Miksi miehiä ei kiinnosta laittaa viestiä deittisovelluksissa?
Mitä ihmeen järkeä noissa edes olla sitten? Ensin annetaan tykkäyksien roikkua viikon ja sitten ei edes jutella. Mikä tässä on ideana?
Kommentit (154)
Koska ne ei osaa lukea ja kirjoittaa. Eikä ne etsi kumppania vaan ilmaista panoa. Tule pois alentamasta itseäsi siellä.
Vierailija kirjoitti:
Leikkivät prinsessoja tai elävät jossain alfapsykooseissaan.
Itse poistan vaan mätsin jos mies paljastuu tällaiseksi keräilijäksi. Jos haluan mieheltä jotakin niin saatan itse aloittaa keskustelun, tätä tapahtuu kyllä todella harvoin.
Kerro olevasi itse keräilijä, sanomatta että olet keräilijä
Ai että...
Kaikki hyvät miehet tietää millainen saasta nainen onkaan kun se joutuu tyytymään deittisovelluksiin (eikä kelpaa edes siellä)
Vierailija kirjoitti:
Totuus on että suomalaiset naiset ovat ihan perässä vedettäviä. Miehen pitäisi keksiä keskustelunaiheet ja mitä tehdään. En ainakaan itse jaksa olla joku viihdyttäjä naisille.
Olen melko samaa mieltä, mutta onneksi tänä päivänä on paljon sovelluksissa muitakin joiden kanssa voi deittailla ja alkaa suhteeseen ja monesti muusta kulttuurista tullut on jo sen eri taustan takia mielenkiintoisempi.
Mies laittaa ensimmäisenä viestiä että mitäs sinne kuuluu ja vastaan kertomalla esim. mitä olen tehnyt sinä päivänä ja esitän vastakysymyksen ja toisenkin. Mies vastaa, mutta puhuu vain itsestään, ei ota koppia mistään mitä olin juuri kertonut, että keskustelu olisi vuorovaikutteista. Olen kuitenkin kiinnostunut ja kohtelias, joten jatkan juttua hänen tekemisistään yms. ja kysyn vielä jotain lisää. Edelleen hän puhuu vain itsestään. Ei vastakysymyksiä.
On oikeasti kiinnostunut vain itsestään ja oman egonsa pönkittämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Mies laittaa ensimmäisenä viestiä että mitäs sinne kuuluu ja vastaan kertomalla esim. mitä olen tehnyt sinä päivänä ja esitän vastakysymyksen ja toisenkin. Mies vastaa, mutta puhuu vain itsestään, ei ota koppia mistään mitä olin juuri kertonut, että keskustelu olisi vuorovaikutteista. Olen kuitenkin kiinnostunut ja kohtelias, joten jatkan juttua hänen tekemisistään yms. ja kysyn vielä jotain lisää. Edelleen hän puhuu vain itsestään. Ei vastakysymyksiä.
Vai ei osannut mies vastata tavalla jota olisit toivonut. Jaksuja.
Vierailija kirjoitti:
Mutta itse et voi mitenkään panna viestiä ensimmäisenä? Koska passiivisuus on naisten ominaisuua?
No kun naisia ei kiinnosta jutella. Yhdellä viestillä ei vielä tutustu ja naiset yleensä lopettaa yhden viestin jälkeen vaikka olisi asiallinen viesti.
Vierailija kirjoitti:
Oman egon pönkittäminen on naisten yksinoikeus...
metoo.
nainen kyllä tekee aloitteen, jos on kiinnostunut. miehen ei kannata ottaa metoon riskiä.
Vierailija kirjoitti:
Passiivisuus on femiininen ominaisuus. Haluan maskuliinisen miehen.
Juurikin tämä. Tasa-arvo ym asiat ovat tapahtueneet niin nopeasti ettei ihmisen biologia pysy perässä. Esim hormonitoiminta (mies-nais hormonit) on ollut useita tuhansia vuosia tietynlainen, se ei muutu muutamassa tai edes muutamassa kymmenessä vuodessa. Ihmisten asenteissa ilmeisesti muutos nopeampaa, mutta ei ihmisen biologiassa ja hormonitoiminnassa. Ne ohjaavat osaltaan ihmisen toimintaa. Jos aihe kiinnostaa, kehotan ottamaan selvää. Se selkeyttää sitä syytä miksi naisilla on enempi taipumus tiettyihin toimintamalleihin ja miehillä taas tietynlaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Leikkivät prinsessoja tai elävät jossain alfapsykooseissaan.
Itse poistan vaan mätsin jos mies paljastuu tällaiseksi keräilijäksi. Jos haluan mieheltä jotakin niin saatan itse aloittaa keskustelun, tätä tapahtuu kyllä todella harvoin.
Kauanko odotat aloitetta?
"Suurin osa miehistä ei pidä aloitteellisista naisista."
Mistä olet saanut tämän "tiedon"? Älä vain sano, että täältä vauvapalstalta. Onko kukaan mies todella ikinä sanonut näin?
Aikaisempi kommentoija oli aivan oikeassa. Aloitteen tekevä nainen erottuu heti edukseen, koska on niin äärimmäisen harvinaista, että nainen uskaltaa panna itsensä likoon. Ja sitten tosiaan ihmetellään miksi naisia on niin vähän johtajina...