Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko tunnistanut tai kuvitellut tunnistavasi palstalta tuttuja? Onko sinut joskus tunnistettu?

Vierailija
21.05.2023 |

Miten on?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja ei. En usko, että kukaan tuntemani ihminen on yhtä pöljä kuin minä, että täällä viitsisi roikkua vajakkiseurassa.

Vierailija
2/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että kirjoittelet tänne Teppo. Teppo kiinni jäit, miten meni omasta mielestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein väsyneenä kaikki täällä kirjoittavat minusta. Työkaverit, sisarukset, omat lapset ja ehkä äitikin, myös naapurit aloittelevat haukkumisketjuja minusta. Pirteänä en näe niitä.

Vierailija
4/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo silloin joskus palstan alussa, veljenvaimo tunnisti kirjoitukseni muutamista yksityiskohdista. Silloin oli muutenkin vähän erilaista, tapasinkin muutaman palstailijan irl ja useamman kanssa kirjoittelin ihan meilejä. Silloin mitään fb:ta tai meseä ees vielä ollut

Vierailija
5/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo silloin joskus palstan alussa, veljenvaimo tunnisti kirjoitukseni muutamista yksityiskohdista. Silloin oli muutenkin vähän erilaista, tapasinkin muutaman palstailijan irl ja useamman kanssa kirjoittelin ihan meilejä. Silloin mitään fb:ta tai meseä ees vielä ollut

Suuttuiko?

Vierailija
6/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja ei.

Vierailija
7/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ja ei. En usko, että kukaan tuntemani ihminen on yhtä pöljä kuin minä, että täällä viitsisi roikkua vajakkiseurassa.

Täällä on noin miljoona kävijää päivässä.

Vierailija
8/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyikö suoraan asiasta? Oliko kiusallista?

Vierailija
9/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja kyllä. Ja olen siis molemmista varma

Vierailija
10/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja Tiitulle :)

Vierailija
11/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei varmasti ole miljoona eri kävijää.

Vierailija
12/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tunnistanut kaverin Kiihottavin kokemuksesi-seksiketjusta :Dddd Kirjoitustyyli ja kaikki (epätavalliset) faktat täsmäsivät: mitä kautta tutustuneet, miten tavanneet ensi kerran (asuivat eri maissa) jne Itse kuulin kaverilta tästä reissusta muut tapahtumat, mutta seksin yksityiskohdat tulivat vastaan pyytämättä vauvapalstalla :D Ovat edelleen yhdessä, tapahtumasta yli 5 vuotta.

Vierailija
13/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoni on tunnistettu vaikka aihe eri

Vierailija
14/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuttuiko?

Ei, en ole koskaan hänestä mitään negatiivista kirjoittanut, koska mukava ihminen. Oli joku gallupvastaus tms ja sen verran erikoinen juttu, että hän tunnisti minut siitä. 

Vierailija
15/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyikö suoraan asiasta? Oliko kiusallista?

Joo. Ei ollut, ihan lystikästä. Työkaverit tiesivät silloin myös, että roikuin palstalla, mulla kun oli jo muinoin av auki kakkosnäytön reunalla koko työpäivän

Vierailija
16/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymmentä ihmistä käy täällä satatuhatta kertaa päivässä. Jokainen kerta kirjautuu uudeksi käynniksi. Jos tilasto tehtäisiin puhnron tai ip-os. kautta, saataisiin todellinen kävijämäärä selville. Jotkut tietysti vain käyvät vilkaisemassa, eivätkä koskaan kirjoita mitään. Suosituimmissakaan ketjuissa ei ole kuin joitain satoja peukkuja annettu, siinä totuus siitä miljoonasta.

Vierailija
17/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v palstaillu, varmasti tunnistettu välillä, ja kaikki täällä palstailee, ihmisten yleinen huvi. Ja mitä vaan googlaa vaikka äitis niin tänne eksyy. Oma mieskin ja hänen ystävät paljastaneet et käyvät täällä naureskelemassa, eikä olla mitään lähiöporukkaa vaan ihan päinvastoin, ylempää keskiluokkaa, kaikki työelämässä korkealla tai yrittäjinä. Eiköhän tää ole ihan kaikkien huvia.

Vierailija
18/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl.

Vierailija
19/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinen mieheni tunnisti, että olin avautunut hänestä, muisti vielä vuosia jälkeenpäin mitä sinä päivänä oli tapahtunut. 😅

Vierailija
20/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

o

Vierailija kirjoitti:

Parikymmentä ihmistä käy täällä satatuhatta kertaa päivässä. Jokainen kerta kirjautuu uudeksi käynniksi. Jos tilasto tehtäisiin puhnron tai ip-os. kautta, saataisiin todellinen kävijämäärä selville. Jotkut tietysti vain käyvät vilkaisemassa, eivätkä koskaan kirjoita mitään. Suosituimmissakaan ketjuissa ei ole kuin joitain satoja peukkuja annettu, siinä totuus siitä miljoonasta.

Ei pidä paikkaansa, että vaan noin 20 ihmistä kävisi/pvä.

Tätä sivustoa mainostetaan esim. Ilta-Sanomissa joka päivä "vetävine otsikoineen", joten eiköhän porukkaa täällä liiku aika mukavasti.

Itse käyn täällä harvakseen enää nykyään, mutta olen huomannut, että sanomisiani täältä muutaman kerran lainattiin aiemmin ihan sanasta sanaan poliitikon suusta muka tulleena.