Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ylipaino alkanut häiritä yhä enemmän

Vierailija
02.10.2025 |

Ei se aiemmin ole juurikaan haitannut, koska on ollut lievää ylipainoa, mutta vuosi vuodelta sitä tulee enemmän. Nyt se on alkanut mielestäni jo vaikuttaa hänen yleiseen jaksamiseen ja olen siitä jo yrittänyt ystävällisesti huomauttaa. Olen panostanut ruokahankinnoissa terveellisiin tuotteisiin ja tsempannut lähtemään kanssani lenkille. Hän ei kuitenkaan ole muuttanut tapojaan terveellisempään suuntaan. Tässä huolettaa nyt terveys ja rehellisesti sanottuna rähjäinen ulkonäkökin alkaa vähitelleen harmittamaan. En oikein tiedä mitä tässä voisi tehdä. Apua!

Onko miehesi ylipainoinen?

Vaihtoehdot

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ihan mitä tahdot sulla on yksi elämä! Olet ehdottanut. Voitko sanoa, ettei hän sytytä sinua sängyssä enää? Melko suora kommentti, mutta voihan sen sanoa hienovaraisesti esim. tv:tä katsomalla kommentoit jotakin vatsatonta nuorukaista... Elinkin erottuu paremmin, kun ei ole vatsaa. Itse tykkään lihaksikkaista vatsattomista miehistä - ei ihan ääritapauksista, mutta... kyllä miehessä lihakset on se, mikä kiihottaa ;-) Jotenkin se, että mies pitää kroppansa kurisas, kielii myös muista asioista, jotka pysyvät hänellä "kurissa"...

Vierailija
2/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia pieneenkin ylipainoon tulisi puuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei läskiä äijää jaksa katella kovin pitkään. Sano suorat sävelet, että kroppa kuntoon tai lusikat jakoon. Luulis alkavan lenkkeilyt kiinnostaa.

Vierailija
4/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuvitellut olevani ihminen jolle ulkonäköasiat eivät ole kovin tärkeitä, ainakaan muiden ylipaino. Olen kuitenkin alkanut huomaamaan että pidän mieheni urheilullista ulkomuotoa itsestäänselvyytenä. Hän on silmissäni mielettömän hyvännäköinen (ja kai objektiivisestikin; pitkä, jäntevä, vatsalihakset näkyvissä). Vähän aikaa sitten mietin että haluaisinko olla hänen lähellään yhtä paljon jos hän olisi lihava. Tuskin.

Hankala aihe kyllä jos puoliso lihoo. Ei halua loukata, mutta kyllähän ylipaino vaikuttaa monilla haluihin.

Vierailija
5/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen pyöreä tuo mieheni on mutta ei vedä vertaa minun kiloilleni. Ollaan molemmat vaan niin iloisia ja onnellisia. M 98kg, minä 102 kg.

Vierailija
6/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko on lihonnut niin paljon, että haittaa seksielämää. Ei sen munaa kohta enää tynnyrin alta edes näe ja ukko on kuin mursu mun päällä 😳

Vierailija
7/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkuisen pyöreä tuo mieheni on mutta ei vedä vertaa minun kiloilleni. Ollaan molemmat vaan niin iloisia ja onnellisia. M 98kg, minä 102 kg.

😁🤣😄😀

Vierailija
8/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat on leppoisia 🥰

Vierailija
9/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala palkitsemaan miestä seksillä. Se motivoi aina.

Vierailija
10/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naiset olemme tottuneempia siihen, että ulkonäköön puututaan. Mies menee lukkoon ja loukkaantuu. Olen itse laihtunut suolistohormonilääkkeen tuella 10 kiloa ja tuttaville kertonut myönteisestä kokemuksesta. Naiset ovat myönteisen kiinnostuneita ja pari tuttua on uskoutunut, että mies tarvitsisi saada painon vuoksi lääkäriin, mutta ei suostu. Mies raivostuu ja loukkaantuu. Pitäisi sanoa lihovalle puolisolle, että lihavuus ei ole oma valinta. Mutta lihavuuden hoitamattomuus sen sijaan on. 

Vierailija
11/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin, kyllä me naisetkin osataan.

Vierailija
12/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tosikot nyt kiireesti alapeukuttamaan!

Vierailija
13/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te naiset olette valinneet tuollaisia lössyköitä puolisoksenne?

Vierailija
14/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkojen vika!

Vierailija
15/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ukko on lihonnut niin paljon, että haittaa seksielämää. Ei sen munaa kohta enää tynnyrin alta edes näe ja ukko on kuin mursu mun päällä 😳

Kirjoitat kuin olisit joku huåra.

Vierailija
16/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala palkitsemaan miestä seksillä. Se motivoi aina.

No ei tuossa tapauksessa .On vaan tyytyväinen

Vierailija
17/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tosikot nyt kiireesti alapeukuttamaan!

Tosikot 🙄.En lyö vakavaa asiaa  vitsiksi

Vierailija
18/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se avioituessa ollut lihava, vaan  20 v myöhemmin

Vierailija
19/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitat kuin olisit joku huåra.

Kolahtiko  omalle  kohdalle ?😁

Vierailija
20/91 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se avioituessa ollut lihava, vaan  20 v myöhemmin

Lössykkä silti kun antaa lihoa itsensä noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme