Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Julia ja Arttu erosi

Vierailija
02.10.2025 |

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/3c1a3b33-b810-4291-bacc-6d0eadd…

Arttu haukkui Juliaa rumaksi joten erohan siitä tulee.

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKA UPITTI NÄIN VANHAA KESKUSTELUA???? KUKA SE OLI???

Vierailija
82/111 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia näyttää erittäin kauniilta, suloiselta ja hyvin naiselliselta naiselta. Kaiken kaikkiaan upealta. Lisäksi osaa valita sanansa huolella. 

Uskoisin hänen olevan monen miehen unelmanainen. Onneksi Julia ymmärsi jo näin alkuvaiheessa perääntyä. -Nostan hattua! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin että joillakin ihmisillä on tapa ajatella asioita ääneen.

No, on se vähän kiusallista jos samalla arvioi puolisoaan.

Sitten on vielä erikseen muiden innokkaita ääneen arvostelijoita, miehiä. Miehiin tulee liitettyä huomaamatta ilkeys, vahva halu alistaa, estää kohteen elämää ja viedä itsetuntoa toiselta. Pönkittää kykyä hallita muita sanoin. En tiedä mistä tämä johtuu. Mutta naiset nyt on vaan sellaisia höpöttäjiä ja epäuskottavampia pms- oireineen. Miehet voi olla voimakkaassa ilkeydessään tunteettomampia ja henkisesti ikään kuin suoraviivaisempia, välinpitämättömiä, kuin naiset.

Huom! Ei ole tarkoitus liittää tätä Arttuun,  on paljon kovempia tyyppejä.  Joten tällainen tulee helposti ensimmäisenä ihmisten mieleen kun  kuulee toisen ulkonäön arvostelua.

Vierailija
84/111 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Moni tykkää ja rakastaa. Tatuoidut naiset on parasta ja jaamme ajatukset monen kaverin kanssa. 

En oikein pidä näistä "väärin" ilmaisuista, ne ovat jotenkin ahdasmielisen arvostelevia (noh, itsekin jusröt arvostelen). Mutta tatuoinnit eivät tee ihmisestä hyvää tai huonoa. Tatskat voivat kertoa jotain tarinaa, tai ne voivat olla kantajan mielestä kauniita.Minä tosin kuulun siihen ryhmään, joka pitää tatskoja turhina, mutta jos deittailisin ulkoisesti Julian tyyppisen naisen kanssa, minua ei tatskat tai "leveät hartiat" haittaisi. Päinvastoin, mielestäni hän vaikuttaa hyvinkin naiselliselta.

Vierailija
85/111 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Moni tykkää ja rakastaa. Tatuoidut naiset on parasta ja jaamme ajatukset monen kaverin kanssa. 

En oikein pidä näistä "väärin" ilmaisuista, ne ovat jotenkin ahdasmielisen arvostelevia (noh, itsekin jusröt arvostelen). Mutta tatuoinnit eivät tee ihmisestä hyvää tai huonoa. Tatskat voivat kertoa jotain tarinaa, tai ne voivat olla kantajan mielestä kauniita.Minä tosin kuulun siihen ryhmään, joka pitää tatskoja turhina, mutta jos deittailisin ulkoisesti Julian tyyppisen naisen kanssa, minua ei tatskat tai "leveät hartiat" haittaisi. Päinvastoin, mielestäni hän vaikuttaa hyvinkin naiselliselta.

Ihonpintaan hakattu kuva tai teksti kertoo aina pinnallisesta persoonallisuudesta. Kantajansa mielestä ne voivat kertoa tarinaa, mutta ketä kiinnostaa? Mitä tarinaa tribaalikuva kertoo tai joku katakanamerkki? Entä nää voimaeläimet? Jos nössöstä harmaahiirestä ei voimaeläin muuten välity muille, niin kyseessä on todennäköisemmin joku mielen harha. Ei se ainakaan totta ole muille. Muille totta on se harmaahiiri tai norppa tai ryhävalas tai öykkäri.

Vierailija
86/111 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KUKA UPITTI NÄIN VANHAA KESKUSTELUA???? KUKA SE OLI???

Rauhoitu, tämä on jopa 3 päivää vanha :-) Jos minun kommenttini "upitti" ja aiheutti sen takia tykytyksiä, niin morjens :-)

Vierailija
87/111 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tavis naisia ei kannata arvostella koska ne haluaa komeita miehiä eikä tavis miehiä.

Mutta toi Arttuhan ON komea/hyvännäköinen! 

Vierailija
88/111 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artusta tuli kyllä semisti stalkkeri-vibat.  Oli heti syvä yhteys, rakastunut ja valmis roikkumaan kiinni "edes kavereina". Erittäin creepy, ymmärrän hyvin, ettei Julia halua olla missään tekemisissä.

Vierailija
89/111 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tavis naisia ei kannata arvostella koska ne haluaa komeita miehiä eikä tavis miehiä.

Onhan hän komean näköinen (sanon tämän heteromiehenä :-), ja jotenkin tutun oloinen jostakin. Sitten huomasin yhden näyttelijän, joka (mielestäni) muistuttaa ulkoisesti aika paljon Arttua. Tobey Maguire, hämähäkkimies, silmät ainakin. Noh, on ennenkin käynyt niin, että VAIN minun mielestäni on yhdennäköisyyttä ;-)

Vierailija
90/111 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julia näyttää erittäin kauniilta, suloiselta ja hyvin naiselliselta naiselta. Kaiken kaikkiaan upealta. Lisäksi osaa valita sanansa huolella. 

Uskoisin hänen olevan monen miehen unelmanainen. Onneksi Julia ymmärsi jo näin alkuvaiheessa perääntyä. -Nostan hattua! 

Olen aika pitkälle samaa mieltä. Mutta samalla on tullut myös mieleen, kuinka varautunut Julia on kumppanin suhteen. Miehen täytyy olla todella napakymppi, että Julialle kelpaa. Todella herkällä pitää olla sanomisten kanssa, siis muutenkin kuin Artun tyyppisten möläyttämisten suhteen. Löytyykö sellaista ihmistä. Jos löytyy, ehkä siinä silloin on myös vastavuoroisuutta, ja luvassa on kaunis ja herkkä rakkaustarina.

Vierailija
91/111 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan hän komean näköinen (sanon tämän heteromiehenä :-), ja jotenkin tutun oloinen jostakin. Sitten huomasin yhden näyttelijän, joka (mielestäni) muistuttaa ulkoisesti aika paljon Arttua. Tobey Maguire, hämähäkkimies, silmät ainakin. Noh, on ennenkin käynyt niin, että VAIN minun mielestäni on yhdennäköisyyttä ;-)

Minustakin hän on komea. Ja varmaan juuri sen takia ei ole joutunut kehittämään henkistä puoltaan ollenkaan, kun on saanut naisia ulkonäkönsä avulla.

Vierailija
92/111 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika pitkälle samaa mieltä. Mutta samalla on tullut myös mieleen, kuinka varautunut Julia on kumppanin suhteen. Miehen täytyy olla todella napakymppi, että Julialle kelpaa. Todella herkällä pitää olla sanomisten kanssa, siis muutenkin kuin Artun tyyppisten möläyttämisten suhteen. Löytyykö sellaista ihmistä. Jos löytyy, ehkä siinä silloin on myös vastavuoroisuutta, ja luvassa on kaunis ja herkkä rakkaustarina.

No, niin. Selittäkääs alapeukuttajat, miksi Julia on kokenut ainoastaan niin huonoja ihmissuhteita, että on joutunut huonosti kohdelluksi. Ja mikään ei ole onnistunut, vaan on pitänyt osallistua tällaiseen näyteikkunaan. Nyt sitten ammattilaiset valitsivat puolison eikä sekään onnistunut. Myönnetään, ei ehkä mennyt valinta nytkään nappiin.

Siis pelkkää huonoa tuuriako? Vai onko Julia mennyt suhteisiin ulkoiset ominaisuudet edellä (vain ja ainoastaan), ja alkuun toinen on mielistellyt ja liehitellyt, että astunut miinaan, ja sitten toinen onkin ollut täysi ääliö. Nämä vaan pohdintaa. Sen takia kirjoitin, että voisiko Julia laskea lähtörimaa niin, että sieltä löytyisikin timantti, vaikkei olekaan se baarien alfa uros.

Julia on epävarma olemuksestaan (ihan turhaan), mikä johtuu tietty aiemmista kiusaamisista. Mutta puheissaan vivahtaa myös itse piiloarvostelijalta, on siis melko kriittinen toista kohtaan. Puhetapa, jolla hän ainakin kameroiden edessä käyttää. Itse myös kiinnitin huomiota siihen, kun kantoivat tavaroita häämatkapaikalle, ja Artun apu ei kelvannut. "Selviän tästä kyllä itsekin". Tuli sellainen olo, ettei tarvitse toista siihen rinnalle. Vai oliko siinä vaiheessa jo kypsähtänyt Artun puheisiin. Samoin piikittelyn makua oli jo autossa, kun suunnistivat paikalle.

Vierailija
93/111 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihonpintaan hakattu kuva tai teksti kertoo aina pinnallisesta persoonallisuudesta. Kantajansa mielestä ne voivat kertoa tarinaa, mutta ketä kiinnostaa? Mitä tarinaa tribaalikuva kertoo tai joku katakanamerk

Ketä (muuta) tarvitsee se tarina kiinnostaa? Ne tatskat ovat itselle tai, jos ne ovat jotakin näyttämistä muille, niin sitten on pikkusieluista. Ei Julia vaikuta nössöltä, joka tarvii tehdä itsestään mitään "voimaeläintä", jos sitä tarkoitat.

Vierailija
94/111 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsikö Arttu tuuppoomaan?

Vierailija
95/111 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastatteleeko ne hakuvaiheessa mieltymyksistä ulkonäön suhteen? Luulisi, että tuollainen tatuointiasiakin olisi hyvä selvittää etukäteen. Vai onko oletuksena, että ne on kaikille ok nykypäivänä kun ovat niin yleisiä

Itse en tatuointeja tuomitse, mutta en haluaisi niitä itselleni enkä varmasti tulisi valinneeksi kovin tatuoitua ihmistä kumppanikseni.

Vierailija
96/111 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa haukkui. En kyllä huomannut sellaista, lähti vaan mukaan Julian sanoihin??

Vierailija
97/111 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika huono juttu asiantuntijoilta, että tuollainen kukasta kukkaan hyppijä on päästetty mukaan näin pitkälle.  Juliakin lähti mukaan aviomiehestä unelmoiden. Sääliksi käy.                                                                                                                      Uusien asiantuntijoiden puheenvuoroissa ohjelman alussa kuulin jo jotain, joka vähän hätkähdytti - ajattelin osallistujathan ovat ihmisiä - on heidän elämästään kyse, ei asiantuntijoiden kikkailusta.

No eipä  tuo Juliakaan mikään "jackpot" ole. Aika hyvin käy ilmi miksi nämä osalli

Juliasta tulee aika ikävästi mieleen se edellisen kauden kaapinjärjestelijä vakuutusyhtiön puhelinpalvelu-nainen, joka tylytti työtöntä opettajamiestä, että pitäisi olla rikkaampi ja haluaa jakaa ravintola laskun 50:50.

Vierailija
98/111 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä sano "rumaksi" mutta Julia jolla on surkea itsetunto kokee kaikkia sysimustana. Huvittavaa on että miten tuo onneton traumaattinen nais ihminen on haastateltu edes ohjelmaan? Harmittaa Artun puolesta, olis ansainnut reippaamaan ja jalat maassa olevat naisen kumppaniksi kuin Julia jolla tuntuu olevan vain opittuja fraaseja ulosantina, kuten rajojen pitäminen, mitä itkua, jos aloittaa suhteen on itsekin annettava! Luulikohan että joku komee ja rikas olisi tullut vastapariksi? Semmoset pikkutyttömäiset kehittymättömät ajatukset hänellä.

Eikä Julia ole edes joka pojan unelma, pullaposkineen ja värjättyine hiuksineen, minullekin tulee sellainen poikamainen habitus hänestä. Yli kolmekymppisenä ei nyt kyl taida enää löytyy ketään, varsinkaan kun nolaus itsensä tässä ohjelmassa

Vierailija
99/111 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea muuta kuin suloinen! Ihme itkupillit ja marttyyri. Huomaa ettei ole ollut suhteessa aikaisemmin onko jo yli kolmekymmentä ja yksin!

Lukenut kaikki parisuhdekirjat ja poiminut lauseita joita ei edes ymmärrä

Vierailija
100/111 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tähän ohjelmaan valitaan aina terapian- eikä parisuhteen tarpeessa olevia ihmisiä.

Minä minä minä minua loukataan. 

Jos ei viikossa synny romanttisia tunteita Vento vierasta kohtaan, oot paska.

Tämä on sairas ohjelma, kuvitelkaapa itsenne vastaavaan tilanteeseen 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi