Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten materialismi parisuhteissa

Vierailija
01.10.2025 |

Onko kukaan muu huomannut, miten deittailumaailmassa naisten materialismi tuntuu välillä menevän överiksi? Lomamatkat, merkkilaukut, uudet mekot, tekokynnet, kauneushoidot, jatkuva shoppailu ja meikkaaminen kaikki tämä tuntuu olevan osa pakollista varustelua, jotta joku heistä edes kiinnostuisi. Onko nykyään niin, että suhteessa pysyminen tai deittailussa pärjääminen vaatii lompakon paksuutta eikä aitoutta? Aina pitää olla viimeisimmät trendit ja täydellinen Instagram-look, muuten olet ilmeisesti ei-toivottava. Mitä mieltä muut ovat onko tämä vain pintaliitoa vai osa modernia parisuhdekulttuuria?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miten monta tuollaista parisuhdetta sulla on takana? 

Vierailija
2/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Argumentum ad hominem

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä on tallella on poikuus

Vierailija
4/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi deittailet trash-tasolla jos et pidä trash-naisista? Esimerkkinä juuri tiktokissa joku muotimaailman edustaja piti luentoa siitä, että itse asiassa muodin parissa kynnet ja ripset eivät ole chic eikä pop, vaan päin vastoin. 

Jos panostat itse minimitasolla deittailuun eli olet jossain seksinvonkaus-tinderissä missä jokainen nainen altistuu väistämättä vähintään verbaailra iskauksille niin miksi yllätyt siitä, että naisten taso on huono?

Ja mikä on btw oma tasosi? Jos olet eräjorma niin olet näiden pintaliitäjien ala- et suinkaan yläpuolella.

Vierailija
5/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mikä on tallella on poikuus

Argumentum ad hominem

Vierailija
6/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Argumentum ad hominem

Aloituksessa hyökätään bimboja vastaan. Ja sinä uliset että joku hyökkää sinua vastaan? Mene nukkumaan kello on jo yli 20.

Vierailija
7/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. En itseni enkä kenenkään tuttavan kohdalla. 

Vierailija
8/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi deittailet trash-tasolla jos et pidä trash-naisista? Esimerkkinä juuri tiktokissa joku muotimaailman edustaja piti luentoa siitä, että itse asiassa muodin parissa kynnet ja ripset eivät ole chic eikä pop, vaan päin vastoin. 

Jos panostat itse minimitasolla deittailuun eli olet jossain seksinvonkaus-tinderissä missä jokainen nainen altistuu väistämättä vähintään verbaailra iskauksille niin miksi yllätyt siitä, että naisten taso on huono?

Ja mikä on btw oma tasosi? Jos olet eräjorma niin olet näiden pintaliitäjien ala- et suinkaan yläpuolella.

185, hyväpalkkaisessa työssä. Hoikka ja kaunis vaimo, 2 yrityskauppaa takana. Kyllä kysyntää riittää

Vierailija
9/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

185, hyväpalkkaisessa työssä. Hoikka ja kaunis vaimo, 2 yrityskauppaa takana. Kyllä kysyntää riittää

Ja miten deittailu liittyy sinuun? Oletko polygamia-apina?

Vierailija
10/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Argumentum ad hominem

Aloituksessa hyökätään bimboja vastaan. Ja sinä uliset että joku hyökkää sinua vastaan? Mene nukkumaan kello on jo yli 20.

! , .

Vierailija
11/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidamme deittailla eri naisia, koska en muista, että naisten materiliasmi olisi toistaiseksi ollut itselleni, mikään erityinen ongelma. 

Sinkkumies

Vierailija
12/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan noi ihan itte. Ongelma?

N33

Vierailija
13/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten deittailu liittyy sinuun? Oletko polygamia-apina?

, , .

Vierailija
14/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Argumentum ad hominem

Ja edelleen

Argumentum ad hominem

ohis

Vierailija
15/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

, ,

Vierailija
16/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polnost'yu soglasen! Seychas mnogie devushki otsenivayut parnya tol'ko po tomu, chto on mozhet im kupit'.

Vierailija
17/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Da, pokhozhe, chto nastoyashchie otnosheniya dlya nekotorykh eto prosto sposob popolnit' garderob i poezzdit' v otpusk za chuzhoy schet.

Vierailija
18/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä logiikalla eräjormailija on pintaliitohuorien alapuolella? Maksullisiahan nuoämmät yleensä on. 

Vierailija
19/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Argumentum ad hominem

Ja edelleen

Argumentum ad hominem

ohis

Sulla jäi levy päälle.

Vierailija
20/65 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä maksan noi ihan itte. Ongelma?

N33

idiot, suka blyad, idi na khuy!