Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehiä ei kiinnosta laittaa viestiä deittisovelluksissa?

Vierailija
02.10.2025 |

Mitä ihmeen järkeä noissa edes olla sitten? Ensin annetaan tykkäyksien roikkua viikon ja sitten ei edes jutella. Mikä tässä on ideana?

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä passiivisuutta toivottavana ominaisuutena. Nyt sinulla nainen on hyvä tilaisuus odottaa, että et ole passiivinen. Jatkossa minä olisin niin aktiivinen, että heikkoja naisia hirvittäisi.

Yksi lause riittää. Copypasteta se vaikka tästä: Tässä mä nyt olen.

Vierailija
82/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Passiivisuus on femiininen ominaisuus. Haluan maskuliinisen miehen.

Kerrankin joku nainen myöntää, että naiset ovat aloitekyvyttömiä ja avuttomia. Sitten ihmetellään miksi naisia ei ole niin paljon johtajina.

Miesprinsessa vonkuu pillua ja prinsessakohtelua vauvapalstalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä passiivisuutta toivottavana ominaisuutena. Nyt sinulla nainen on hyvä tilaisuus odottaa, että et ole passiivinen. Jatkossa minä olisin niin aktiivinen, että heikkoja naisia hirvittäisi.

Yksi lause riittää. Copypasteta se vaikka tästä: Tässä mä nyt olen.

Eli helpon p*llun perässä. Kaikki käy. Sitten itket kun vain läskit ja yh:t on aktiivisia. Kauniiden ei tarvitse olla

Vierailija
84/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse eivät naiset laita mitään. Mitä oikein haluatte mykkäilyllä? Sitten jos itse laitan pitkän viestin, olette "oi olipas ihanasti sanottu, tottakai kiinnostaa tutustua" mikä ihme siinä on että ollaan kuin perunat pellossa, mitään ei tapahdu jos mies ei ole aktiivinen.

Vierailija
85/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde tai edes tapailu passivisen henkilön kanssa ei kuulosta houkuttelevalta.

Vierailija
86/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse eivät naiset laita mitään. Mitä oikein haluatte mykkäilyllä? Sitten jos itse laitan pitkän viestin, olette "oi olipas ihanasti sanottu, tottakai kiinnostaa tutustua" mikä ihme siinä on että ollaan kuin perunat pellossa, mitään ei tapahdu jos mies ei ole aktiivinen.

Koska jos nainen tekee alotteen, luulette että se tarkoittaa että nyt irtoo helposti

Vierailija
87/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde tai edes tapailu passivisen henkilön kanssa ei kuulosta houkuttelevalta.

Niinpä, siksi en tapaile passiivisia miehiä. 

Vierailija
88/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa tykkäyksen roikkuminen? Mistä nainen tietää onko mies laittanut tykkäyksen tänään vai viisi kuukautta sitten?

Matchin iän näkee, tykkäyksen ei.

Se tarkoittaa sitä, että toinen on laittanut sinulle tykkäyksen, mutta tykkäyksen saanut ikäänkuin miettii, eikä vastaa siihen heti. 

Vierailija
89/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne muodokkaimmat, kauneimmat ja kiinnostavimmat naiset laita avausviestejä, ja me loput kelvataan vaan seksiin joten ihan turha laittaa aloitusviestejä.

Vierailija
90/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska jos nainen tekee alotteen, luulette että se tarkoittaa että nyt irtoo helposti

Miksi ihmeessä nainen, nimenomaan nainen itse on aina se jolla on vain seksi mielessä. Minulla on ollut nyt kesän aikana vaikka kuinka paljon mätsejä, ollaan tavattu ja tutusteltu kaikessa rauhassa, oikein mukavia ihmisiä, mutta kenenkään kanssa ei olla ollenkaan juteltu seksistä. Naisille tuntuu olevan joku pakkomielle olla aina ensimmäisenä sitä mieltä että mies ei halua mitään muuta kuin seksiä ja siitä tuntuu olevan vaikea päästä yli. Miksi? Sitten kun lopulta huomataan että on väärässä ylistetään miestä kokoajan. 

Vierailija
91/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitten itket kun vain läskit ja yh:t on aktiivisia. Kauniiden ei tarvitse olla."

Tapaan mieluummin aktiivisen 7/10 naisen kuin passiivisen 9/10 naisen.

Jos nainen on runsaasti ylipainoinen niin en ole hänelle tykkäystä pistänyt. Yh-äideistäkin vain harvoille ja yleensä kaverimielellä.

Harvalle 9/10 naiselle olen tykkäystä pistänyt, koska yleensä heillä ei ole profiilitekstiä. Tai on lyhyt tai huono sellainen.

Vierailija
92/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä nainen, nimenomaan nainen itse on aina se jolla on vain seksi mielessä. Minulla on ollut nyt kesän aikana vaikka kuinka paljon mätsejä, ollaan tavattu ja tutusteltu kaikessa rauhassa, oikein mukavia ihmisiä, mutta kenenkään kanssa ei olla ollenkaan juteltu seksistä. Naisille tuntuu olevan joku pakkomielle olla aina ensimmäisenä sitä mieltä että mies ei halua mitään muuta kuin seksiä ja siitä tuntuu olevan vaikea päästä yli. Miksi? Si

Siksi, koska kokemuksen mukaan 99% on vain seksin perässä. Ei nainen voi tietää mistään että joku on se harvinainen 1%.

