Oletko tunnistanut tai kuvitellut tunnistavasi palstalta tuttuja? Onko sinut joskus tunnistettu?
Kommentit (23)
Tiedän että kirjoittelet tänne Teppo. Teppo kiinni jäit, miten meni omasta mielestä
Oikein väsyneenä kaikki täällä kirjoittavat minusta. Työkaverit, sisarukset, omat lapset ja ehkä äitikin, myös naapurit aloittelevat haukkumisketjuja minusta. Pirteänä en näe niitä.
Joo silloin joskus palstan alussa, veljenvaimo tunnisti kirjoitukseni muutamista yksityiskohdista. Silloin oli muutenkin vähän erilaista, tapasinkin muutaman palstailijan irl ja useamman kanssa kirjoittelin ihan meilejä. Silloin mitään fb:ta tai meseä ees vielä ollut
Vierailija kirjoitti:
Joo silloin joskus palstan alussa, veljenvaimo tunnisti kirjoitukseni muutamista yksityiskohdista. Silloin oli muutenkin vähän erilaista, tapasinkin muutaman palstailijan irl ja useamman kanssa kirjoittelin ihan meilejä. Silloin mitään fb:ta tai meseä ees vielä ollut
Suuttuiko?
Vierailija kirjoitti:
En ja ei. En usko, että kukaan tuntemani ihminen on yhtä pöljä kuin minä, että täällä viitsisi roikkua vajakkiseurassa.
Täällä on noin miljoona kävijää päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Kysyikö suoraan asiasta? Oliko kiusallista?
Kyllä ja kyllä. Ja olen siis molemmista varma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ja ei. En usko, että kukaan tuntemani ihminen on yhtä pöljä kuin minä, että täällä viitsisi roikkua vajakkiseurassa.
No ei varmasti ole miljoona eri kävijää.
Olen tunnistanut kaverin Kiihottavin kokemuksesi-seksiketjusta :Dddd Kirjoitustyyli ja kaikki (epätavalliset) faktat täsmäsivät: mitä kautta tutustuneet, miten tavanneet ensi kerran (asuivat eri maissa) jne Itse kuulin kaverilta tästä reissusta muut tapahtumat, mutta seksin yksityiskohdat tulivat vastaan pyytämättä vauvapalstalla :D Ovat edelleen yhdessä, tapahtumasta yli 5 vuotta.
Provoni on tunnistettu vaikka aihe eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuttuiko?
Ei, en ole koskaan hänestä mitään negatiivista kirjoittanut, koska mukava ihminen. Oli joku gallupvastaus tms ja sen verran erikoinen juttu, että hän tunnisti minut siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyikö suoraan asiasta? Oliko kiusallista?
Joo. Ei ollut, ihan lystikästä. Työkaverit tiesivät silloin myös, että roikuin palstalla, mulla kun oli jo muinoin av auki kakkosnäytön reunalla koko työpäivän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikymmentä ihmistä käy täällä satatuhatta kertaa päivässä. Jokainen kerta kirjautuu uudeksi käynniksi. Jos tilasto tehtäisiin puhnron tai ip-os. kautta, saataisiin todellinen kävijämäärä selville. Jotkut tietysti vain käyvät vilkaisemassa, eivätkä koskaan kirjoita mitään. Suosituimmissakaan ketjuissa ei ole kuin joitain satoja peukkuja annettu, siinä totuus siitä miljoonasta.
22v palstaillu, varmasti tunnistettu välillä, ja kaikki täällä palstailee, ihmisten yleinen huvi. Ja mitä vaan googlaa vaikka äitis niin tänne eksyy. Oma mieskin ja hänen ystävät paljastaneet et käyvät täällä naureskelemassa, eikä olla mitään lähiöporukkaa vaan ihan päinvastoin, ylempää keskiluokkaa, kaikki työelämässä korkealla tai yrittäjinä. Eiköhän tää ole ihan kaikkien huvia.
Silloinen mieheni tunnisti, että olin avautunut hänestä, muisti vielä vuosia jälkeenpäin mitä sinä päivänä oli tapahtunut. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
o
Vierailija kirjoitti:
Parikymmentä ihmistä käy täällä satatuhatta kertaa päivässä. Jokainen kerta kirjautuu uudeksi käynniksi. Jos tilasto tehtäisiin puhnron tai ip-os. kautta, saataisiin todellinen kävijämäärä selville. Jotkut tietysti vain käyvät vilkaisemassa, eivätkä koskaan kirjoita mitään. Suosituimmissakaan ketjuissa ei ole kuin joitain satoja peukkuja annettu, siinä totuus siitä miljoonasta.
Ei pidä paikkaansa, että vaan noin 20 ihmistä kävisi/pvä.
Tätä sivustoa mainostetaan esim. Ilta-Sanomissa joka päivä "vetävine otsikoineen", joten eiköhän porukkaa täällä liiku aika mukavasti.
Itse käyn täällä harvakseen enää nykyään, mutta olen huomannut, että sanomisiani täältä muutaman kerran lainattiin aiemmin ihan sanasta sanaan poliitikon suusta muka tulleena.