Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehiä ei kiinnosta laittaa viestiä deittisovelluksissa?

Vierailija
02.10.2025 |

Mitä ihmeen järkeä noissa edes olla sitten? Ensin annetaan tykkäyksien roikkua viikon ja sitten ei edes jutella. Mikä tässä on ideana?

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen pyrkii maksimoimaan ulkonäkönsä meikein, kuvakulmin ja filtterein, mutta jättää suorittamatta sen asian, joka eniten herättää miehissä kiinnostusta: olla aloitteellinen eli harvinainen nainen, jonka avausviestistä tulee ilmi, että naisella on persoonallisia ajatuksia ja huomiokykyä? Jostain syystä sen sijaan isoimman turn offin tarjoilu kiinnostaakin enemmän: ei avausviestiä tai lattean kliseinen 1-5 sanan avausviesti.

Kuulostaa siltä, että tuollainen nainen haluaa kohdata miehen, jota kiinnostaa naisessa ulkonäkö, ja muulla on sitten olemattoman vähän väliä.

Ihan kuin sen profiilin koko tarkoitus olisi saada sen psykoottisen seksiaalirikollisen huomio...

Vierailija
62/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tiedostavat, että kannattaa suunnata energia naisille, jotka aidosti kiinnostavat. Nainen joka laittaa avausviestin muuttuu heti paljon kiinnostavammaksi. Miehet tykkää jutella naisille, jotka ovat heistä kiinnostuneita. Matcheista avausviesti laitetaan vain kiinnostavimmalle.

Jos nainen kokee jonkun miehen kiinnostavana, muttei laita tälle avausviestiä... Harva mies tällaista käytöstä arvostaa.

Eikös se ollut niinpäin että miehet haluaa saalistaa ja aloitteellinen nainen on liian helppo?

Tätä ne naiset täällä aina miehenä esiintyen viljelee, ettei tarvitsisi itse tehdä sitä aloitetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa tykkäyksen roikkuminen? Mistä nainen tietää onko mies laittanut tykkäyksen tänään vai viisi kuukautta sitten?

Matchin iän näkee, tykkäyksen ei.

Vierailija
64/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää miehet Bumbleen jos haluatte naisilta viestejä!

Vierailija
65/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään järkeä tehdä aloitetta tavallisen näköisenä ylipainoisena 4-kymppisenä naisena.

Tämä. Sinun roolisi on maata selällään hiljaa, kattoon katsoen ja laskien aikaa "koska tämä loppuu".

Vain tätä olisi tarjolla jos tekisi alotteita, ei kiinnosta 😂 miehen tehdessä alotteen se joutuu edes esittämään että on kiinnostunut minusta ihmisenä

Juuri näin. Jotta sinun ei tarvitsisi tehdä senkään vertaa.

Vierailija
66/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos tää haluais naisen tekevän aloitteen niin se ois Bumblessa!"

Olen Bumblessa. En silti muuallakaan laita aloitteita juuri koskaan.

Vierailija
67/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetko sitten aina laittavat viestiä miehelle?

Vierailija
68/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset laittavat 75 % Tinderin avausviesteistä.

Vierailija
69/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään järkeä tehdä aloitetta tavallisen näköisenä ylipainoisena 4-kymppisenä naisena.

Tämä. Sinun roolisi on maata selällään hiljaa, kattoon katsoen ja laskien aikaa "koska tämä loppuu".

Vain tätä olisi tarjolla jos tekisi alotteita, ei kiinnosta 😂 miehen tehdessä alotteen se joutuu edes esittämään että on kiinnostunut minusta ihmisenä

Juuri näin. Jotta sinun ei tarvitsisi tehdä senkään vertaa.

Projisoit nyt omia toiveitasi, olla tekemättä mitään sängyssä tai muutenkaan. En halua perässä vedettävää miestä. Jos mies ei pysty tekemään alotetta tai pyytämään treffeille ei se pysty mihinkään muuhunkaan ja siksi se onkin ikisinkku tai jätetty.

Vierailija
70/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivisuus on femiininen ominaisuus. Haluan maskuliinisen miehen.

Vierailija
71/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen haluaa pelkkää seksiä, silloin kannattaa tehdä aloite. Koska miehet panee lähes mitä vaan.

Vierailija
72/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies joka ei tee aloitetta mulle on feminiininen." suomeksi "Mies joka ei tee aloitetta mulle tekee sen niille, jotka ovat minua muodokkaampia ja kiinnostavampia."

Vierailija
73/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinatyrkyt markkinoilla 

Vierailija
74/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupaatko olla tekemättä metoota jos miehenä lähestyn sinua rohkeasti vaikkapa kaupassa tai lenkkipolulla?

Vierailija
75/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut aloitusviestin kymmenille miehille. 100% tapauksista miestä ei selvästi keskustelu kiinnosta, ja he odottavat minun vetävän sitä myös jatkossa. Vastaavat vain laiskasti, koska luulevat että aloitteellinen nainen = helppoa seksiä, joten samapa se on  katsoa heruuko helposti. Oikeasti kiinnostuneet miehet ovat olleet 100% niitä jotka myös aloittavat keskustelun (mutta Huom, 100% keskustelun Aloittavista ei ole kiinnostuneita, vaan ainakin 95% on niitä "katsotaan heruuko helpolla" niistäkin). 

Vierailija
76/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mies joka ei tee aloitetta mulle on feminiininen." suomeksi "Mies joka ei tee aloitetta mulle tekee sen niille, jotka ovat minua muodokkaampia ja kiinnostavampia."

Eihän se mies sitten ole femiininen jos jahtaa niitä kiinnostavampia naisia. Minä en ole vaan tarpeeksi kiinnostava 😂 Todistit juuri ettei naisten kannata tehdä alotteita.

Vierailija
77/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan, jos olet sopivan ikäinen, kohtelias etkä ala vittumaiseksi jos kieltäydyn. Silloin lupaan kiittää kauniisti!

Vierailija
78/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin joku nainen myöntää, että naiset ovat aloitekyvyttömiä ja avuttomia. Sitten ihmetellään miksi naisia ei ole niin paljon johtajina.

Vierailija
79/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän luulen, että tämä on nykypäivänä ongelmana sukupuolesta riippumatta. Halutaan olla täydellisiä, eikä kestetä mahdollisia pakkeja. Viesteillä pommittavat sitten vähän vähemmän viehättävät yksilöt.

Vierailija
80/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä Jyväskylän nainen, odotan edelleen avausviestiäsi.

Etunimesi alkaa J-kirjaimella.

Tuskin luet tätä, ehkä kulutat aikaasi TikTokissa tms.