Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ylipaino alkanut häiritä yhä enemmän

Vierailija
02.10.2025 |

Ei se aiemmin ole juurikaan haitannut, koska on ollut lievää ylipainoa, mutta vuosi vuodelta sitä tulee enemmän. Nyt se on alkanut mielestäni jo vaikuttaa hänen yleiseen jaksamiseen ja olen siitä jo yrittänyt ystävällisesti huomauttaa. Olen panostanut ruokahankinnoissa terveellisiin tuotteisiin ja tsempannut lähtemään kanssani lenkille. Hän ei kuitenkaan ole muuttanut tapojaan terveellisempään suuntaan. Tässä huolettaa nyt terveys ja rehellisesti sanottuna rähjäinen ulkonäkökin alkaa vähitelleen harmittamaan. En oikein tiedä mitä tässä voisi tehdä. Apua!

Onko miehesi ylipainoinen?

Vaihtoehdot

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te naiset olette valinneet tuollaisia lössyköitä puolisoksenne?

Ei ne silloin tavatessa mitään porsaita olleet. Seurustellessa oli vielä niin komea. Yhteenmuuton jälkeen alkoi sohva vetämään puoleensa ja TV, kun sai "passarin" / kotiapulainen"  ansaan.    🐷

Vierailija
22/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ukko on lihonnut niin paljon, että haittaa seksielämää. Ei sen munaa kohta enää tynnyrin alta edes näe ja ukko on kuin mursu mun päällä 😳

Kirjoitat kuin olisit joku huåra.

Kolahtiko  omalle  kohdalle ?😁

Mikä tuossa olisi voinut kolahtaa. Olen normaalipainoinen ja mieheni jopa solakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan luonnollista, että kumppanin ylipaino häiritsee. Kannattaa rohkeasti ottaa asia esiin. Itse en pystyisi suhteeseen lihavan ihmisen kanssa, koska en tuntisi fyysistä vetoa. En vaan pidä lihavuutta esteettisesti viehättävänä. Muutaman kilon ylipaino ei haittaa, mutta lihavuus on ei. 

Vierailija
24/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin näkee että puolet  on lihavia !

Vierailija
25/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ukko on lihonnut niin paljon, että haittaa seksielämää. Ei sen munaa kohta enää tynnyrin alta edes näe ja ukko on kuin mursu mun päällä 😳

Kolahtiko  omalle  kohdalle ?😁

Mikä tuossa olisi voinut kolahtaa. Olen normaalipainoinen ja mieheni jopa solakka.

Sitten  naisena tuollaisen kommentin heitit ? ? Outoa, vai oletko itsekin mies ?

Vierailija
26/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän takia pieneenkin ylipainoon tulisi puuttua.

Ai sen takia, että vaimoa alkaa pänniä? Ja vaimonko pitää puuttua?

Vierailija
27/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa sinulla sivistynyttä puhetta yhdessäolostanne. Olen kyllä itsekin sitä mieltä, ettei ylipaino ole missään nimessä mikään positiivinen asia.

Vierailija
28/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkuisen pyöreä tuo mieheni on mutta ei vedä vertaa minun kiloilleni. Ollaan molemmat vaan niin iloisia ja onnellisia. M 98kg, minä 102 kg.

Pikkuisen pyöreitä olette molemmat😉😉      Millainen sänky teillä on?

Vierailija
29/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkääpä kaikki freesit suomi-naiset nyt kävelylle syksyiseen luontoon! Ehkäpä ne pulskat puolisonnekin innostuisivat ulkoilusta. Terv. aurinkoisesta maasta, jossa suurin osa miehistäkin hoikkavartaloisia.

Vierailija
30/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ylipainoinen, mutta se ei ulkoisena asiana haittaa koska hänen luonteensa on mitä kultaisin.

Toki olemme hyvässä hengessä keskustelleet ylipainon terveysvaikutuksista, koska hänkin asian vahingollisuuden tiedostaa ja yhdessä yrittäneet muuttaa elintapojamme paremmiksi. Mutta koska häneltä itseltään puuttuu se viimeinen motivaatio tehdä asialle jotain, niin tilanne on se mikä se on. Teen kuitenkin kaikkeni miten voin tukea häntä kuitenkaan painostamatta.

Vierailija
31/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies +30v.

Kiloja oli päässyt kertymään. Vaimolla myös, hieman vähemmän. Kertoi minulle suoraan ja hyvä, että kertoi. Nyt olen taas kokoa pienempi. Itsetuntoa hieman kirpaisi, ei siksi että siitä sanottiin, vaan että piti katsoa peiliin ja kohdata ongelma. Mukava kun vaatteet mahtuu päälle ja ei tarvi niin kovasti puuskuttaa. Puolisolle pitää pystyä kertomaan rakentavasti ja alkaa tekemään asialle jotain.

Vierailija
32/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se avioituessa ollut lihava, vaan  20 v myöhemmin

Lössykkä silti kun antaa lihoa itsensä noin.

Mulla puoliso on aina ollut tanakka. Leveä persus ja mahaa. Mutta silti aina erittäin kovassa kunnossa. Urheilee joka päivä, tekee marathoneja, triathlonia, vaeltaa metsässä metsästysreissuilla jne.

Jotkut vain ovat.

Ei ole minun mielestäni ihannevartalo, mutta silti olen siihen joskus rakastunut.

Vierailija
33/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännää, että on sellaisiakin tapauksia, joissa vaimo on miestään painavampi, mutta näkee silti aiheelliseksi kuittailla miehensä ylipainosta. Oma puolisoni on itseäni painavampi, ei ole koskaan kuittaillut omista ylimääräisistä kiloistani, mutta eräs hänen ystävänsä on tehnyt näin; mies on tyyliin 10 cm pidempi ja painaa 10 kg vähemmän, mutta silti saa kuulla olevansa epähaluttava läski.

Vierailija
34/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa lukea tai ymmärtää lukemaasi? Hetikö nainen on huo ra jos kumppaniaan kritisoi. Typerys!

Vierailija
35/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies +30v.

Kiloja oli päässyt kertymään. Vaimolla myös, hieman vähemmän. Kertoi minulle suoraan ja hyvä, että kertoi. Nyt olen taas kokoa pienempi. Itsetuntoa hieman kirpaisi, ei siksi että siitä sanottiin, vaan että piti katsoa peiliin ja kohdata ongelma. Mukava kun vaatteet mahtuu päälle ja ei tarvi niin kovasti puuskuttaa. Puolisolle pitää pystyä kertomaan rakentavasti ja alkaa tekemään asialle jotain.

Tämä! Kritiikkiä täytyy parisuhteessakin saada ja antaa rakentavasti.

Itse totesin pari päivää sitten miehelleni että minun pitäisi pudottaa muutama kilo ennen talven kaukomatkaa, ettei sortsit kinnaa. Tiedän että kiloja on tullut lisää noin viisi, mutta mies ei ole sanonut mitään, kohtelias kun on. Tuohon kommenttiin hän kuitenkin vastasi että selvä, hän ei nyt ennen reissua tilaa kotiin itselleenkään pikaruokaa jottei minulle tule houkutuksia.

Se on rakkaudellinen tapa sanoa että kyllä, olet vähän pyöristynyt ja laihduttaminen on ajankohtaista mutta tuen sinua siinä niin hyvin kuin voin.

Vierailija
36/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota olen kyllä ajatellut, jos mies olisi lihava ja ihmetellytkin joskus.  Joku sanoi, että kyllä niitä asentoja löytyy, mutta eihän kovin pyöreä taivu mihinkään asentoihin. Olenko väärässä?🤩

Vierailija
37/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla puoliso on aina ollut tanakka. Leveä persus ja mahaa. Mutta silti aina erittäin kovassa kunnossa. Urheilee joka päivä, tekee marathoneja, triathlonia, vaeltaa metsässä metsästysreissuilla jne.

Jotkut vain ovat.

Ei ole minun mielestäni ihannevartalo, mutta silti olen siihen joskus rakastunut.

On kyllä ihan todella vaikea uskoa että joku pullukka juoksisi useamman maratonin elämässään.

Vierailija
38/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vain ovat.

On kyllä ihan todella vaikea uskoa että joku pullukka juoksisi useamman maratonin elämässään.

Ultramatkoilla näkee myös pullukoita. Sinä olet ilmeisesti pysynyt sellaisista tapahtumista visusti poissa.

Vierailija
39/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vain ovat.

On kyllä ihan todella vaikea uskoa että joku pullukka juoksisi use

Kyllä. Telkkarista lähinnä seuraan pätkiä jos niitä näytetään, ja somesta. Yhden ainutta pullukkaa en ole koskaan nähnyt maratonilla, mutta en toki ole nähnyt kaikkia osallistujia.

Vierailija
40/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa lukea tai ymmärtää lukemaasi? Hetikö nainen on huo ra jos kumppaniaan kritisoi. Typerys!

Aika rumasti kritisoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi