Ensitreffit alttarilla Julia ja Arttu erosi
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/3c1a3b33-b810-4291-bacc-6d0eadd…
Arttu haukkui Juliaa rumaksi joten erohan siitä tulee.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siis Julialle kelvannut tavis mies vaan olisi pitänyt olla komea top 10 mies.
En usko että kenellekään naiselle kelpaa tuollainen töksäyttelevä mies, joka kuvittelee että hänellä on oikeus sanella, että miltä naisen pitää näyttää, missä asutaan jne. Eihän sen naisen mielipiteellä ole mitään väliä.
Saneliko mies? Minusta Arttu oli puhtaasti rehellinen. Samalla tavalla Julia töksäytteli, mutta Arttu suhtautui kommentteihin aikuisesti eikä kuvitellut, että ne ovat avainkokemuksia, joihin liitto kaatuu. Käytännössähän tää pariskunta vasta seurustelee, silloin heitellään esille erilaisia mahdollisuuksia. Harva aviossa oleva pari asuu yli 200 km päässä toisistaan vuosikymmeniä eikä yhteenmuuttoa yleensä pidetä loukkauksena.
Osaavatko naiset enää muuta tehdä kuin järkyttyä? Mies sanoo tökerösti esim ulkonäöstä tästä puhutaan "selän takana" ja vetäydytään, mutta ei anneta sitä potkua munille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siis Julialle kelvannut tavis mies vaan olisi pitänyt olla komea top 10 mies.
En usko että kenellekään naiselle kelpaa tuollainen töksäyttelevä mies, joka kuvittelee että hänellä on oikeus sanella, että miltä naisen pitää näyttää, missä asutaan jne. Eihän sen naisen mielipiteellä ole mitään väliä.
Saneliko mies? Minusta Arttu oli puhtaasti rehellinen. Samalla tavalla Julia töksäytteli, mutta Arttu suhtautui kommentteihin aikuisesti eikä kuvitellut, että ne ovat avainkokemuksia, joihin liitto kaatuu. Käytännössähän tää pariskunta vasta seurustelee, silloin heitellään esille erilaisia mahdollisuuksia. Harva aviossa oleva pari asuu yli 200 km päässä toisistaan vuosikymmeniä eikä yhteenmuuttoa yleensä pidetä loukkauksena.
Miehellä ei saa olla mielipiteitä.
rasittava eukko, hankala miellyttää ihmistä jolla on noin huono itsetunto.
Ehkä Artulla olis peiliin katsomisen paikka. Ei löytyny morsisnta maajusseista, eikä nytkään.
Ei ole aikaisemmatkaan suhteet kestäny, kun on lapsi kahden eri naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi kamalaa elää suhteessa, joka on täynnä toisen minä-minä -tunneilmaisua ja itse joutuisi varomaan jokaista sanaansa. Kuvaan kuuluu tietty se, että minä-minä -ihminen vaatii koko ajan toista avautumaan tunteistaan ja olemaan rehellinen, mutta kuitenkin samaan aikaan ei saa olla rehellinen kuin positiivisissa asioissa. Kaikki negatiivisena koettu on pelkkää omaa surkeaa itsereflektointia, minä-minä -ihminen on niin paljon enemmän ja parempaa, koska kykenee erittelemään tunteitaan. Eikä sitten oikein muuhun pystykään kuin etsimään rivien välistä vääristyneitä merkityksiä.
Ymmärrän hyvin, miksi Julia ei ole parisuhteessa.
Jaa, mä en oikein saa otetta mistä tämä Julia on niin ahdistunut? Siitä yhdestä heitosta, että Julian muutettava? :D
Ei se mies noin sanonut, Julia tulkitsi asian käskynä, vaikka se oli täysin looginen ehdotus tilanteessa, jossa ollaan olevinaan naimisissa ja ollaan olevinaan perustamassa parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Niin siinä käy kun rouva on lumihiutale
pitää olla varpaillaan että se ei sula.
Jos koet että joudut olemaan varpaillasi kun et saa seurustelun alkumetreillä haukkua toisen ulkonäköä niin kannattaa ihan rauhassa istua alas ja miettiä mistä sellainen tarve kumpuaa. Miksi edes haluaisit seurustella ihmisen kanssa joka ei viehätä sinua ulkoisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo näitä "puhtaasti rehellisiä" riittää. Työpaikoilla, harrastuksissa, parisuhteissa. Puhuvat toisille rumasti ja puolustautuvat "mä vaan sanon asiat suoraan ja olen rehellinen". Ja sitten ovat ihan ihmeissään jos joku ei tuollaista käytöstä jääkään katselemaan, että mikäs sille nyt tuli...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Täytyy olla jotenkin heikkolahjainen, jos haluaa väen vängällä jatkaa ihmisen kanssa joka ei miellytä ulkoisesti/muutenkaan, ja on vielä tarve kertoa näitä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Arttu on alffa
Tosi alfa. Yksikään parisuhde ei onnistu, ja sen jälkeen esitetään hoomoilasta että *mitä mä nyt taas tein*.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi kamalaa elää suhteessa, joka on täynnä toisen minä-minä -tunneilmaisua ja itse joutuisi varomaan jokaista sanaansa. Kuvaan kuuluu tietty se, että minä-minä -ihminen vaatii koko ajan toista avautumaan tunteistaan ja olemaan rehellinen, mutta kuitenkin samaan aikaan ei saa olla rehellinen kuin positiivisissa asioissa. Kaikki negatiivisena koettu on pelkkää omaa surkeaa itsereflektointia, minä-minä -ihminen on niin paljon enemmän ja parempaa, koska kykenee erittelemään tunteitaan. Eikä sitten oikein muuhun pystykään kuin etsimään rivien välistä vääristyneitä merkityksiä.
Ymmärrän hyvin, miksi Julia ei ole parisuhteessa.
Jaa, mä en oikein saa otetta mistä tämä Julia on niin ahdistunut? Siitä yhdestä heitosta, että Julian muutettava? :D
Näykki koko ajan jo TV:n kohtauksissa, varmasti myös muuten kun ei kuvattu. Sellaisia ihmisiä on jotka tekevät tuota tahallaan, satuttaen läheistään. Saavat siitä jotain sairasta mielihyvää.
Se että mies sanelee miten tästä jatketaan on iso RED FLAG. Suhteessa on kaksi ja kaksi mielipidettä jotka pitää sovittaa toisiinsa.
RED FLAG että miehellä on lapsia kahden eri naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
rasittava eukko, hankala miellyttää ihmistä jolla on noin huono itsetunto.
Nimenomaan HYVÄ itsetunto kun ei lähtenyt tollasen moukan mukaan. Yritti asettaa rajoja miehelle eikä hän välittäyt vähääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo näitä "puhtaasti rehellisiä" riittää. Työpaikoilla, harrastuksissa, parisuhteissa. Puhuvat toisille rumasti ja puolustautuvat "mä vaan sanon asiat suoraan ja olen rehellinen". Ja sitten ovat ihan ihmeissään jos joku ei tuollaista käytöstä jääkään katselemaan, että mikäs sille nyt tuli...
Ja sitten uhriudutaan kun kukaan kestä paskaa käyttäytymistä ja jättää yks toisensa jälkee.
Nää töksäyttäjät on taas itse aivan ääritarkkoja, miten heille puhutaan. Pikkunenkin arvostelu niin nokka on kippurassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko muka jonkun mielestä ok mennä arvostelemaan toisen ulkonäköä ja sitten luulla että kaikki on ok?
Ei tietenkään ole.
Vierailija kirjoitti:
Ketä on kiinnostunut?
KUKA