Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ylipaino alkanut häiritä yhä enemmän

Vierailija
02.10.2025 |

Ei se aiemmin ole juurikaan haitannut, koska on ollut lievää ylipainoa, mutta vuosi vuodelta sitä tulee enemmän. Nyt se on alkanut mielestäni jo vaikuttaa hänen yleiseen jaksamiseen ja olen siitä jo yrittänyt ystävällisesti huomauttaa. Olen panostanut ruokahankinnoissa terveellisiin tuotteisiin ja tsempannut lähtemään kanssani lenkille. Hän ei kuitenkaan ole muuttanut tapojaan terveellisempään suuntaan. Tässä huolettaa nyt terveys ja rehellisesti sanottuna rähjäinen ulkonäkökin alkaa vähitelleen harmittamaan. En oikein tiedä mitä tässä voisi tehdä. Apua!

Onko miehesi ylipainoinen?

Vaihtoehdot

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ukko on lihonnut niin paljon, että haittaa seksielämää. Ei sen munaa kohta enää tynnyrin alta edes näe ja ukko on kuin mursu mun päällä 😳

Kirjoitat kuin olisit joku huåra.

Huårathan ei välitä mahasta vaan ainoastaan rahasta😂

Vierailija
42/98 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te naiset olette valinneet tuollaisia lössyköitä puolisoksenne?

Ei se avioituessa ollut lihava, vaan  20 v myöhemmin

Lössykkä silti kun antaa lihoa itsensä noin.

Mulla puoliso on aina ollut tanakka. Leveä persus ja mahaa. Mutta silti aina erittäin kovassa kunnossa. Urheilee joka päivä, tekee marathoneja, triathlonia, vaeltaa metsässä metsästysreissuilla jne.

Jotkut vain ovat.

Ei ole minun mielestäni ihannevartalo, mutta silti olen siihen joskus rakastunut.

<

En puhu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla puoliso on aina ollut tanakka. Leveä persus ja mahaa. Mutta silti aina erittäin kovassa kunnossa. Urheilee joka päivä, tekee marathoneja, triathlonia, vaeltaa metsässä metsästysreissuilla jne.

Jotkut vain ovat.

Ei ole minun mielestäni ihannevartalo, mutta silti olen siihen joskus rakastunut.

On kyllä ihan todella vaikea uskoa että joku pullukka juoksisi useamman maratonin elämässään.

No näin on tehnyt. Ja myös täysiä triathloneja. On täysin eri tyyppiä kuin ne kuivan kesän oravat, jotka näissä yleensä viihtyvät, mutta siellä painaa. Ui nopeammin kuin presidenttimme.

Vierailija
44/98 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vain ovat.

Ei ole minun mielestäni ihannevartal

Kannattaa siis joskus vaivautua edes tien laidalle maratontapahtumassa (kun kuntosi ei riitä osallistumaan), niin pääset näkemään omin silmin pullukoita maratoonareita.

Itse olen nähnyt isovatsaisen miehen tulevan maaliin 180 km:n ultrajuoksussakin ihan livenä.

Vierailija
45/98 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee ihan mitä tahdot sulla on yksi elämä! Olet ehdottanut. Voitko sanoa, ettei hän sytytä sinua sängyssä enää? Melko suora kommentti, mutta voihan sen sanoa hienovaraisesti esim. tv:tä katsomalla kommentoit jotakin vatsatonta nuorukaista... Elinkin erottuu paremmin, kun ei ole vatsaa. Itse tykkään lihaksikkaista vatsattomista miehistä - ei ihan ääritapauksista, mutta... kyllä miehessä lihakset on se, mikä kiihottaa ;-) Jotenkin se, että mies pitää kroppansa kurisas, kielii myös muista asioista, jotka pysyvät hänellä "kurissa"...

Mutta saako naiselle sanoa näin? Täällä kyllä osataan kivittää kun naisesta sanotaan samalla tavalla

Vierailija
46/98 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran seurustelin lihavan kanssa ja sitä virhettä en enää ikinä tee! Ravintolaruokaa haettiin kotiin mutta ei koskaan halunnut syödä ravintolassa koska oli lihava ja ihmiset tuijotti. Ei käyty kulttuuritapahtumissa koska ihmiset tuijotti. Ei suostunut kävelylenkeille koska ihmiset tuijotti. Mitään muuta ei tehty kun oltiin vain kotona ja syötiin. Seksikin oli per seestä koska ei pystynyt, halusi vain suuseksiä. Pahin oli varmaan silloin kun asui vielä äitinsä kanssa ja tien toisella oli puolella oli r-kioski niin ei ees sinne kävellyt vaan ajoi autolla. varokaa lihavia ihmisiä!

Vierailija
47/98 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vain o

Olen minä livenäkin noita nähnyt, väkisinkin niitä näkee.

Vierailija
48/98 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ukko on lihonnut niin paljon, että haittaa seksielämää. Ei sen munaa kohta enää tynnyrin alta edes näe ja ukko on kuin mursu mun päällä 😳

No hyi! Kuulostaa aivan hirveältä. Jopa ällöttävältä.

Vierailija
49/98 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkös sinä ole lihonnut? Vai ettekö syö samoja ruokia?

Vierailija
50/98 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vain ovat.

On kyllä ihan t

Kyllä. Telkkarista lähinnä seuraan pätkiä jos niitä näytetään, ja somesta. Yhden ainutta pullukkaa en ole koskaan nähnyt maratonilla, mutta en toki ole nähnyt kaikkia osallistujia.

Hahaha.😂

Eli et itse juokse, mutta telkkarista olet nähnyt? Ja tekee mieli esittää asiantuntevia kommentteja?

Vierailija
51/98 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkuisen pyöreä tuo mieheni on mutta ei vedä vertaa minun kiloilleni. Ollaan molemmat vaan niin iloisia ja onnellisia. M 98kg, minä 102 kg.

Kaikki tosikot nyt kiireesti alapeukuttamaan!

Mitä hassua on lihavuudessa? 

Vierailija
52/98 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee ihan mitä tahdot sulla on yksi elämä! Olet ehdottanut. Voitko sanoa, ettei hän sytytä sinua sängyssä enää? Melko suora kommentti, mutta voihan sen sanoa hienovaraisesti esim. tv:tä katsomalla kommentoit jotakin vatsatonta nuorukaista... Elinkin erottuu paremmin, kun ei ole vatsaa. Itse tykkään lihaksikkaista vatsattomista miehistä - ei ihan ääritapauksista, mutta... kyllä miehessä lihakset on se, mikä kiihottaa ;-) Jotenkin se, että mies pitää kroppansa kurisas, kielii myös muista asioista, jotka pysyvät hänellä "kurissa"...

Mutta saako naiselle sanoa näin? Täällä kyllä osataan kivittää kun naisesta sanotaan samalla tavalla

Eli itsekin kerrot, että naisille sanotaan ylipainosta. Itse toivoisin, että puhuttaisiin kaikista asioista, mutta ryhdyttäisiin sitten myös tekemään asialle jotakin. Eli laihduttamaan ensisijaisesti ruokavaliolla, joka on 80 - 90% siitä painon pudotuksesta. 

Vierailija
53/98 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran seurustelin lihavan kanssa ja sitä virhettä en enää ikinä tee! Ravintolaruokaa haettiin kotiin mutta ei koskaan halunnut syödä ravintolassa koska oli lihava ja ihmiset tuijotti. Ei käyty kulttuuritapahtumissa koska ihmiset tuijotti. Ei suostunut kävelylenkeille koska ihmiset tuijotti. Mitään muuta ei tehty kun oltiin vain kotona ja syötiin. Seksikin oli per seestä koska ei pystynyt, halusi vain suuseksiä. Pahin oli varmaan silloin kun asui vielä äitinsä kanssa ja tien toisella oli puolella oli r-kioski niin ei ees sinne kävellyt vaan ajoi autolla. varokaa lihavia ihmisiä!

Pakko kysyä, että mihin tällaisessa ihmisessä ihastuit?

Vierailija
54/98 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vain ovat.

<

Missä kommentissa olen esittänyt olevani asiantuntija? Sanoin etten usko pullukoiden juoksevan maratoneja. En ole ikinä nähnyt edes hieman pulleaa maratoonaria, eivätkä fysiikan laitkaan tue väitettä että niin tapahtuisi. Olen nähnyt materiaalia maratoneista monessa paikassa.

Miksi tämä nyt ahdistaa? En itsekään jaksaisi todellakaan juosta maratonia vaikka olen hoikka.

Vierailija
55/98 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli itsekin kerrot, että naisille sanotaan ylipainosta. Itse toivoisin, että puhuttaisiin kaikista asioista, mutta ryhdyttäisiin sitten myös tekemään asialle jotakin. El

Tarkotin tietenkin kun täällä ollut samantyylinen avaus mutta kohteena oli ylipainoinen nainen, silloin kyllä haukuttiin pinnalliseksi siaksi.

Vierailija
56/98 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miksi ahdistaa? Koska jokainen, joka on yhdessäkään massamaratonitapahtumassa käynyt, on näitä pullukoita maratoonareita nähnyt. Mutta sinä täysin tietämättä asiasta mitään, sitkeästi jankutat valheellista väitettäsi.

Vierailija
57/98 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, miksi ahdistaa? Koska jokainen, joka on yhdessäkään massamaratonitapahtumassa käynyt, on näitä pullukoita maratoonareita nähnyt. Mutta sinä täysin tietämättä asiasta mitään, sitkeästi jankutat valheellista väitettäsi.

Minun väitteeni ei ole millään tapaa valheellinen. Sanoin etten usko pullukoiden juoksevan maratoneja, ja etten ole koskaan nähnyt pullukkaa maratoonaria. Kaksi kylmää faktaa.

Vierailija
58/98 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ääliössä ottaa päähän, että kuvittelee tietävänsä asiat paremmin, kuin näihin tapahtumiin osallistujat. Mikä lie ylivertaisuusharha hänellä?

Vierailija
59/98 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat naiset haukkuu lihavia miehiä, hohhoijaa taas. Vähän luulen että te kirjoittelijat olette missimitoissa 

Vierailija
60/98 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ääliössä ottaa päähän, että kuvittelee tietävänsä asiat paremmin, kuin näihin tapahtumiin osallistujat. Mikä lie ylivertaisuusharha hänellä?

Mitä ihmettä oikein lussutat? En ole väittänyt tietäväni yhtään mitään ketään paremmin. Luetko jotain toista ketjua välillä vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi