Perussuomalaisten kannatus nousee kovaa
Perussuomalaiset on noussut keskustan ohi kolmanneksi suosituimmaksi puolueeksi Ylen tuoreessa kannatusmittauksessa.
Perussuomalaisten kannatus nousi edellisestä mittauksesta 2,1 prosenttiyksikköä 14,9 prosenttiin. Neljänneksi pudonneen keskustan kannatus jäi 0,4 prosenttiyksikön laskun jälkeen 14,3 prosenttiin.
Suosituimpina puolueina jatkavat pääoppositiopuolue Sdp 24,9 prosentilla ja pääministeripuolue kokoomus 18,6 prosentilla. Sdp:n kannatus laski 0,9 ja kokoomuksen 0,6 prosenttiyksikköä.
Vasemmistoliiton kannatus oli 9,6 prosenttia ja vihreiden 7,5 prosenttia. Rkp:tä kannatti kyselyssä 4,1 prosenttia ja kristillisdemokraatteja 3,5 prosenttia.
Pienemmistä puolueista suurin kannatusmuutos oli Rkp:llä, jonka kannatus kasvoi 0,6 prosenttiyksikköä edellisestä mittauksesta.
Kommentit (254)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreät, tuo luonnon ja eläinten suojeluun perustettu puolue. En ole nähnyt yhdenkään vastustavan kituuttamalla lopetettujen eläinten lihan eli halal lihan myymistä Suomessa.
Olen entinen vihreä. Kaikkien pitää syödä kasvista vaikka väkisin paitsi näiden pitää antaa tuoda tuo eläinrääkkäys tännekin. Siksi persut.
Kouluissakin kun on kasvisruokapäivä,alle kolmannes käy ruokailussa,mutta lähikaupassa on myyntipiikki joku voisi sanoa hulluudeksi.
Saadaanko Sebun uhriutuminen kasvisruoasta osa 2 pian someen?!
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisten kannatus on eniten kasvussa nimenomaan naisten keskuudessa. Naiset ovat vihdoin kyllästyneet naisvihamieliseen äärivasemmiston ma muhyysäys- ja sharia-laki -politiikkaan. Oujee💃💯
Persut tunnetusti on naisten puolella. Rydman alaikäisten, Halla-Aho naimattomien, ja Hakkarainen pesee Päivillä lattioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nytkö taas galluppi kelpaa vaihteeksi persuille? Niinpä tietenkin.
Ei ole ylen punaisten väärennetty tutkimus.
Mielenkiinnolla odotan tulevaa HS;n gallupkyselyä,paljonko poikkeaa tästä,siinä suunnassa osataan painottaa asioita ja valita kyselyn henkilöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisten kannatus on eniten kasvussa nimenomaan naisten keskuudessa. Naiset ovat vihdoin kyllästyneet naisvihamieliseen äärivasemmiston ma muhyysäys- ja sharia-laki -politiikkaan. Oujee💃💯
Persut tunnetusti on naisten puolella. Rydman alaikäisten, Halla-Aho naimattomien, ja Hakkarainen pesee Päivillä lattioita.
Demarit ja vassarit ovat tunnettuja pedofiliastaan. Esim Sasu Haapanen ja Riku Pirinen. Lisäksi he suojelevat tuhansia muslimipedofiileja ja rahoittavat näiden suorittamia raizkauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreät, tuo luonnon ja eläinten suojeluun perustettu puolue. En ole nähnyt yhdenkään vastustavan kituuttamalla lopetettujen eläinten lihan eli halal lihan myymistä Suomessa.
Olen entinen vihreä. Kaikkien pitää syödä kasvista vaikka väkisin paitsi näiden pitää antaa tuoda tuo eläinrääkkäys tännekin. Siksi persut.
Kouluissakin kun on kasvisruokapäivä,alle kolmannes käy ruokailussa,mutta lähikaupassa on myyntipiikki joku voisi sanoa hulluudeksi.
Saadaanko Sebun uhriutuminen kasvisruoasta osa 2 pian someen?!
Sekin on ikävä kyllä tutkittu fakta kasvisruokailupäivistä,sulaa tuhlausta.
Gallupit ja vaalien tulos ovat kaksi eri asiaa. Kansa ei unohda.
Persujen kannattajia on ne samanlaiset, jotka äänestävät Trumppia Yhdysvalloissa.
Ne, joita ei kiinnosta totuus, vaan mekastus. Mitä enemmän valehtelua, sen enemmän kiinnostaa, sillä niitä ei huvita penkoa väitteiden taustoja.
Ei kiinnosta katsoa mitä persut on tehneet Suomen taloudelle hallituksessa, kun kiinnostaa vain ma mut, se mitä Ylessä näytetään ja tietysti lasten alapäät.
"Pojilla on pimppi ja tytöillä penis" aamusta iltaan täällä.
Hurraa! Viimeaikaiset julkisuudessa esillä olleet teemat PURRAVAT! Vaikka tietty Yle ja HS eivät niitä esillä pidäkään...
Vierailija kirjoitti:
Marssiiko pettyneet persut "shamaaneina" eduskuntataloon vaalien jälkeen? 😂
Minä marssin voitokkaana kuin Marskin Patsas eduskuntatalon eteen,enkä käytä punamaalia,kuten tekee vihervasurien järjestö terrorisoidessaan kansanvallan ydintä,olen vankka demokratian kannattaja.
251. Ko. terrorisointi tapahtui kyllä yksityisen porvaripääoman turvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marssiiko pettyneet persut "shamaaneina" eduskuntataloon vaalien jälkeen? 😂
Minä marssin voitokkaana kuin Marskin Patsas eduskuntatalon eteen,enkä käytä punamaalia,kuten tekee vihervasurien järjestö terrorisoidessaan kansanvallan ydintä,olen vankka demokratian kannattaja.
On taatusti yhtä juhlava näky, kuin se valtava traktorimarssi 😄
Oliko niitä peräti 10?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nytkö taas galluppi kelpaa vaihteeksi persuille? Niinpä tietenkin.
Ei ole ylen punaisten väärennetty tutkimus.
Mielenkiinnolla odotan tulevaa HS;n gallupkyselyä,paljonko poikkeaa tästä,siinä suunnassa osataan painottaa asioita ja valita kyselyn henkilöt.
Yrittäkää nyt muistaa, että se on ulkopuolinen firma, joka tekee kyselyt.
Itse uskon, että tämä gallup on lähempänä totuutta, kuin kunnallisvaalien tulos, sillä persut on aina olleet laiskoja vaaleissa. Ja eivät aina kerro kannattavansa persuja, kun niitä nolottaa.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset lähettää raiskaavat elätit pois Suomesta.
Mut ovat itse raiskaavia elättejä.