Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten materialismi parisuhteissa

Vierailija
01.10.2025 |

Onko kukaan muu huomannut, miten deittailumaailmassa naisten materialismi tuntuu välillä menevän överiksi? Lomamatkat, merkkilaukut, uudet mekot, tekokynnet, kauneushoidot, jatkuva shoppailu ja meikkaaminen kaikki tämä tuntuu olevan osa pakollista varustelua, jotta joku heistä edes kiinnostuisi. Onko nykyään niin, että suhteessa pysyminen tai deittailussa pärjääminen vaatii lompakon paksuutta eikä aitoutta? Aina pitää olla viimeisimmät trendit ja täydellinen Instagram-look, muuten olet ilmeisesti ei-toivottava. Mitä mieltä muut ovat onko tämä vain pintaliitoa vai osa modernia parisuhdekulttuuria?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtäkään tuollaista naista.

No harvemmin te incelit naisia tunnettekaan.

Vierailija
42/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miten monta tuollaista parisuhdetta sulla on takana? 

Argumentum ad hominem

Aloituksessa hyökätään bimboja vastaan. Ja sinä uliset että joku hyökkää sinua vastaan? Mene nukkumaan kello on jo yli 20.

Ja edelleen

Argumentum ad hominem

ohis

Sulla jäi levy päälle.

Aina vaan Argumentum ad hominem

Et vaan osaa lopettaa saman argumentointivirheen jankkaamista.

Voi aapo. Koita päästä sisään avoimen kurssien kautta. Kyllä me sustakin vielä joskus väittelijä saadaan. Koskaan ei ol

Argumentum ad hominem

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla eräjormailija on pintaliitohuorien alapuolella? Maksullisiahan nuoämmät yleensä on. 

Olen n ja ihmettelen myös. Kuvottavin ihmistyyppi on nuo materialistityrkyt, niin naiset kuin miehret, en ymmärrä, miksi joku vähänkään aidompi ihminen edes haluaisi mitään noista. 

Silti ne ovat nimenomaan näitä materialistityrkkyjä jotka ovat siellä suosituimmissa viikko toisensa jälkeen. On se jännä...

Vierailija
44/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että sulla on kallis naismaku, mutta sulla ei ole siihen varaa. 

Vierailija
45/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hyvätuloinen nainen. Olen aina ollut tosi tarkka siitä että missään tapauksessa toiselle ei tulisi sellaista oloa että "siipeilen". Olen aina kustantanut oman elämäni, ja lopulta huomannut kustantavani myös toisen elämän. Sellaista miestä ei ole mun elämään osunut, joka olisi halunnut edes tasavertaisesti osallistua, saati "elättää". Kai sellaisiakin miehiä sitten on jos niin sanotte, mutta ne on osuneet joillekin toisille naisille.  

Vierailija
46/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätä jo kusilerssi, vihaatko kaikkia muita vai ihan vaan itseäsi.

Mä sanoisin, että vika on sinussa, eikä kaikissa maailman naisissa. Suurin osa miehistäkin on paljon  fiksumpia kuin sinä.

Suurin osa maailmastamme on älykkäämpi kuin sinä. 

Suurin osa maailmastasi on tyhmempi kuin sinä. 

We are not the same. 

Vierailija
47/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Argumentum ad hominem

Aloituksessa hyökätään bimboja vastaan. Ja sinä uliset että joku hyökkää sinua vastaan? Mene nukkumaan kello on jo yli 20.

Ja edelleen

Argumentum ad hominem

ohis

Sulla jäi levy päälle.

Voi aapo. Koita päästä sisään avoimen kurssien kautta. Kyllä me sustak

Onko sille akatemiassa nimetty oma titteli että jankuttaa samaa lausetta koko väittelyn ajan? Ei taida olla. Ajattele, että olet jopa niiden alapuolella, joita solvaat.

Vierailija
48/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun yhdellä exällä tällasta.

Heitin jalokiven pois. Hän halusi vain minut.

Vierailija
49/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argumentum ad hominem. Mikä on palkkasi?

Et kehtaa sanoa. Pelkäät että nauramme. 

Ei haittaa. Emme tuomitse köyhintäkään. 

Vierailija
50/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hyvätuloinen nainen. Olen aina ollut tosi tarkka siitä että missään tapauksessa toiselle ei tulisi sellaista oloa että "siipeilen". Olen aina kustantanut oman elämäni, ja lopulta huomannut kustantavani myös toisen elämän. Sellaista miestä ei ole mun elämään osunut, joka olisi halunnut edes tasavertaisesti osallistua, saati "elättää". Kai sellaisiakin miehiä sitten on jos niin sanotte, mutta ne on osuneet joillekin toisille naisille.  

Sori, mutta ammut itseäsi jalkaan tuolla "independent woman" jutulla. Jos pelkäät gold digger kommentteja niin vedät juuri sellaisia miehiä puoleesi. Kunnon mies tarjoa naiselle, hemmottelee, ja vaimouttaessaan elättää. Ei puhettakaan muusta. Niin kauan kun häpeät olla sijoittamisen arvoinen niin sinuun ei varmasti kukaan sijoita. 

Vierailija
51/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Argumentum ad hominem

Ja edelleen

Argumentum ad hominem

ohis

Sulla jäi levy päälle.

Ja taas

Argumentum ad hominem

Lukiossa opetettu, oletko käynyt?

Kaikki eivät vain ole samaa tasoa

Mä olen käynyt lukion ja olen ylioppilas enkä silti tuolla tavalla jankuta samaa kuten sä.

- eri

Vierailija
52/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Argumentum ad hominem

Ja edelleen

Argumentum ad hominem

ohis

Sulla jäi levy päälle.

Argumentum ad hominem. Igen. 

Et vaan osaa lopettaa samaan argumentointivirheeseen syyllistymistä

Nyt degeneroiduit päiväkoululaisen tasolle.

Vierailija
53/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Argumentum ad hominem

Ja edelleen

Argumentum ad hominem

ohis

Sulla jäi levy päälle.

Ja taas

Argumentum ad hominem

Lukiossa opetettu, oletko käynyt?

Kaikki eivät vain ole samaa tasoa

Mä olen käynyt lukion ja olen ylioppilas enkä silti tuolla tavalla jankuta samaa ku

lukio ei ole mitään. kuinka monta laudaturia

Vierailija
54/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Argumentum ad hominem

Ja edelleen

Argumentum ad hominem

ohis

Sulla jäi levy päälle.

Argumentum ad hominem. Igen. 

Et vaan osaa lopettaa samaan ar

Tännehän ei ole mitään ikärajaa eli ehkäpä kyseessä on joku alakoululainen.

Vierailija
55/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina samaa hampaidenkiristelyfilosofointia vain. 

Vierailija
56/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Argumentum ad hominem

Ja edelleen

Argumentum ad hominem

ohis

Sulla jäi levy päälle.

Argumentum ad hominem. I

aikuinen ihminen suuttuu alakoululaiselle vauva.fi palstalla. Ja on kuulemma korkeatasoinen kumppaniehdokas. Ja lehmätkin lentävät

Vierailija
57/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos naapurintyttöjä olisi tuhat enrmmän, kyllä joku sitten varmasti kiinnostuisi.

Vierailija
58/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sinkku. Asun omakotitalossa jonka kulut maksan yksin. Kaiken muunkin maksan ihan itse. Parisuhteissa ollessa olen maksanut itse kuluni. Exän kanssa tämä talo ostettiin yhdessä ja yhdessä maksettiin kulut.

En ole mikään siipeilijä vaan haluan itse maksaa elämäni. En kyllä laita rahaa kaikkeen tuohon mitä ap luetteli. Lomamatkaa suunnittelen ensi kesällä ja ihan itse maksan senkin. 

N46

Olet helmi sorassa. 

En vaan olen tavallinen suomalainen nainen kuten moni muukin suomalainen työssä käyvä nainen. En ymmärrä mistä tulee tuo jatkuva ulina, että suomalaiset naiset maksattaa kaiken miehillä. No ei se ole koskaan ollut Suomessa mitenkään yleistä vaan naiset elättää perhettä yhtälailla. Mun tytär asuu avoliitossa, mutta on töissä käyvä joten luonnollisesti maksaa puolisonsa kanssa kulut puoliksi ja maksaa itse omat kyntensä yms. 

Ei tavallisen suomalaisen miehen palkka ole niin iso, että sillä elätettäisiin naista ja perhettä. Herätkää nyt oikeasti todellisuuteen. Suomessa ei ole koskaan ollut vallalla suurissa määrin sitä, että mies maksaa kaiken. Suomessa naiset tekevät töitä ja ennen vanhaan kuten oman isäni lapsuudessa (syntynyt -46) isän äiti hoiti pientä karjatilaa. Ei todellakaan naiset vain olleet tekemättä mitään. Harvassa oli tuolloin ne rouvat jotka elivät miehen rahoilla tekemättä itse mitään. 

Älkää oikeasti ulisko Suomessa tuota amerikan mallia kun se ei ole todellisuutta täällä vaan on todella harvassa nämä miehen tulojen perässä olevat ja miehen elätettävissä olevat.

N46

Vierailija
59/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta ammut itseäsi jalkaan tuolla "independent woman" jutulla. Jos pelkäät gold digger kommentteja niin vedät juuri sellaisia miehiä puoleesi. Kunnon mies tarjoa naiselle, hemmottelee, ja vaimouttaessaan elättää. Ei puhettakaan muusta. Niin kauan kun häpeät olla sijoittamisen arvoinen niin sinuun ei varmasti kukaan sijoita. 

No mun juna meni jo. Mulle olisi riittänyt tasavertaisesti osallistuva mies. Sellaista ei nyt mulle osunut ja ehkä sitten aiheutin sen jotenkin itse. Tai ehkä en vain muuten ollut kenellekään taloudellisen panostamisen arvoinen. En ole kovin materialistinen eikä mun elämään ole koskaan kuuluneet aloittajan listaamat asiat. Ehkä ne osallistuvat miehet etsivätkin toden totta sitten jotain sellaista. 

Vierailija
60/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sinkku. Asun omakotitalossa jonka kulut maksan yksin. Kaiken muunkin maksan ihan itse. Parisuhteissa ollessa olen maksanut itse kuluni. Exän kanssa tämä talo ostettiin yhdessä ja yhdessä maksettiin kulut.

En ole mikään siipeilijä vaan haluan itse maksaa elämäni. En kyllä laita rahaa kaikkeen tuohon mitä ap luetteli. Lomamatkaa suunnittelen ensi kesällä ja ihan itse maksan senkin. 

N46

Olet helmi sorassa. 

En vaan olen tavallinen suomalainen nainen kuten moni muukin suomalainen työssä käyvä nainen. En ymmärrä mistä tulee tuo jatkuva ulina, että suomalaiset naiset maksattaa kaiken miehillä. No ei se ole koskaan ollut Suomessa mitenkään yleistä vaan naiset elättää perhettä yhtälailla. Mun tytär asuu avoliitossa, mutta on töissä käyvä joten luonnollisesti maksaa puolisonsa kanssa kulut puoliksi ja maksaa itse omat kyntensä yms. 

Ei tavallisen suomalaisen miehen palkka ole niin iso, että sillä elätettäisiin naista ja perhettä. Herätkää nyt oikeasti todellisuuteen. Suomessa ei ole koskaan ollut vallalla suurissa määrin sitä, että mies maksaa kaiken. Suomessa naiset tekevät töitä ja ennen vanhaan kuten oman isäni lapsuudessa (syntynyt -46) isän äiti hoiti pientä karjatilaa. Ei todellakaan naiset vain olleet tekemättä mitään. Harvassa oli tuolloin ne rouvat jotka elivät miehen rahoilla tekemättä itse mitään. 

Älkää oikeasti ulisko Suomessa tuota amerikan mallia kun se ei ole todellisuutta täällä vaan on todella harvassa nämä miehen tulojen perässä olevat ja miehen elätettävissä olevat.

N46

Näillä ei taida olla elämää muualla kuin netissä, kun jatkuvasti ulisevat tätä provider-paskaa.