Vierailija
93/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelevatko naiset ihan tosissaan, että passiivinen nainen on jotenkin houkutteleva? Siis sellainen, joka ei tee aloitetta ja lähetä viestiä? Miksi ihmeessä? Onko niin vaikeaa asettautua miehen asemaan?

Vierailija
94/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se tarkoittaa sitä, että toinen on laittanut sinulle tykkäyksen, mutta tykkäyksen saanut ikäänkuin miettii, eikä vastaa siihen heti."

Tykkäys mille? Deittiprofiilille vai viestille?

Tykkäykset profiilille voi jättää "roikkumaan", jos maksaa sovelluksesta. Harva maksaa.

Vierailija
95/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä nainen, nimenomaan nainen itse on aina se jolla on vain seksi mielessä. Minulla on ollut nyt kesän aikana vaikka kuinka paljon mätsejä, ollaan tavattu ja tutusteltu kaikessa rauhassa, oikein mukavia ihmisiä, mutta kenenkään kanssa ei olla ollenkaan juteltu seksistä. Naisille tuntuu olevan joku pakkomielle olla aina ensimmäisenä sitä mieltä että mies ei halua mitään muuta kuin seksiä ja siitä tuntuu olevan vaikea päästä yli. Miksi? Si

Siksi koska se on 95% miehistä joille tavis nainen kelpaa vain kertakäyttöön. Itse blokkaan saman tien jos jutut menee seksuaaliseksi ennen kun on edes yritetty tutustua. Sulla menee siis hyvin jos on matcheja ja treffejä 👍

Vierailija
96/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tykkäilette kaikkien muidenkin naisten kanssa eniten niistä komeista jännämiesten profiileista, niin heillä on niin paljon valinnanvaraa ettei tarvitse kenellekään lähettää ekaa viestiä. Aivan kuten valtaosalla naisista, mätsejä on niin paljon kun ei vaan malta lopettaa sitä tykkäilyä ja keskittyä edes muutamaan kerrallaan.

90% miehistä ei saa juuri yhtään mätsejä. Heillä ei todellakaan ole varaa olla viestittelemättä eka, eli koska valitit sitä että miehet ei kirjoita ensin, paljastit heti että tykkäilet ainoastaan parhaimpien miesten profiileista. 

Vierailija
97/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tavisnainen ei kelpaa mihinkään käyttöön. Ja tuskin monelle muullekaan. Miehet laittaa deittisovelluksessa tykkäyksen 20-40 %:lle naisista. Sehän tarkoittaa, että juuri kukaan mies ei laita tykkäystä naiselle, jota pitää tavisnaisena eli keskivertonaisena.

Jotkut harvat poikkeukset saattaa olla jotka laittaa joka toiselle tai useammallekin naiselle tykkäyksen. Mutta noille miehille juuri kukaan nainen ei laita tykkäystä. Koska ovat tavismiestä epäkiinnostavampia miehiä.

Vierailija
98/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sitten itket kun vain läskit ja yh:t on aktiivisia. Kauniiden ei tarvitse olla."

Tapaan mieluummin aktiivisen 7/10 naisen kuin passiivisen 9/10 naisen.

Jos nainen on runsaasti ylipainoinen niin en ole hänelle tykkäystä pistänyt. Yh-äideistäkin vain harvoille ja yleensä kaverimielellä.

Harvalle 9/10 naiselle olen tykkäystä pistänyt, koska yleensä heillä ei ole profiilitekstiä. Tai on lyhyt tai huono sellainen.

Suurin osa miehistä laittaa tykkäyksen kaikille naisille. Eli eivät ole juuri siitä kyseisestä naisesta kiinnostuneita, eli turhaa laittaa aloitusviestiä. Viestistä ja viestin sävystä näkee kyllä onko mies oikeasti kiinnostunut. 7-9/10 naisille riittää kyllä tuhansittain muitakin kiinnostuneita. 

Vierailija
99/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, jos sä saat matchin, se ei automaattisesti tarkoita sitä, että se toinen osapuoli alkaa viestitellä sun kanssa. Oletettavasti sillä toisella osapuolella on sun lisäksi useita muitakin matcheja, ja hän todennäköisesti alkaa viestitellä  kiinnostavimman kanssa. 

Todennäköisesti sinä vaan et ole se kiinnostavin.

Vierailija
100/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tavisnainen ei kelpaa mihinkään käyttöön. Ja tuskin monelle muullekaan. Miehet laittaa deittisovelluksessa tykkäyksen 20-40 %:lle naisista. Sehän tarkoittaa, että juuri kukaan mies ei laita tykkäystä naiselle, jota pitää tavisnaisena eli keskivertonaisena.

Jotkut harvat poikkeukset saattaa olla jotka laittaa joka toiselle tai useammallekin naiselle tykkäyksen. Mutta noille miehille juuri kukaan nainen ei laita tykkäystä. Koska ovat tavismiestä epäkiinnostavampia miehiä.

Milläs sitten selität tämän hyvin taviksen, ylipainoisen40+  mamman tuhannet tykkäykset 😂😂 mutta muutamat harvat avausviestit ja vielä harvemmat treffit. Jokaisen kanssa joka jutteli mukavia (ei seksijuttuja) ja pyysi treffeille lähdin treffeille.