitten ei edes jutella. Mikä tässä on ideana?

Kommentit (124)

Vierailija
41/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko itse? Olen huomannut nimenomaan naisilla sitä että mätsätään mutta ei laiteta mitään. 99% naisista tekee niin. Itse kait laitan aina samantien viestin. Samoin että juttu jatkuu vaatii molemmilta aktiivisuutta. Ei minua ainakaan kiinnosta sellainen että nainen odottaa aina miehen aloitetta. Se on suoraan merkki lahnailusta.

Vierailija
42/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin miehenä kyllästyin tuohon avausviestin laittamiseen kun 150 viestistä yhteen sain vastauksen ja kyllä pidin kirjaa että tuli se 150 tuli täyteen niin silloin päätin että olen ennemmin yksin kun se että alkaisin keksimään jälleen jotain viestiä naiselle joka ei edes vastaa mitään. Jos nainen ei osoita kiinnostusta laittamalla avausviestin niin nainen saa jäädä omaan arvoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen pyrkii maksimoimaan ulkonäkönsä meikein, kuvakulmin ja filtterein, mutta jättää suorittamatta sen asian, joka eniten herättää miehissä kiinnostusta: olla aloitteellinen eli harvinainen nainen, jonka avausviestistä tulee ilmi, että naisella on persoonallisia ajatuksia ja huomiokykyä? Jostain syystä sen sijaan isoimman turn offin tarjoilu kiinnostaakin enemmän: ei avausviestiä tai lattean kliseinen 1-5 sanan avausviesti.

Kuulostaa siltä, että tuollainen nainen haluaa kohdata miehen, jota kiinnostaa naisessa ulkonäkö, ja muulla on sitten olemattoman vähän väliä.

Koska naisilla ei ole muuta tarjottavaa kuin ulkonäkö.

Myymällä ulkonäköä ostetaan rahaa.

Vierailija
44/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syystä tai toisesta ei saa vastausta kuin ehkä joka kymmenes kerta. No miksi siellä sitten vielä tulee oltua , on toinen kysymys. Sitten se se vastauskin, joka ensinäkin tulee joka 10. Kerta on yksitavuinen. Tai jos onkin joskus asiallinen vastaus , niin kyllä nekin hyytyy sitten. 

Vierailija
45/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään järkeä tehdä aloitetta tavallisen näköisenä ylipainoisena 4-kymppisenä naisena.

Vierailija
46/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on että suomalaiset naiset ovat ihan perässä vedettäviä. Miehen pitäisi keksiä keskustelunaiheet ja mitä tehdään. En ainakaan itse jaksa olla joku viihdyttäjä naisille.

Eräs ystäväni, mies, otti kumppanikseen mustan naisen. Nykyään on niin tyytyväinen kun on oikeasti itsenäinen ja määrätietoinen nainen elämässä. Joskus hiukan tulinen luonteeltaan, mutta johtuu kertomansa perusteella luonteesta, että tämä nainen ei jaksa mitään pelejä, pelleilyä ja haahuilua. 

Ihana katsoa illan istujaisissa heidän keskusteluitaan ja kemiaa. Välillä vähän kiivastakin, mutta koskaan ei loukata toista.

Vierailija
47/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä "iskin" mieheni keskustelupalstalta, en siis varsinaiselta deittijutulta. Laittoi kuvansa ja oli niin törkeän hyvännäköinen, joten pyysin tulee panee mua. Sen verran komia mies on, et jos baariinkin eksyi niin oli naisia kimpussa niin et sai rumimpia sohia drinkkisateenvarjolla poispäin. 

En mä nyt mitään tältä aloitteellisuudeltani odottanut, mutta sepä sitten tulikin. Ja pantiin tottakai. Pannaan edelleen.

Vierailija
48/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan avausviestin jokaiselle matchilleni, joka ei välitä horoskoopeista.

Tämä tarkoittaa noin 2 % naisista, eli noin yhtä vuodessa.

Noin 98 % naisten profiileissa lukee horoskooppi. Miksi se lukisi, jos nainen pitää horoskooppeja huuhaana?

Nainen: etkö ymmärrä miten iso turn-off miehille on, jos välität horoskoopeista?! Se vastaa sitä, että miehellä lukisi profiilissaan lempioluet ja lempijääkiekkojoukkueet jne.

Vierailija
49/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä "iskin" mieheni keskustelupalstalta, en siis varsinaiselta deittijutulta. Laittoi kuvansa ja oli niin törkeän hyvännäköinen, joten pyysin tulee panee mua. Sen verran komia mies on, et jos baariinkin eksyi niin oli naisia kimpussa niin et sai rumimpia sohia drinkkisateenvarjolla poispäin. 

En mä nyt mitään tältä aloitteellisuudeltani odottanut, mutta sepä sitten tulikin. Ja pantiin tottakai. Pannaan edelleen.

Mä oon sen verran epäsosiaalinen ja introvertti luonteeltani, että olisipa kamalaa oikeasti olla noin komea. Onneksi oon kauniistikin sanottuna ja maksimissaankin tavallisen ja mitään sanomattoman näköinen

Vierailija
50/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi edes matchaat niitä joilla lukee horoskooppi🙄

Sama kun jotkut miehet valittaa että saa matcheja vain läskeiltä tai yh:ilta

Vierailija
51/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään järkeä tehdä aloitetta tavallisen näköisenä ylipainoisena 4-kymppisenä naisena.

Tämä. Sinun roolisi on maata selällään hiljaa, kattoon katsoen ja laskien aikaa "koska tämä loppuu".

Vierailija
52/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitappa vaikka Mitä kuuluu viestiksi, se on tylsää ja turn off. Pitää keksiä mielenkiintoisempi keskustelunavaus.

Vierailija
53/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskooppi = turn-off

Avausviesti = turn-on

Katson kokonaisuutta. En halua riskeerata. Ehkä unelmieni naisella on horoskooppi vahingossa esillä tms.

Vierailija
54/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Sinun roolisi on maata selällään hiljaa, kattoon katsoen ja laskien aikaa "koska tämä loppuu".

Vain tätä olisi tarjolla jos tekisi alotteita, ei kiinnosta 😂 miehen tehdessä alotteen se joutuu edes esittämään että on kiinnostunut minusta ihmisenä

Vierailija
55/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder sopii paremmin 35-40V eronneille seksiseuran hakuun. Siinä se toimii tosi hyvin.

Samoin meille yli 5-kymppisille naisille. 

Vierailija
56/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

95% miehistä osaa kirjoittaa moi, olis hauska tavata. Ne loput 5% kykenee monipuolisempaan kommunikointiin.

95% miehistä tietää, että mahdollisuus saada mitään reaktiota naiselta on n 1% luokkaa.

Vierailija
57/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tiedostavat, että kannattaa suunnata energia naisille, jotka aidosti kiinnostavat. Nainen joka laittaa avausviestin muuttuu heti paljon kiinnostavammaksi. Miehet tykkää jutella naisille, jotka ovat heistä kiinnostuneita. Matcheista avausviesti laitetaan vain kiinnostavimmalle.

Jos nainen kokee jonkun miehen kiinnostavana, muttei laita tälle avausviestiä... Harva mies tällaista käytöstä arvostaa.

Jos mies on niin köyhä ettei voi kirjoitaa edes avausviestiä niin mitä hänellä on annettavaa suhteeseen?

Parempi kysymys on, mitä sinulla on annettavaa kenellekään? Edes tähän keskusteluun? Pelkkää lapsellista pelleilyä?

Vierailija
58/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu. Pu ppa vasuineenkin on ihan varmaan sängyn alla ja toinen komerossa ;DDDD Entä sulla?

-winner-

Vierailija
59/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan menisi deittisovellukseen? Idioottimaista toimintaa.

Naiset pitää jättää rauhaan arkielämässä joten tinder on ainoa vaihtoehto pariutumiseen.

Ei estä ahdistelusyytöksiä. Eli on vaan parempi pysyä erossa kokonaan. Saivat mitä halusivat.

Vierailija
60/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää sinua laittamasta viestiä?

Se ei ole naisen tehtävä laittaa viestiä.

Jep. Naisen tehtävä on olla täysin passiivinen. Kaikessa. Ikuisesti. Yksin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä