Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä elämässänne ihminen joka on onnistunut pilaamaan koko elämänne?

Vierailija
01.10.2025 |

Esim. Elämänilonne, taloutenne, mielenterveytenne, elämänhalunne jne. Itselle se on ent.työnantaja. Hän se taas jatkaa eteenpäin niin kuin ei mitään. 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Karma viimeistään hoitelee.

Vierailija
2/30 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on yksi, mutta on muitakin. Kadehdin niitä, jotka elävät onnellisina oman näköistä elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni mielenterveys ja todellisuudentaju exän mielenpelejen kanssa. Petti, valehteli, katoili, puhui mustan valkeaksi.

Seuraava erä pieksi myös fyysisesti ja oli henkisesti väkivaltainen mutta tuo aiempi jätti paljon syvemmät jäljet.

Vierailija
4/30 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta kovasti on kyllä eräs yrittänyt.

Vierailija
5/30 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ny pilannu, mutta aiheuttanu äärimmäistä ja vuosii kestänyttä vitutusta joka jatkuu ja jatkuu. Eikä ole vaan 1 tyyppi vaan 3 eli 2 lankomiestä ja yhen langon akka. 

Vierailija
6/30 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartutti oman flekmaattisuuden minuunkin.

Vierailija
7/30 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut sellaisia ihmisiä elämässä. Menin rikki. Eheydyin, mutta se vei paljon aikaa. 

Nyt elän omannäköistä elämää. 

Vierailija
8/30 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En noin ylipäätään usko, että kenenkään ihmisen elämää voi joku _toinen_ kokonaan pilata. Ehkä jonkun osan siitä, mutta ei kokonaan.

Vierailija
9/30 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs sukulainen on kivasti yrittänyt mutta hänen oveluutensa ei ole riittänyt

Vierailija
10/30 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää. Paljon ehti silti saada pahaa aikaan. 

Vierailija
11/30 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. En noin ylipäätään usko, että kenenkään ihmisen elämää voi joku _toinen_ kokonaan pilata. Ehkä jonkun osan siitä, mutta ei kokonaan.

Vanhempi voi 

Raiskaaja voi

Vierailija
12/30 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, käytti nuorta teiniä seksuaalisesti hyväkseen. 

Vierailija
13/30 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun se tuhon siemen on kylvetty, ei siitä pääse enää takaisinpäin.

Valitettavasti niin totta.

Vierailija
14/30 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiutukaa irti sellaisista ihmisistä ja jatkakaa elämää ihan itse, ei ole hyvä jää muhimaan kakkaan,

Vierailija
15/30 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkiutukaa irti sellaisista ihmisistä ja jatkakaa elämää ihan itse, ei ole hyvä jää muhimaan kakkaan,

Ei se auta enää..

Vierailija
16/30 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti.

Toki aikuisena sitten katkaisin välit lopultakin. Ei se helppo päätös ollut. Minut siis otettiin häneltä huostaankin useaan otteeseen mutta niin sitä vain menee ihminen takaisin oman äitinsä luokse kunnes ei. vain. enää. voi. 

Mutta vaikka en välillä haluaisi ajatella asiaa niin kyllähän se vaikuttaa yhä kaikkeen vaikka olen yrittänyt parhaani kuntouttaa itseäni ja opetella uusia ajatusmalleja ja käytöksiä. Heijastaa kaikkeen. Lähtien siitä, etten ole työkykyinen tai tasapainoinen varmaan koskaan, enkä voi perustaa omaa perhettä. 

Ja kyllä olen senkin jälkeen törmännyt ikäviin ihmisiin mutta katson, että olen sietänyt kammottavaa kohtelua esimerkiksi exiltä juuri siksi että olen jo lapsena kasvanut läheisriippuvaiseksi, turvattomaksi ja rajattomaksi. 

Nykyään pärjäilen arjessa ja minulla on hyvä parisuhde ja ystäviä. On raskasta kun ei ole mitään omia perhesuhteita, mutta ihme kyllä olen sentään pidetty tyyppi ystävänä niin en ole yksinäiseksi jäänyt. 

Vierailija
17/30 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestulkoon onnistui. Mutta kyllä mä vielä itseni kasaan kokoan, ellen ehdi kuolla ennen sitä.

Vierailija
18/30 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhemmat, kun olin lapsi. Oli ankeaa aikaa.

Onneksi olen jo aikuinen ja voin nyt itse valita seurani. En oman taustani takia oikein usko, että aikuisen elämää voi toinen ihminen pilata, sillä aina voi lähteä pois.

Ei se välien katkaisu ole varmastikaan helppoa, mutta kun itse olen laittanut välit poikki omiin vanhempiin, niin vähän ihmettelen, miksi joku ei pystyisi niin tekemään silloin, kun kyseessä on esim. toksinen kumppani/ystävä/anoppi tjsp.

Vierailija
19/30 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sut on systemaattisesti mitätöity henkisesti niin ei siitä oikein tahdo toipua.

Vierailija
20/30 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi, jos antaisin olla. Esim. exän asianajaja. Kannattaa päästää irti ja antaa anteeksi.