Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten materialismi parisuhteissa

Vierailija
01.10.2025 |

Onko kukaan muu huomannut, miten deittailumaailmassa naisten materialismi tuntuu välillä menevän överiksi? Lomamatkat, merkkilaukut, uudet mekot, tekokynnet, kauneushoidot, jatkuva shoppailu ja meikkaaminen kaikki tämä tuntuu olevan osa pakollista varustelua, jotta joku heistä edes kiinnostuisi. Onko nykyään niin, että suhteessa pysyminen tai deittailussa pärjääminen vaatii lompakon paksuutta eikä aitoutta? Aina pitää olla viimeisimmät trendit ja täydellinen Instagram-look, muuten olet ilmeisesti ei-toivottava. Mitä mieltä muut ovat onko tämä vain pintaliitoa vai osa modernia parisuhdekulttuuria?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomamatkat, merkkilaukut, uudet mekot, tekokynnet, kauneushoidot, jatkuva shoppailu ja meikkaaminen kaikki tämä tuntuu olevan osa pakollista varustelua, jotta joku heistä edes kiinnostuisi.

Tule hyvä mies jo sieltä kaapista ulos.

Vierailija
62/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mikä on tallella on poikuus

Argumentum ad hominem

Oletko oppinut vasta nämä hienolta kuulostavat sanat? tule hyvä mies jo kaapista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi deittailet trash-tasolla jos et pidä trash-naisista? Esimerkkinä juuri tiktokissa joku muotimaailman edustaja piti luentoa siitä, että itse asiassa muodin parissa kynnet ja ripset eivät ole chic eikä pop, vaan päin vastoin. 

Jos panostat itse minimitasolla deittailuun eli olet jossain seksinvonkaus-tinderissä missä jokainen nainen altistuu väistämättä vähintään verbaailra iskauksille niin miksi yllätyt siitä, että naisten taso on huono?

Ja mikä on btw oma tasosi? Jos olet eräjorma niin olet näiden pintaliitäjien ala- et suinkaan yläpuolella.

185, hyväpalkkaisessa työssä. Hoikka ja kaunis vaimo, 2 yrityskauppaa takana. Kyllä kysyntää riittää

Tasosi on 185? Mitä tämä tarkoittaa?

Vierailija
64/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sinkku. Asun omakotitalossa jonka kulut maksan yksin. Kaiken muunkin maksan ihan itse. Parisuhteissa ollessa olen maksanut itse kuluni. Exän kanssa tämä talo ostettiin yhdessä ja yhdessä maksettiin kulut.

En ole mikään siipeilijä vaan haluan itse maksaa elämäni. En kyllä laita rahaa kaikkeen tuohon mitä ap luetteli. Lomamatkaa suunnittelen ensi kesällä ja ihan itse maksan senkin. 

N46

Olet helmi sorassa. 

En vaan olen tavallinen suomalainen nainen kuten moni muukin suomalainen työssä käyvä nainen. En ymmärrä mistä tulee tuo jatkuva ulina, että suomalaiset naiset maksattaa kaiken miehillä. No ei se ole koskaan ollut Suomessa mitenkään yleistä vaan naiset elättää perhettä yhtälailla. Mun tytär asuu avoliitossa, m

Joo ei taida olla muuta elämää eikä ymmärretä, että mitä jossakin jenkkipalstoilla ulistaan ei päde Suomessa. 

N46

Vierailija
65/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miten monta tuollaista parisuhdetta sulla on takana? 

Argumentum ad hominem

Aloituksessa hyökätään bimboja vastaan. Ja sinä uliset että joku hyökkää sinua vastaan? Mene nukkumaan kello on jo yli 20.

Ja edelleen

Argumentum ad hominem

ohis

Sulla jäi levy päälle.

Ja taas

Argumentum ad hominem

Lukiossa opetettu, oletko käynyt?

Kaikki eivät vain ole samaa tasoa

Juuriko opit tuon lukion kurssilla? 😂 Jännä uusi asia ilmeisesti.